Eikö Jenni Haukio käy vaunulenkillä Aaron kanssa?
Jotenkin olen saanut tälläisen kuvan että eivät käy vaunulenkillä ja Aaro on vain sisällä Mäntyniemen asunnossa.
Vai olenko väärässä?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Jenni Haukio ei ole mikään rouva.
Kaikki naimisissa olevat ovat rouvia ja heitä tulee puhutella rouviksi.
Mitä tulee Jenni Haukion saavutuksiin elämässään, hän on myös opiskellut pitkälle ja on valtiotieteen maisteri. Väitöskirja varmaan tulee jossain vaiheessa kun sen aika on.
Koulutus ei ole sama asia kuin itse oman rahansa tienaaminen. Kuka tahansa voi olla vaikka uimamaisteri mun puolesta, mutta jos ei oikeasti tee yhteiskunnan eteen jotain niin silloin ne maisterin paperit ovat vessapapereita.
Vierailija kirjoitti:
Kävisi nyt jumaliste edes vaunulenkillä. Ei ole normaalia, että lapsi on teljetty johonkin kartanoon tuijottelemaan suomalaisia design-klassikoita koko lapsuutensa. Kävisivät edes kaupungilla niin lapsikin saisi virikkeitä.
Perhe on tällä hetkellä Kultarannassa, ja ovat varmasti paljon ulkona.
Espoossa saa rauhassa ulkoiluttaa vauvaa. Mäntyniemessä on iso piha ja ranta.
Lastenhoitaja voi ulkoiluttaa kenenkään tietämättä kenen vauva.
Ironista, että mielenterveyshäiriöinen ap pitää mielenterveyshäiriönä sitä, ettei Haukio ulkoiluta lastaan. Todellisuus jäljittelee taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Niinistöt asuvat kyllä Espoossa ja he hoitavat esim. pihatyöt ihan itse. Siksi en usko, että heillä on lastenhoitajaakaan. Sen sijaan Jennin äiti oli ainakin huippukokouksen aikaan lapsenlastaan hoitamassa.
Jenni muuten käy ihan normaalisti kaupassa Jupperissa ja neuvolassa kuten muutkin äidit ja vaunulenkilläkin. Aika harvoin he kai Mäntyniemessä ovat, koska vauvanhuonekin sisustettiin vain Espoon kotiin. Siksi ihmettelen noita Seurasaaren lenkkejä.
Ai Sale nousee aamukuudelta kolaamaan pihaa ja rapsuttamaan auton ikkunoita, jotta ehtii eduskuntatalolle? Olet joko harvinaisen yksinkertainen tai provoileva trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee Jenni Haukion saavutuksiin elämässään, hän on myös opiskellut pitkälle ja on valtiotieteen maisteri. Väitöskirja varmaan tulee jossain vaiheessa kun sen aika on.Koulutus ei ole sama asia kuin itse oman rahansa tienaaminen. Kuka tahansa voi olla vaikka uimamaisteri mun puolesta, mutta jos ei oikeasti tee yhteiskunnan eteen jotain niin silloin ne maisterin paperit ovat vessapapereita.
Jenni Haukiohan on ollut lähes koko ajan töissä. Jäi äitiyslomalle Turun Kirjamessujen ohjelmapäällikön hommasta. Kirjallisuustoimittaja Seppo Puttonen valittiin Haukion sijaiseksi. Aikaisemmin Haukio oli Kokoomuksen viestintäpäällikkö ja hän on julkaissut kolme runokokoelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilevat varmaan Mäntyniemen takapihalla. Haukio on tyypillinen keinohedelmöitetty vanhempi äiti, joka on hysteerisen suojelevainen ainoan lapsensa suhteen. Semmonen oman elämänsä vainoharhainen leijonaemo. Siellä ne lymyilee paparazzeilta piilossa.
Miksihän he siellä Mäntyniemen takapihalla ulkoilisivat? Mistä sinä muuten tiedät, millainen äiti Jenni Haukio on, eihän hän ole antanut mitään haastatteluja aiheesta?
Jos Haukio olisi normaali äiti niin hän liikkuisi julkisesti oman lapsensa kanssa kuten kaikki muutkin äidit. Kahviloissa, jossain jumpassa, shoppailemassa, ruokakaupassa, ehkä vauvauinnissa, kesällä biitsillä.. Tommonen lapsen piilottelu kielii jostain mielenterveysongelmasta eikä koko maailmasta eristäminen ole lapselle hyväksi.
Haukio voi ihan hyvin liikkua lapsensa kanssa ihan missä vain ihmisten ilmoilla. Suomalaiset ihmiset ovat sen verran fiksuja, etteivät heti ryntää ottamaan kuvaa tai soita Seiskaan, kun kyse on Tasavallan ensimmäisestä naisesta. Kunnioitetaan Jenni Haukion ja Aaro Niinistön yksityiselämää. Sama juttu on Ruotsin kuninkaallisten kohdalla. He liikkuvat lomallaan ympäri Ruotsia, mutta kuvia heistä löytyy todella vähän sosiaalisesta mediasta. Käyvät päivittäin Borgholmissa ja Kalmarissa, mutta ihmiset ovat ylpeitä siitä, että kuninkaalliset viettävät lomansa Öölannissa, eivätkä ryntäile ottamaan valokuvia heistä.
