Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko "jättäytyä" sinkuksi?

Vierailija
12.08.2018 |

Olen kohta 28-vuotias nainen. Olen ollut avomieheni kanssa hieman yli puolitoista vuotta. Sitä ennen erosin kahdeksan vuoden suhteesta, joista 4 olin naimisissa.
Nyt viime aikoina on tuntunut että tämä suhde ei ole minulle se oikea, en saa tästä mitä haluan. Seksi, hellyys ja läheisyys on aika vähissä, melkein olematonta, mies juo aivan liikaa ja se aiheuttaa riitaa, hän ei ole valmis etenemään suhteessa mihinkään.
Ero on alkanut vaikuttaa tosi houkuttelevalta, mutta pelkään että jään niin pitkäksi aikaa sinkuksi että esim. perheen perustaminen pitkittyy liian paljon ja sitten on liian myöhäistä kun jonkun löydän..kaipaisinkin nyt tsemppiä ja tukea, että kaikki menee hyvin vaikka eroaisinkin😀 lähinnä ikäni mietityttää, olen aina kuvitellut saavani lapsia ja perustavani perheen jo hyvissä ajoin ennen kolmea kymmentä..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi nyt voi pamahtaa vaikka yhdenillanjutusta, jos on tarve. Turha huonoon suhteeseen on lapsia tuoda.

Vierailija
2/7 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mieluummin teet lapsen pihtaavan juopon kanssa kuin olet sinkku? Ok. En tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelepas sitten, jos tuollaisen ukon kanssa saat lapsia. Vauvalla vaikka koliikki ja ukko kännipäissään hermostuu. Tai jos teillä nyt on läheisyyttä vähän, niin lasten saamisen jälkeen se vaikeutuu entisestään.

Tee lapset sellaisen miehen kanssa, kenen käsiin uskallat lapsesi jättää ja voit olla 100% varma, että hän lapsista huolehtii parhaalla mahdollisella tavalla <3

Tsemppiä eroon, se ei koskaan ole helppoa, mutta jälkikäteen mietit kun pääset miehen vaikutuspiiristä pois, että miksi en lähtenyt jo aiemmin.

Vierailija
4/7 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelepas sitten, jos tuollaisen ukon kanssa saat lapsia. Vauvalla vaikka koliikki ja ukko kännipäissään hermostuu. Tai jos teillä nyt on läheisyyttä vähän, niin lasten saamisen jälkeen se vaikeutuu entisestään.

Tee lapset sellaisen miehen kanssa, kenen käsiin uskallat lapsesi jättää ja voit olla 100% varma, että hän lapsista huolehtii parhaalla mahdollisella tavalla <3

Tsemppiä eroon, se ei koskaan ole helppoa, mutta jälkikäteen mietit kun pääset miehen vaikutuspiiristä pois, että miksi en lähtenyt jo aiemmin.

Kiitos tästä viestistä🙂

Ap

Vierailija
5/7 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tyttö hyvä, sinullahan on vielä ainakin 10 vuotta aikaa alkaa tekemään lapsia! Se kannattaa miettiä tarkkaan kenen kanssa siihen alkaa.

Vierailija
6/7 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen aina miehen saa, jos ulkonäössä ei ole hirvittäviä erikoisuuksia..

Vierailija
7/7 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman yli puolitoista vuotta yhdessä ja jo avoliitossa? Olisitte ensin odottaneet, että "kuherruskuukaudet" eli ensimmäiset pari vuotta on ohi.

No, ehkä ensi kerralla olet sen suhteen viisaampi, koska näin siinä juuri käy, kun hätäilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän