Ei suihkun käyttöä klo 22:00 jälkeen!
Suihkun totaalikielto yöllä pitäisi olla perustuslaissa. Johan järkikin sanoo, että yöllä ollaan hiljaa . Ei nyt ole iso vaiva aikaistaa suihkun käyttöä esim iltayheksään
Kommentit (32)
Itse otin eilen kahdesti yöllä kultaiset suihkut vaikka kello oli jo yli 22.
Elämänhallinnassa on ongelmia jos pitää käydä suihkussa 22:00 - 06:00 välisenä aikana.
Pitää muuttaa eliittikerrostaloon jos haluaa rauhaisaa elämää.
Mua häiritsee ne miehet, jotka eivät osaa pissiä wc-istuimen reunaan, vaan lorottavat keskelle vettä. Se nimittäin kuuluu yöllä ja häiritsee. Myös sen vessan vetämisen voi jättää aivan huoletta aamuun niin eivät muut häiriinny
Vierailija kirjoitti:
Elämänhallinnassa on ongelmia jos pitää käydä suihkussa 22:00 - 06:00 välisenä aikana.
Elämänhallinnassa on ongelmia, jos pitää asua niin, että naapurin suihkussakäynti häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Olin miesystävän luona yökylässä ja sekstailimme kolme kertaa yön aikana. Kävin suihkussa joka kerran jälkeen.
epäterveellistä
Käyn jatkossakin suihkussa kun töistä tulen vaikka kello olis 2 yöllä! Kaikki ei tee pelkkää päivävuoroa!
Mikset kerro osoitettasi niin sinun naapurisi tietää tästä sinun ongelmastasi. Ps. et ole kaikkien suomalaisten naapuri.
Minäpä osaan tähdätä, ja puhdistan pöntön "jarrutusjäljistä" pelkällä pissisuihkullani.
WC-harjaa en käytä siksi koskaan
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras 😂😂😂 joo kyllä mulla on ongelma, en hallitse mm poikivia lehmiä etänä, vaan joudun lähtemään töihin keskellä yötäkin enkä tasan mene paskaisena takaisin petiin. Sori vaan naapurit.
Provohan tuo on, mutta kumman vaikea ihmisille on oikeasti tajuta, ettei kaikki tee toimistotyöaikaa.
Pääsen iltavuorosta vasta reilusti yhdeksän jälkeen.
sinä taidat haista aika paskalle ku et iltaisinkaan suihkussa käy, paskasena vällyjen väliin vaan oot kyllä melko uivelo ja tuskin elät parisuhteessa kenenkään kanssa, yksinäs taidat paskalle lemuta, toivottavasti naapuris pystyy elämään normi elämää ettei psakan käryt niille kulkeudu