Joo. Enkä kyllä olisi varma, että Haukiota edes tunnistaisi, jos vetäisi vapaalla vähän nuoremman tyylin päälle. Aurinkolaseillekin on tänä kesänä ollut käyttöä.
Jos johonkin äiti-vauva-harrastukseenkin menisi, niin eiköhän siellä osata opastaa tarvittaessa, että Seiska-kuvat eivät ole sallittuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävisi nyt jumaliste edes vaunulenkillä. Ei ole normaalia, että lapsi on teljetty johonkin kartanoon tuijottelemaan suomalaisia design-klassikoita koko lapsuutensa. Kävisivät edes kaupungilla niin lapsikin saisi virikkeitä.
Perhe on tällä hetkellä Kultarannassa, ja ovat varmasti paljon ulkona.
Espoossa saa rauhassa ulkoiluttaa vauvaa. Mäntyniemessä on iso piha ja ranta.
Lastenhoitaja voi ulkoiluttaa kenenkään tietämättä kenen vauva.
Miksi lastenhoitaja ulkoiluttaa vauvan? Miksi lapsen huoltaja ei itse ulkoiluta?
He ovat olleet kesällä paljon Kultarannassa, siellä pystyy Kultarannan tiluksilla vetämää jos jonkinlaista vaunulenkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistöt asuvat kyllä Espoossa ja he hoitavat esim. pihatyöt ihan itse. Siksi en usko, että heillä on lastenhoitajaakaan. Sen sijaan Jennin äiti oli ainakin huippukokouksen aikaan lapsenlastaan hoitamassa.
Jenni muuten käy ihan normaalisti kaupassa Jupperissa ja neuvolassa kuten muutkin äidit ja vaunulenkilläkin. Aika harvoin he kai Mäntyniemessä ovat, koska vauvanhuonekin sisustettiin vain Espoon kotiin. Siksi ihmettelen noita Seurasaaren lenkkejä.
Ai Sale nousee aamukuudelta kolaamaan pihaa ja rapsuttamaan auton ikkunoita, jotta ehtii eduskuntatalolle? Olet joko harvinaisen yksinkertainen tai provoileva trolli.
Kyllä Sale on nähty lumitöissä ja leikkaamassa nurmikkoa. Tosin aamuisin hänet haetaan virka-autolla presidentinlinnaan.
Vierailija kirjoitti:
He ovat olleet kesällä paljon Kultarannassa, siellä pystyy Kultarannan tiluksilla vetämää jos jonkinlaista vaunulenkkiä.
Mites ne virikkeet jossain Kultarannan pusikoissa? Jenni varmaan itse huomaa jonkun kuusikurppelon puun oksalla (ja muitaa raportoida asiasta blogiinsa tms, koska on olevinaan niin mother earth), mutta ei se vauva saa osaa tarkkailla luontoa tai saada luonnosta iloa irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee Jenni Haukion saavutuksiin elämässään, hän on myös opiskellut pitkälle ja on valtiotieteen maisteri. Väitöskirja varmaan tulee jossain vaiheessa kun sen aika on.Koulutus ei ole sama asia kuin itse oman rahansa tienaaminen. Kuka tahansa voi olla vaikka uimamaisteri mun puolesta, mutta jos ei oikeasti tee yhteiskunnan eteen jotain niin silloin ne maisterin paperit ovat vessapapereita.
Jennill on työpaikka Turun kansainvälisten kirjamessujen ohjelmapäällikkö. Tällä hetkellä äitiyslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvitellaan, että ihmiset muuttuisivat kovasti, kun heistä tulee pääministeri tai presidentti? Niinistöt asuivat ihan tavallisessa kerrostalokolmiossa Kivenlahdessa. Sitten ostivat noin 150 neliön talon Laaksolahdesta ja ihan normaalisti hoitivat pihaansa ennen presidenttipestiä ja niin ovat tehneet sen jälkeenkin. Ja käyvät vielä itse kaupassakin. Joku ulkopaikkakuntalainen oli nähnyt Saulin vaippaostoksilla Omenan Cittarissa ja kertoi siitä paikallislehdessä ja sitten se oli iltapäivälehdissäkin. Kukaan espoolainen ei olisi mennyt juoruilemaan, he kun näkevät julkkiksia joka päivä.
