Onko huhu tai väite ahdistelusta (tai pahemmasta) tarpeeksi että muut alkaa karttaa väitettyä ahdistelijaa?
Eikö tuollaisen väitteen tueksi tarvitse esittää mitään konkreettista?
Kommentit (7)
Riippuu tilanteesta, ja siitä tunnenko itse ko. henkilön jo entuudestaan. Työpaikoilla saatetaan juoruilla ikävästikin, ihan vain ilkeyttään. Jos väite on vakava, olisin varmaan ainakin alitajuisesti varuillani tyypin lähettyvillä.
Onko tämä nyt sattunut AP:lle, rivien välistä olen lukevinani että sinä itse olet näiden huhujen kohde (ts. "ahdistelija")?
Harvemmin tulee todistajia/videota vaadittua, jos joku ahdistelusta kertoo.
Sinun pennullasi ei ole mitään oikeutta huudella edes eestiksi tahi kiinaksi kohteellesi yhtään mitään.
112, kaupungin sosiaaliyksikkö, lakimies, vastaavat tahot hoitavat kyllä häirikköpennun pois häiritsemästä mieskohdettaan.
Konkreettista näyttöä on naikkosen jatkuvasta häirinästä mieskohteen perässä.
Tajuaako mami kirjoitti:
Sinun pennullasi ei ole mitään oikeutta huudella edes eestiksi tahi kiinaksi kohteellesi yhtään mitään.
112, kaupungin sosiaaliyksikkö, lakimies, vastaavat tahot hoitavat kyllä häirikköpennun pois häiritsemästä mieskohdettaan.
Täh :D
Piste kirjoitti:
Konkreettista näyttöä on naikkosen jatkuvasta häirinästä mieskohteen perässä.
Oletko AP? Eli joku naishenkilö häiriköi ja stalkkaa jotain miestä?
Sekava aloitus, mistä oikein haluat puhua...?
Riippuu varmaan kuulijasta. Mulle ei ainakaan kuulo puheilla ole muuta merkitystä kuin että tiedostan että joku muu on ollut henkilöstä jotain tiettyä mieltä. Jokaisella on mun silmissä oikeus itse osoittaa minkälainen on.