Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voimakas pyykinpesuaineen haju

tervakoski
12.08.2018 |

Yksi ystäväni käyttää niin kovin hajustettua pesuainetta, että hänen vaatteensa haisee tälle aineelle jo metrien päähän. Joskus , kun käyn kylässä niin tää saippua haisee ja maistuu jopa suussakin heidän huoneiston ilmaa kun hengitän.
Pitäisköhän asiasta mainita itselleen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mainitse, loukkaantuu vaan. Itse käytin hajustettuja pesuaineita niin kauan kunnes allergisoiduin. Siirryttyäni hajustamattomiin ja jonkin aikaa niitä käytettyäni tajusin kuinka kamalalta vaatteeni ovat haisseet, kun kaivoin jonkin aikaa varastossa olleet vaatteet myyntiin 🤮

Vierailija
2/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalimpia ovat huuhteluaineet. Erityisesti sinisen Comfortin haju saa voimaan pahoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sanoa, jos tuoksusta kärsii?

Mulla on kaveri, joka esim. uimassa käydessämme tuputtaa hajustettuja tuotteitaan minun käytettäväksi ("kokeilisit, nää tuoksuu ihanalta") ikäänkuin ne olisi parempia kuin minun hajusteettomat erisanit yms, joita hän ylenkatsoo. Olen sanonut, etten siedä hajusteita, mutta ei tunnu menevän perille. Itse olen ollut tuoksufriikki (siis parfyymien, en pesuaineiden, harrastaja), mutta miellän niin, ettei puhdas tuoksu miltään.

Vierailija
4/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi koti on hänen oma kotinsa.

Vai onko kukaan sanonut sinun hajuttomasta kodistasi?

Jokainen elää omalla tavallaan.

Vierailija
5/8 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on hajusteilla läträäjä vaikka on atoopikko ja moniallerginen. En ymmärrä. Ei kehtaa sanoa, kun tuntuu tungettelevalta. Raskaana ollessani kyllä mainitsin avoimesti voimakkaista hajuvesistä, ettei suihkis niitä kun tulee kylään.

Vierailija
6/8 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kassan jonossa tulee huono olo, kun edellä oleva haisee pyykinpesuaineelle tai niille hirveille huuhteluaineille!

Vierailija
7/8 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaverin vaatteet haisee pesuaineelle todella voimakkaasti ja ihmettelen aina miten jotkut voi elää sen hajun kanssa vuorokauden ympäri. Olen eräälle sukulaiselle huomauttanut lukuisia kertoja hajusteista mutta hän ei tunnu ymmärtävän ollenkaan miksi niistä pitäisi luopua tai edes vähentää.

Vierailija
8/8 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin kummallisesta syystä kauheimpia hajusteita käyttävä loukkaantuvat suunnattomasti, kun joku sanoo suoraan asiasta. He pitävät henkilökohtaisena loukkauksena sitä, että joku muu ei tykkää heidän hajustaan vaikka eihän se ole heidän oma ominaishajunsa vaan kemikaali.