Eikö Jenni Haukio käy vaunulenkillä Aaron kanssa?
Jotenkin olen saanut tälläisen kuvan että eivät käy vaunulenkillä ja Aaro on vain sisällä Mäntyniemen asunnossa.
Vai olenko väärässä?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistöt asuvat kyllä Espoossa ja he hoitavat esim. pihatyöt ihan itse. Siksi en usko, että heillä on lastenhoitajaakaan. Sen sijaan Jennin äiti oli ainakin huippukokouksen aikaan lapsenlastaan hoitamassa.
Jenni muuten käy ihan normaalisti kaupassa Jupperissa ja neuvolassa kuten muutkin äidit ja vaunulenkilläkin. Aika harvoin he kai Mäntyniemessä ovat, koska vauvanhuonekin sisustettiin vain Espoon kotiin. Siksi ihmettelen noita Seurasaaren lenkkejä.
Ai Sale nousee aamukuudelta kolaamaan pihaa ja rapsuttamaan auton ikkunoita, jotta ehtii eduskuntatalolle? Olet joko harvinaisen yksinkertainen tai provoileva trolli.
Kyllä Sale on . Tosin aamuisin hänet haetaan virka-autolla presidentinlinnaan.
Jos on josku nähty lumitöissä ja leikkaamassa nurmikkoa niin ei se tarkoita et kolaisi pihan joka helkkarin aamu, kuten kaikki muut.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut tällaisen kuvan? Presidenttipari ei asu Mäntyniemessä, joten tuskin Jenni ja Aaro kauheasti viettävät aikaa sisällä Mäntyniemessä. Tai mistäs minä tiedän.
He asuvat mäntyniemessä. Näin elokuussa tosin ovat varmaankin kultarannassa.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa niiden nyt jo olla!!!!
Se, että tämä viesti on saanut 104 yläpeukkua ja 4 alapeukkua palauttaa uskoni ihmiskuntaan. Oikeasti, jättäkää vauva rauhaan.
Eiköhän Niinistöt ole Kultarannassa Naantalin kesäasunnolla, siellä upea iso puisto Aaroa ulkoiluttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Jenni Haukio ei ole mikään rouva.
Kaikki naimisissa olevat ovat rouvia ja heitä tulee puhutella rouviksi.
Mitä tulee Jenni Haukion saavutuksiin elämässään, hän on myös opiskellut pitkälle ja on valtiotieteen maisteri. Väitöskirja varmaan tulee jossain vaiheessa kun sen aika on.Koulutus ei ole sama asia kuin itse oman rahansa tienaaminen. Kuka tahansa voi olla vaikka uimamaisteri mun puolesta, mutta jos ei oikeasti tee yhteiskunnan eteen jotain niin silloin ne maisterin paperit ovat vessapapereita.
Jennill on työpaikka Turun kansainvälisten kirjamessujen ohjelmapäällikkö. Tällä hetkellä äitiyslomalla.
Projektiluonteinen, luova työ. Ei voi kutsua työksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet saanut tällaisen kuvan? Presidenttipari ei asu Mäntyniemessä, joten tuskin Jenni ja Aaro kauheasti viettävät aikaa sisällä Mäntyniemessä. Tai mistäs minä tiedän.
Kaikkien kannalta on varmasti parasta, että sairas kyylää kuvittelee näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee Jenni Haukion saavutuksiin elämässään, hän on myös opiskellut pitkälle ja on valtiotieteen maisteri. Väitöskirja varmaan tulee jossain vaiheessa kun sen aika on.Koulutus ei ole sama asia kuin itse oman rahansa tienaaminen. Kuka tahansa voi olla vaikka uimamaisteri mun puolesta, mutta jos ei oikeasti tee yhteiskunnan eteen jotain niin silloin ne maisterin paperit ovat vessapapereita.
Jenni Haukio on ollut töissä kuten yleensä ollaan. Ei ole elänyt miehensä siivellä. Seurustelun alkaessa Jenni oli kokoomuksen viestintäpäällikkö ja oli Turun kirjamessujen ohjelmapäällikkönä neljä vuotta. Kyllä hän on äitiyspäivärahansakin ihan itse tienannut.
Ai meinaatko siis Jennin elättävän Salen jollakin runokokoelmallaan? Just. Onko Jenni Kultarannassa ihan omilla avuillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennill on työpaikka Turun kansainvälisten kirjamessujen ohjelmapäällikkö. Tällä hetkellä äitiyslomalla.
Kiitti vaan.
Terv. Web designer
Vierailija kirjoitti:
Jenni Haukio voi liikkua missä tahansa ja varmaan näin tekevätkin.
Ja se miksi noita kuvia ei näy julkisuudessa, johtuu pitkälti , ettei presidenttipari ole itse tuoneet lastansa julkisuuden riepoteltavaksi ja siksi toimittajat eivät myöskään kuvaa lasta tai kerro mediassa, koska lasta suojaa yksityisyydensuoja.
