30-40 v., onko sinulla enää isovanhempia elossa?
Kommentit (71)
Ensimmäinen isovanhemman kuolema tapahtui, kun olin vielä äitini kohdussa, viimeinen 11 vuotta sitten.
N36
Ei ole, ainoa isovanhempi jonka muistan kuoli kun olin 27, muut kuolleet kun olen ollut alle 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36v. Elossa on 74v mummo, 78v mummo, 95v isomummo, 97v isomummo, 77v pappa ja 81v pappa.
Aikamoista. Melkeinpä teineinä on sukunne lisääntynyt sukupolvesta toiseen.
Samaa laskin, kahden sukupolven välillä ikäero 36 v niin tosi nuorina lisäännytty :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 36v. Elossa on 74v mummo, 78v mummo, 95v isomummo, 97v isomummo, 77v pappa ja 81v pappa.
Aikamoista. Melkeinpä teineinä on sukunne lisääntynyt sukupolvesta toiseen.
Samaa laskin, kahden sukupolven välillä ikäero 36 v niin tosi nuorina lisäännytty :)
ei kun sori, 38 v.
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki siitä, miten nuorena synnyttäminen kulkee joissain suvuissa. Jos olet perheesi esikoinen ja äitisi on saanut sinut vaikkapa 20-vuotiaana, niin mummosi on ollut vasta 18-vuotias saadessaan äitisi, jonka myöskin täytyy olla esikoinen, ellei sitten ole ihan teinivanhemmuutta suvussa. Nuorina on lisääntyneet isoisovanhempasikin.
Nykypäivän äidit kun saavat usein esikoisensa vasta 36-vuotiaana, eipä kerry vastaavia perhekuvia, kun ei voi olla noin montaa sukupolvea elossa yhtä aikaa.
Ollessani 40 vuotias sekä vanhempani että kaikki isovanhempani olivat jo kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki siitä, miten nuorena synnyttäminen kulkee joissain suvuissa. Jos olet perheesi esikoinen ja äitisi on saanut sinut vaikkapa 20-vuotiaana, niin mummosi on ollut vasta 18-vuotias saadessaan äitisi, jonka myöskin täytyy olla esikoinen, ellei sitten ole ihan teinivanhemmuutta suvussa. Nuorina on lisääntyneet isoisovanhempasikin.
Nykypäivän äidit kun saavat usein esikoisensa vasta 36-vuotiaana, eipä kerry vastaavia perhekuvia, kun ei voi olla noin montaa sukupolvea elossa yhtä aikaa.
Mieluummin tasapainoinen perhe-elämä kuin isot perhekuvat.
On. Olen 50-v.Isäni on 80-v ja isänäiti 104v. Muut kuolleet-
Olin 27, kun viimeinen kuoli. Muut kuolivat jo ennen 90-lukua.
Ennen oli kaikissa sos.luokissa normaalia, että lapset tuli nuorina. Kun raskaus alkoi, niin oli mentävä naimisiin ja moni oli raskaana kun meni naimisiin. Ei e-pillereitä paljon tunnettu.
Olen 36 ja kaikki isovanhemmat kuolleet. Isän vanhemmat oli yli 90 v kuollessaan.
Miesystäväni on 33 ja hänellä äidin vanhemmat elossa.
Ei ole, kuolivat kaikki ennen kuin täytin 20. Kaikki läheiset kuolee ympäriltä ennen pitkää, jollei itse kuole ensin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi isoäiti on elossa. En ole missään tekemisissä hänen kanssaan.
Sama vastaus.
Viimeinen isovanhempi kuoli kun olin 20. Muut kuolivat kun olin vielä ihan lapsi. Oma isäni kuoli kun olin 31 eikä ehtinyt tavata minun lapsiani.
Viimeinen kuoli, kun olin 40, muut eivät ehtineet isoisovanhemmiksi.
29 olen. Vain yksi pappa kuollut syöpään 10v sitten. Muut kolme isovanhempaa elossa. Mummu on 80 ja toisen puolen mummu ja pappa 70.
Olen 33. Kaikki isovanhempani ovat kuolleet. Ensimmäinen mummu kuoli 5 vuotta sitten. Muut kolme kuolivat tässä vast'ikään puolen vuoden aikana. Surua on riittänyt. Isän puolen mummu ja ukki kuolivat vain kuukauden välein toisistaan.
Ei ole. Molemmat isoisät kuolivat jo aikoja sitten. Isoäidit elivät vanhoiksi, 87 ja 92 v. Toinen isoäideistä kuoli parisen vuotta sitten. Itse olen nyt 41 v.
Olen 31. Hengissä ovat
mummo 88,
mummu 86
ja ukki 86