Alkaa mennä usko oikean miehen löytymiseen
Yhtä miestä tapailin kesän ajan, mutta minulle ei syntynyt tunteita. Toisen miehen kanssa viestittelin parin kuukauden ajan ja ehdimme nähdä kaksi kertaa, koska hän asuu kauempana. Tähän toiseen ihastuin täysillä, mutta hän ei tunne samoin. Todella harvoin ihastun kunnolla, ja tulee semmoinen tunne että mies voisi olla se oikea. Miksi ihastumiset menevät aina ristiin..? Molempiin miehiin tutustuin Tinderissä. Olen joutunut kokemaan suuria pettymyksiä viimeisimmän parisuhteen jälkeen ja tuntuu etten enää jaksa deittailua...onko samanlaisia fiiliksiä kellään?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Tinderissä ollut reilun vuoden (en toki yhtäjaksoisesti). Kaksi kertaa olen löytänyt sieltä miehen, jonka kanssa on juttu kulkenut ihan eri tavalla, kuin niiden monien muiden joiden kanssa on keskusteltu, oltiin alusta asti tiiviisti yhteydessä ja tapailtiin toisen kanssa 2 ja toisen kanssa 3 kuukautta. Molemmissa tapauksissa kuitenkin homma loppui miehen aloitteesta, itse olisin ehdottomasti halunnut jatkaa.
Jotenkin tuntuu olevan täysin hakuammuntaa löytää vielä uudestaan ihminen, jonka kanssa olisi noin hyvä yhteys ja alkanut tulla sellainen fiilis, että menikö mun mahdollisuuteni siinä...
Samaa mietin omalla kohdalla. Tapailin alkuvuodesta kolme kuukautta miestä, johon ihastuin todella paljon, hän tuntui ensimmäistä kertaa sielunkumppanilta. Mutta mies päätti tapailun. Sen jälkeen on ollut vaikea saada toivo palaamaan, että löytäisin jotain samanlaista. Ja nyt kun tapasin tämän toisen tindermiehen, kenen kanssa tuli samoja tutemuksia niin pettymys tuntuu vielä pahemmalta.
-ap
Itse olen Tinderissä ollut reilun vuoden (en toki yhtäjaksoisesti). Kaksi kertaa olen löytänyt sieltä miehen, jonka kanssa on juttu kulkenut ihan eri tavalla, kuin niiden monien muiden joiden kanssa on keskusteltu, oltiin alusta asti tiiviisti yhteydessä ja tapailtiin toisen kanssa 2 ja toisen kanssa 3 kuukautta. Molemmissa tapauksissa kuitenkin homma loppui miehen aloitteesta, itse olisin ehdottomasti halunnut jatkaa.
Jotenkin tuntuu olevan täysin hakuammuntaa löytää vielä uudestaan ihminen, jonka kanssa olisi noin hyvä yhteys ja alkanut tulla sellainen fiilis, että menikö mun mahdollisuuteni siinä...