Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on niin tyhmä ja avuton taukki vanhempi, että jäätyään yksin lasten kanssa

Vierailija
12.08.2018 |

Saa kaikenlaisia perhetyöntekijöitä opettamaan lastenkasvatusta! Esim. lapsi (10v) itse toivoi, että saisi terveellistä ruokaa eikä herkkuja tuputettaisi, niin eikös mies laita iltapalle makeaa päärynänektaria! Miten ei tajua, miten pljon sokeria sellaisessa on??? Ei tajua mitään muutakaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinun roolisi lapsesi kasvatuksessa on...?

Vierailija
2/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sä sitten sen kanssa lisäännyit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse et viitsinyt lapsillesi edes voileipiä tehdä.

Vierailija
4/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäkin ois pitänyt opettaa minusta lapsia omatoimisuuteen, mutta tekikö mies ikinä niin? Ei tehnyt, joten vain minun olisi sitäkin sitten ollut opetettava. Mies ois vain napsinut eusinat pullasta, tai raatanut tyhmänä itse, kun ei osaa tai ymmärrä lapselle mitään opettaa. Minusta molempien vanhempien olisi kuulunut sitä omatoimisuutta opettaa. Mies vain teki kaiken lapsen puolesta. Mä en jaksanut sellaista.

Ap

Vierailija
5/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni hermot siihen, että mä vain jotain omatoimisuutta halusin edistää, yksin. Miehen ois pitänyt älytä opettaa sitä myös, tai kehua ja kannustaa, kun mä edes yritin.

Ap

Vierailija
6/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän nyt sitten tekee nenän eteen sille epäomatoimisellmmalle 10-vuotiaalle iltapalat edelleen.

Ap

Vierailija
7/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta itsekään miltään järjen jättiläiseltä.

Vierailija
8/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäkin ois pitänyt opettaa minusta lapsia omatoimisuuteen, mutta tekikö mies ikinä niin? Ei tehnyt, joten vain minun olisi sitäkin sitten ollut opetettava. Mies ois vain napsinut eusinat pullasta, tai raatanut tyhmänä itse, kun ei osaa tai ymmärrä lapselle mitään opettaa. Minusta molempien vanhempien olisi kuulunut sitä omatoimisuutta opettaa. Mies vain teki kaiken lapsen puolesta. Mä en jaksanut sellaista.

Ap

Etpä sä jaksa mitään muutakasn. Paitsi ulista täällä.

Vierailija
9/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaikuta itsekään miltään järjen jättiläiseltä.

Kyllä mä tiesin, että lapselle pitää opettaa omatoimisuutta, mutta meni hermo, kun mies ei tehnyt niin. Mun vain ois pitänyt yksin jaksaa sitä.

Ap