Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolonoskopia tulossa. Kokemuksia suolen tyhjennyslääkkeistä?

Vierailija
12.08.2018 |

Colonsteril jauhe tai Moviprep. Miltä nuo valmiit juomat maistuu?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin pahalta. Pidin nenästä kiinni.

Vierailija
2/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kylmänä ja mitään ajattelematta nielet vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Picoprep jos sitä on saatavilla. Juodaan vain kaksi lasia ja maistuu appelsiinille. Colonsteril ihan hirveää ja sitä juodaan litratolkulla, vältä jos pystyt.

Vierailija
4/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut paljon pahaa Colonsterilistä, mutta ei se minulle pahaa tehnyt. Parikymppisenä juotu kilju oli paljon pahempaa. Jäähdytin juoman hyvin kylmäksi, kulautin lasillisen ja imeskelin heti perään vaaleaa tikkaria, jotta maku lähtee pois suusta. Toimi ihan hyvin eikä tyhjennyskään ollut niin kamalaa, mitä luulin. Kuvittelin jotain vatsataudin kaltaista, mutta eihän siinä ole sairas. Vessapaperin pitää olla extrapehmeää, muuten tulee ongelmia.

Vierailija
5/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Picoprepiä. Maultaan sellainen, että sen saa tuskitta alas ja sitä tarvitsee juoda vähän verrattuna muihin tyhjennysaineisiin. Tsemppiä kolonoskopiaan!

T. Kroonisesti suolistosairas.

Vierailija
6/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri tai tabletti vessaan, netflix päälle ja eikun tyhjentelemään. Samalla vetelet viimeistä litraa tyhjennysjuomasta, toimii 😎 Pahoja vaan kun mitkä.

Vierailija
7/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nimeä, mutta se litrakaupalla juotava maistui halvimmalta sitruunaesanssilta, hyi, ja sain siitä mausta vähän trauman enkä saa kyseisen makuisia tuotteita enää alas. En suosittele!

Vierailija
8/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota Picoprep jos sitä on saatavilla. Juodaan vain kaksi lasia ja maistuu appelsiinille. Colonsteril ihan hirveää ja sitä juodaan litratolkulla, vältä jos pystyt.

Käytin picoprepiä. Aiheutti tosi voimakkaan pahoinvoinnin,hyi että.

Vierailija
9/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennysaineista saa siedettäviä, jos niitä lantraa vahvan makuiseen limsaan tai mehuun. Greippi on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
10/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkejä en enää muista, mutta varsinkin ne pari viimestä litraa oli pelkkää tuskaa. Ei meinannut mennä alas millään. Minulla viimeisimmästä tähystyksestä aikaa tosin jo yli 10 vuotta, eli en tiedä miltä ne nykyiset litkut maistuu, mutta tuskin ne nykyäänkään mitään herkullisia on.

Vierailija
11/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavia litkuja, mutta se on vielä helppoa verrattuna siihen itse toimenpiteeseen. Toivottavasti sulla se sujuu helposti.

Vierailija
12/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppäri tai tabletti vessaan, netflix päälle ja eikun tyhjentelemään. Samalla vetelet viimeistä litraa tyhjennysjuomasta, toimii 😎 Pahoja vaan kun mitkä.

Mulla ei tapahtunut mitään muuta kuin järkyttävät kivut ja pahoinvointia ekat 14h litkun jälkeen, mitään ei tullut ulos..

Vierailija
13/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa Colonsteriliä, ei muista kokemuksia. Tosiaan juotava valtava määrä, neljän litran jälkeen alkaa tökkimään. Kyllä sitten on suolikin tyhjä ja huuhdeltu.

Olen kummastellut, kun juodaan em. liuosta niin se tulee takapuolesta ulos. Eikös yleensä ala pissattamaan?

Toimiva aine, mutta on ehkä mukavampiakin vaihtoehtoja.

Vierailija
14/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavia litkuja, mutta se on vielä helppoa verrattuna siihen itse toimenpiteeseen. Toivottavasti sulla se sujuu helposti.

Itselläni kyllä tyhjennys oli kivuliaampi ja kamalampi kuin itse operaatio. Vaadin kipulääkityksen ja homma oli nopeasti ohi.

Vierailija
15/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittäviä olivat ainakin noin 7 v sitten.

Juoman piti olla jääkylmää että meni alas, jääkaappikylmä ei siis riittänyt, vaan lähellä jäätymispistettä, sitten sai juotua.

Vierailija
16/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Colonsteriliä juo 4-5 litraa kylmänä, tulee mieletön horkka. Yritä kulauttaa aina kerralla mahdollisimman paljon, ei kannata jäädä maistelemaan. Ja aloita hyvissä ajoin, muuten voi yö mennä vessanpytyllä.

Vierailija
17/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Itse toimenpide eli tähystys ei hermostuta. Mut tuo juoman tai litkun juominen kylläkin.  Saisi vaan jonkun missä maku olisi neutraali ja helposti nieltävä. Ettei tyssää siihen. Täytyy varmaan huomenna soittaa  sairaanhoitajalle ja kysyä vaihtoehdoista. Tämä tehdään yksityisellä ja maksan itse, joten olisi suotavaa, että onnistuu kerralla.

Vierailija
18/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei saanut valita vaan käskettiin käyttämään colonsteriliä.

Vierailija
19/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miltä nykyään, 25 v sitten kun olin nuorena tutkimuksissa, oli pahaa juomaa. Ohje oli juoda kylmänä ajattelematta makua.

Vierailija
20/30 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käskettiin juoda 4 litraa colonsteriliä illalla ja litra aamulla. Join 3 litraa ja 5dl, kun en vaan pystynyt sen enempään, ja suoli oli puhdistunut hyvin silläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi