Närästääkö palstalaisia herkästi?
Itse söin illan aikana muutaman kappaleen retiisejä, mustaviinimarjoja, vadelmia ja yhden karjalanpiirakan makkarasiivu päällä sekä pari Domino täytekeksiä juomana appelsiinilimua lasillinen; ja mitäpä siitä seurasi - noh, tietenkin hirvittävä närästys!
Mitkä ainekset teillä muilla aiheuttaa närästystä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Itse söin illan aikana muutaman kappaleen retiisejä, mustaviinimarjoja, vadelmia ja yhden karjalanpiirakan makkarasiivu päällä sekä pari Domino täytekeksiä juomana appelsiinilimua lasillinen; ja mitäpä siitä seurasi - noh, tietenkin hirvittävä närästys!
Mitkä ainekset teillä muilla aiheuttaa närästystä?
Ainiin unohdin tuosta listasta kotimaisen puoliraakalaisompon - ja sehän se varmaankin on yksi närästyksen aihe, kuten nuo muutamat retiisit
Ei närästänyy koskaan aiemmin mutta nyt närästää ja koko ajan. Täytän parin kk kuluttua 48.
Lääkäri haluais tehdä tähystyksen kun tämän ärsyttävän vaivan lisäksi olen laihtunut ja ruokahaluton.
Pahimpia ovat chili, pähkinät, kahvi, tuore ananans sekä kaikki rasvainen liha ja juustot. Painokin on pudonnut 10 kg. Pääsin jatkotutkimuksiin. Kyljellään nukkuminen vaikuttaa lisäävän omaa refluskia ja mahallaan nukkuminen helpottaa. Tekoäly osasi kertoa että nukkumisasennolla on väliä. Mahallaan nukkuessa painovoima ja asento estää refluksia. Täytyy kokeilla.
Ei närästä koskaan.
Jos jatkuva närästys on uusi oire, kannattaa mennä lääkäriin.
Ap. kysyy, ja kukaan ei vastaa kysymykseeni, että eikö täällä ole lainkaan ihmisiä, joita närästää silloin tällöin?