Eihän muidenkaan poliittisten päättäjien lapsia näy julkisuudessa, jotka ovat protokolassa presidentistä seuraavana esim. Paula Risikko, Sipilä, Orpo jne.
Risikon "lapsesta"(adoptio) oli isot otsikot aikoinaan, samoin silloin kun lapsi aloitti koulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vaan.
Terv. Web designer
Mene takaisin mussuttamaan donitsia.
Poliittiseen virkaan kuuluu se tietty avoimuus. On Jani Toivolakin ollut lapsensa kanssa esim. Imagen kannessa ja kaikista se oli vain ihastuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta että täällä on kamalia ihmisiä. Jättäkää Jenni ja vauva rauhaan! Helvetin hullut vai 1 hullu? On täällä onneksi näköjään järki-ihmisiäkin.
Ja se yks hullu laittoi ylläolevaan viestiin sen yhden ja ainoan alapeukun ja jäi siten kiinni. Huoh mikä helpotus. On tässä maassa tervejärkisiäkin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät asu Mäntyniemessä vaan Espoossa omassa talossaan. Heillä on myös oma kesämökki Salossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistöt asuvat kyllä Espoossa ja he hoitavat esim. pihatyöt ihan itse. Siksi en usko, että heillä on lastenhoitajaakaan. Sen sijaan Jennin äiti oli ainakin huippukokouksen aikaan lapsenlastaan hoitamassa.
Jenni muuten käy ihan normaalisti kaupassa Jupperissa ja neuvolassa kuten muutkin äidit ja vaunulenkilläkin. Aika harvoin he kai Mäntyniemessä ovat, koska vauvanhuonekin sisustettiin vain Espoon kotiin. Siksi ihmettelen noita Seurasaaren lenkkejä.
Ai Sale nousee aamukuudelta kolaamaan pihaa ja rapsuttamaan auton ikkunoita, jotta ehtii eduskuntatalolle? Olet joko harvinaisen yksinkertainen tai provoileva trolli.
Kyllä Sale on nähty lumitöissä ja leikkaamassa nurmikkoa. Tosin aamuisin hänet haetaan virka-autolla presidentinlinnaan.
Kokoomuslainen trollikoneisto koittaa luoda mielikuvaa Salesta jonain kaikkien duunareitten sankarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se miksi noita kuvia ei näy julkisuudessa, johtuu pitkälti , ettei presidenttipari ole itse tuoneet lastansa julkisuuden riepoteltavaksi ja siksi toimittajat eivät myöskään kuvaa lasta tai kerro mediassa, koska lasta suojaa yksityisyydensuoja.
Eihän muidenkaan poliittisten päättäjien lapsia näy julkisuudessa, jotka ovat protokolassa presidentistä seuraavana esim. Paula Risikko, Sipilä, Orpo jne.
Risikon "lapsesta"(adoptio) oli isot otsikot aikoinaan, samoin silloin kun lapsi aloitti koulun.
Risikko onkin politikko ja ääntenkalastaja julkisuudella. Kuten moni julkkis konsanaan. Suosiota kalastellaan vaikka millä julkisuustempulla. Presidentin ja puolisonsa ei tarvitse kalastella ääniä millään- ei ainakaan enää kun virkakausi loppuu. On hyvä pitää oma linja julkisuuden suhteen kuten Sale ja Jenni ovat tehneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Haukiohan on ollut lähes koko ajan töissä. Jäi äitiyslomalle Turun Kirjamessujen ohjelmapäällikön hommasta. Kirjallisuustoimittaja Seppo Puttonen valittiin Haukion sijaiseksi. Aikaisemmin Haukio oli Kokoomuksen viestintäpäällikkö ja hän on julkaissut kolme runokokoelmaa.
No runokokoelman voi julkaista kuka tahansa....
Vierailija kirjoitti:
No onko hän sitten mielestäsi herra?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sale on nähty lumitöissä ja leikkaamassa nurmikkoa. Tosin aamuisin hänet haetaan virka-autolla presidentinlinnaan.
Kokoomuslainen trollikoneisto koittaa luoda mielikuvaa Salesta jonain kaikkien duunareitten sankarina.
Demareiden trollikoneisto ei edes yritä peitellä sitä, että Halonen otti kaiken hyödyn irti veronmaksajien kustantamasta elintasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risikko onkin politikko ja ääntenkalastaja julkisuudella. Kuten moni julkkis konsanaan. Suosiota kalastellaan vaikka millä julkisuustempulla. Presidentin ja puolisonsa ei tarvitse kalastella ääniä millään- ei ainakaan enää kun virkakausi loppuu. On hyvä pitää oma linja julkisuuden suhteen kuten Sale ja Jenni ovat tehneetkin.
"Hei, me ollaankin sitten kaiken yläpuolella ja emme ulkoiluta vauvaa kadulla tavisten keskuudessa, koska olemme niin uniikkeja."
musta lapsi voi olla liian musta