Jumalauta että täällä on kamalia ihmisiä. Jättäkää Jenni ja vauva rauhaan! Helvetin hullut vai 1 hullu? On täällä onneksi näköjään järki-ihmisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Haukio on ollut töissä kuten yleensä ollaan. Ei ole elänyt miehensä siivellä. Seurustelun alkaessa Jenni oli kokoomuksen viestintäpäällikkö ja oli Turun kirjamessujen ohjelmapäällikkönä neljä vuotta. Kyllä hän on äitiyspäivärahansakin ihan itse tienannut.
miksi sinä ap mietit tällaisia asioita? eikö sulla ole omaa elämää?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilevat varmaan Mäntyniemen takapihalla. Haukio on tyypillinen keinohedelmöitetty vanhempi äiti, joka on hysteerisen suojelevainen ainoan lapsensa suhteen. Semmonen oman elämänsä vainoharhainen leijonaemo. Siellä ne lymyilee paparazzeilta piilossa.
Miksihän he siellä Mäntyniemen takapihalla ulkoilisivat? Mistä sinä muuten tiedät, millainen äiti Jenni Haukio on, eihän hän ole antanut mitään haastatteluja aiheesta?
Jos Haukio olisi normaali äiti niin hän liikkuisi julkisesti oman lapsensa kanssa kuten kaikki muutkin äidit. Kahviloissa, jossain jumpassa, shoppailemassa, ruokakaupassa, ehkä vauvauinnissa, kesällä biitsillä.. Tommonen lapsen piilottelu kielii jostain mielenterveysongelmasta eikä koko maailmasta eristäminen ole lapselle hyväksi.
Haukio voi ihan hyvin liikkua lapsensa kanssa ihan missä vain ihmisten ilmoilla. Suomalaiset ihmiset ovat sen verran fiksuja, etteivät heti ryntää ottamaan kuvaa tai soita Seiskaan, kun kyse on Tasavallan ensimmäisestä naisesta. Kunnioitetaan Jenni Haukion ja Aaro Niinistön yksityiselämää. Sama juttu on Ruotsin kuninkaallisten kohdalla. He liikkuvat lomallaan ympäri Ruotsia, mutta kuvia heistä löytyy todella vähän sosiaalisesta mediasta. Käyvät päivittäin Borgholmissa ja Kalmarissa, mutta ihmiset ovat ylpeitä siitä, että kuninkaalliset viettävät lomansa Öölannissa, eivätkä ryntäile ottamaan valokuvia heistä.
Joo. Enkä kyllä olisi varma, että Haukiota edes tunnistaisi, jos vetäisi vapaalla vähän nuoremman tyylin päälle. Aurinkolaseillekin on tänä kesänä ollut käyttöä.
Jos johonkin kin menisi, niin eiköhän siellä osata opastaa tarvittaessa, että Seiska-kuvat eivät ole sallittuja.
Kuka edes haluaisi noita kahta omaan vauva-harrastukseensa? Kuvittele nyt joku henkivartija tarkkailemassa muskarilla olevia äitiparkoja. Heti jos liikut musiikin tahdissa liikaa vasemmalla niin se takana ole tyyppi tulee ottamaan sinut niska-kurkkuotteella pois tilanteesta suojellakseen The Rouvaa.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta että täällä on kamalia ihmisiä. Jättäkää Jenni ja vauva rauhaan! Helvetin hullut vai 1 hullu? On täällä onneksi näköjään järki-ihmisiäkin.
Tyylin perusteella 1 hullu. Pressanvaalien aikaa mainosti Huhtasaarta ja spämmäsi pään kipeyttään Niinistöön.
Virallinen persulandia = vauvan palsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko nyt kertoa, mistä sinun tietosi Jenni Haukion liikkumisesta ovat peräisin? Mistä sinä tiedät, missä hän käy tai on käymättä?
Jos Haukio nähtäisiin jossain Aaron kanssa niin luuletko, ettei se olisi lehdissä tai somessa tai missä vain netin keskustelupalstoilla? Kukaan ei ole koskaan kertonut nähneensä Haukiota vaunulenkillä, kaupungilla, terkkarissa, ruokakaupassa tai yhtikäs missään Aaron kanssa. Jos joku olisi nähnyt, niin olisi siitä kertonut ja napannut jopa kuvankin, ja se kuva olisi jo levinyt nettiin.
Niinistön ja Haukion naapurit eivät ole ennenkään levitelleet kuvia tai havaintojaan presidenttiparin yksityiselämästä. Ja hyvä niin, perhe saa elää mahdollisimman normaalia elämää virka-ajan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos johonkin kin menisi, niin eiköhän siellä osata opastaa tarvittaessa, että Seiska-kuvat eivät ole sallittuja.
Kuka edes haluaisi noita kahta omaan vauva-harrastukseensa? Kuvittele nyt joku henkivartija tarkkailemassa muskarilla olevia äitiparkoja. Heti jos liikut musiikin tahdissa liikaa vasemmalla niin se takana ole tyyppi tulee ottamaan sinut niska-kurkkuotteella pois tilanteesta suojellakseen The Rouvaa.
Höpöhöpö
Se Seurasaari-tyyppi omine sekojuttuineen lierihattuihin naamioitumisesta ja uusnatsitakkisista body guardeista oli joku trollaava hullu.