Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei suihkun käyttöä klo 22:00 jälkeen!

Sound of silence
12.08.2018 |

Suihkun totaalikielto yöllä pitäisi olla perustuslaissa. Johan järkikin sanoo, että yöllä ollaan hiljaa . Ei nyt ole iso vaiva aikaistaa suihkun käyttöä esim iltayheksään

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä taidat haista aika paskalle ku et iltaisinkaan suihkussa käy, paskasena vällyjen väliin vaan oot kyllä melko uivelo ja tuskin elät parisuhteessa kenenkään kanssa, yksinäs taidat paskalle lemuta, toivottavasti naapuris pystyy elämään normi elämää ettei psakan käryt niille kulkeudu

Vierailija
22/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin eilen kahdesti yöllä kultaiset suihkut vaikka kello oli jo yli 22.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinnassa on ongelmia jos pitää käydä suihkussa 22:00 - 06:00 välisenä aikana. 

Vierailija
24/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muuttaa eliittikerrostaloon jos haluaa rauhaisaa elämää. 

Vierailija
25/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ne miehet, jotka eivät osaa pissiä wc-istuimen reunaan, vaan lorottavat keskelle vettä. Se nimittäin kuuluu yöllä ja häiritsee. Myös sen vessan vetämisen voi jättää aivan huoletta aamuun niin eivät muut häiriinny

Vierailija
26/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänhallinnassa on ongelmia jos pitää käydä suihkussa 22:00 - 06:00 välisenä aikana. 

Elämänhallinnassa on ongelmia, jos pitää asua niin, että naapurin suihkussakäynti häiritsee.

Vierailija
27/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin miesystävän luona yökylässä ja sekstailimme kolme kertaa yön aikana. Kävin suihkussa joka kerran jälkeen. 

epäterveellistä

Vierailija
28/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jatkossakin suihkussa kun töistä tulen vaikka kello olis 2 yöllä! Kaikki ei tee pelkkää päivävuoroa!

Vierailija
29/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kerro osoitettasi niin sinun naapurisi tietää tästä sinun ongelmastasi. Ps. et ole kaikkien suomalaisten naapuri.

Vierailija
30/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä osaan tähdätä, ja puhdistan pöntön "jarrutusjäljistä" pelkällä pissisuihkullani. 

WC-harjaa en käytä siksi koskaan

Vierailija
31/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras 😂😂😂 joo kyllä mulla on ongelma, en hallitse mm poikivia lehmiä etänä, vaan joudun lähtemään töihin keskellä yötäkin enkä tasan mene paskaisena takaisin petiin. Sori vaan naapurit.

Provohan tuo on, mutta kumman vaikea ihmisille on oikeasti tajuta, ettei kaikki tee toimistotyöaikaa.

Vierailija
32/32 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen iltavuorosta vasta reilusti yhdeksän jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä