Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro itsestäsi, muut suosittelee sopivia koirarotuja

Vierailija
13.08.2018 |

Kerro itsestäsi ja millaisia toiveita sinulla on koiralle. Palstalaiset suosittelee sopivia rotuja.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska, en jaksa kouluttaa enkä aktivoida, haluaisin halikaverin sohvalle, mutta joka oppii, että ei nuku sängyssäni. Syö vähän ennemmin kuin paljon, terve rotu. Ei lähde karvaa.

Vierailija
2/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maatilalla, alle kouluikäiset lapset, hevosia ja kissoja lisäksi. Mitä ehdotatte? Vahtia saa, mutta suoramyynnin vuoksi vieraita ihmisiä pitäisi päästä pahaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laiska, en jaksa kouluttaa enkä aktivoida, haluaisin halikaverin sohvalle, mutta joka oppii, että ei nuku sängyssäni. Syö vähän ennemmin kuin paljon, terve rotu. Ei lähde karvaa.

Valitettavasti pehmokoira Prismasta.

Vierailija
4/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen mielelläni pitkiä lenkkejä, säässä kuin säässä (paitsi helteellä). Pidän luonnosta, lukemisesta, koirien rapsuttelusta. Koira tulisi mukanani myös lomalla. Olen kotihiiri.

Vierailija
5/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maatilalla, alle kouluikäiset lapset, hevosia ja kissoja lisäksi. Mitä ehdotatte? Vahtia saa, mutta suoramyynnin vuoksi vieraita ihmisiä pitäisi päästä pahaankin.

Typo. Pihaankin.

Vierailija
6/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeilen mielelläni pitkiä lenkkejä, säässä kuin säässä (paitsi helteellä). Pidän luonnosta, lukemisesta, koirien rapsuttelusta. Koira tulisi mukanani myös lomalla. Olen kotihiiri.

Labradorinnoutaja.

Vierailija
7/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiinnostunut aktivoimaan koiraa harrastusten merkeissä? Onko koolla väliä?

T. Ap

Vierailija
8/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helposti allergisoituva aktiivinen koko ajan menossa tyyppi joka haluaisi koiran jonka kanssa voisi kuitenkin välillä vaan makoilla sängyssã ja katsoa netflixiä:) rakastan lenkkeilyä ja teen päivittäin 6 km lenkin, käyn lenkillä melkein säässä kuin säässä paitsi jos maa on peilijäässä ja -28C°

Vierailija
9/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kaveriani Aukkua

Vierailija
10/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiinnostunut aktivoimaan koiraa harrastusten merkeissä? Onko koolla väliä?

T. Ap

En tiedä harrastukseen vastata, mutta isokokoinen koira miellyttää.

Vierailija
11/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun maatilalla, alle kouluikäiset lapset, hevosia ja kissoja lisäksi. Mitä ehdotatte? Vahtia saa, mutta suoramyynnin vuoksi vieraita ihmisiä pitäisi päästä pihaankin.

Vastatkaa nyt joku fiksu tyyppi, mua oikeasti kiinnostaa. Koira kuoli just...

Vierailija
12/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Labradorinnoutaja sitten oikeasti hyvä! (En ole AP)

Vierailija
13/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun maatilalla, alle kouluikäiset lapset, hevosia ja kissoja lisäksi. Mitä ehdotatte? Vahtia saa, mutta suoramyynnin vuoksi vieraita ihmisiä pitäisi päästä pihaankin.

Vastatkaa nyt joku fiksu tyyppi, mua oikeasti kiinnostaa. Koira kuoli just...

Kerro vähän lisää. Olisko koiralle jotain hommaa maatilalla? Miten paljon sille olisi aikaa? Onko koolla väliä? Harrastettaisiinko jotain? Millainen edellinen koira oli?

Ap

Vierailija
14/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen helposti allergisoituva aktiivinen koko ajan menossa tyyppi joka haluaisi koiran jonka kanssa voisi kuitenkin välillä vaan makoilla sängyssã ja katsoa netflixiä:) rakastan lenkkeilyä ja teen päivittäin 6 km lenkin, käyn lenkillä melkein säässä kuin säässä paitsi jos maa on peilijäässä ja -28C°

Keskikokoinen tai isovillakoira. Eivät allergisoi kuulemma juurikaan, mutta Turkkia tietysti pitää hoitaa. Ovat erittäin fiksuja ja mainettaan parempia. Itselläni ei ole ollut, mutta tutuilla on ja ihan kivoja.

Vierailija
15/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää eläimistä ja haluan seurallisen sylikoiran, joka tulee toimeen myös lasten kanssa. En ole himourheilija, mutta päivittäiset kävelylenkit joitakin kilometrejä olisi hyvä. Terve rotu hakusessa (en halua kärsivää eläintä). Turkin päivittäinen harjaus ok, mutta ei mitään hirveää trimmausshowta. Auttakaa!

Vierailija
16/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinasuva kokopäivätyössä käyvä naisihminen, eli koiran pitäisi pärjätä arkisin 9 h yksin kotona kerrostalossa häiritsemättä naapureita haukkumalla. Koira saisi pitkiä kävely- ja metsälenkkejä päivittäin, mutta en tiedä viitsinkö enää alkaa harrastaa mitään muodollista, nuorempana olen ollut toko- ja agilityharrastaja joten kouluttaa koiria kyllä osaan. Tykkään aika täpäköistä koirista, esim. erilaisistea terriereistä ja snautsereista. Koiran koon pitäisi olla sellainen, että normi henkilöautossa kulkee kätevästi, ettei tarvi farmaria ja koirahäkkiä sinne hankkia vasikan kokoisen koiran majoittamiseen. Aiemmat koirat cairnterrieri, 3* sheltti, australiankelpie joka kuoli vanhuuteen viime keväänä.

Vierailija
17/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua koiraa.

Vierailija
18/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan täällä pienjyrsijöiden ja supikoiran metsästystä on. Maita on ympärillä reilusti, mutta pihassa pitäisi pysyä. Vapaana saa olla. Kouluttaa osaan, koska koiria kouluttanut jo kauan. Joku rottakoira esim. Tuli mieleen. Koolla ei väliä (tässä tapauksessa kjeh kjeh), mutta hangessa pitäisi pysyä mukana.

Edellinen oli noutaja.

Vierailija
19/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua koiraa.

Ota sika!

Vierailija
20/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Joku lapukkaa jo ehdotteli, itse ehkä kallistuisin kultsin puoleen (kultainennoutaja.) Toki jos oikeasti isot kiinnostaa, niin sveitsinpaimenkoirista voisi löytyä sopivia.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi