Parhaat urheiluliivit isorintaiselle
...tai en nyt tiedä, olenko laihdutuksen jälkeen niin isorintainenkaan (c, d), mutta ikävästi hälskyvät tisut juostessa. Eli kiitos hyvistä vinkeistä!
Kommentit (33)
Liiviliikkeestä ja mahd Anita-liivit. Huiput.
Mulla on F koon kuppikoko, ja käytän Anita merkkisiä urheiluribtsikoita. Olen ollut tyytyväinen.
Kiitos vihjeistä! Pitäisi olla tukevat, ei hölskymölsky, eikä toisaalta kiristäkään, ja kätevä pukea.
Ihan keskikokoiset tuutit sulla. Jos vielä laihdutat niin pienenee entisestään! Joku kehui lidlin urheiluliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskikokoiset tuutit sulla. Jos vielä laihdutat niin pienenee entisestään! Joku kehui lidlin urheiluliivejä.
Niin, tarkoitus ei ollut kehua isoilla tisuilla, tykkäisin pienistä ja sporttisista, mutta painoa kun oli 10 kiloa enemmän, ja imetykset, niin pullahtivat, ja nyt laihdutuksen jälkeen ovat aika lölleröt ja hölskyvät kipeästi juostessa. Vaikka on urheiluliivit.
Tosiaan sellaiset liivit hakusessa, jotka suovat kivuttoman juoksu, silti helppo pukea.
Ostin juuri kahdet Anitat. Toiset superhyvän tuen antavat. Kokoni oli aivan muuta kuin luulin. Missä päin asut? Jos Pirkanmaa niin liiviliike Amelie on paras!
Käytän näitä tyytyväisenä. Kuppi 80J (luomu) Olen niin tykästynyt, että usein ovat ihan normiarkikäytössäkin, kun tukevat niin hyvin, esim. niskahartiasärky on ollut väljempänä.
https://www.lumingerie.fi/panache-sport-urheiluliivit-5021-musta
Mä asun Espoossa. On täälläkin alan liikkeitä. Ehkä kannattaa tosiaan käydä niissä. Olen ihan urheiluliikkeissä asioinut, omatoimisesti
Eikö nuo ole pienet tai keskikokoset rinnat? Isot kuppikoot on yleensä (esim. verkkokaupoissa) alkaen E/DD +.
Hahhah, c ja d kupit ei ole isoja rintoja nähneetkään... Mulla on ollut ala-asteella jo tuon kokoiset.
Laita "kaksosista" kuva ilman liivejä niin on helpompaa arvioida sopivia tisuliliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, c ja d kupit ei ole isoja rintoja nähneetkään... Mulla on ollut ala-asteella jo tuon kokoiset.
No kuulostaa että olet siellä ala-asteella vieläkin,,,
Ihan asiallisesti liivivinkkejä kyselin, nää iso/pieni-jutut on niin suhteellisia asioita, riippuen muusta kropasta ja toiveista. Mun mielestä nää on liian isot ja käytännössä hölskyvät ikävästi.
No mutta, Anita-merkki ainakin keräsi paljon positiivisia kokemuksia. Kiitos kaikille!
No, eihän se nyt mitään suhteellista ole. Tavallisia kokoja, kuten sinun tarvitsemia, saa mistä vaan. Isompiin kokoihin erikoistuneita liikkeitä on harvemmassa. Kysypä vaikka Ompun Funky Ladyssa, onko tarvitsemasi kuppikoko heidän mukaan iso.
Koittakaa nyt elää niiden tissienne kanssa. Miksi täällä on jatkuvasti aloituksia rintaliiviongelmista? Mene johonkin kauppaan ja kysele siellä.
Miksi ei voinut tehdä aloitusta, jossa kysytään vinkkejä hyviin urheiluliiveihin? Miksi tavallisen kokoisista piti tehdä aloituksessa isot? Ne hölskyvät, koska ovat löllöytyneet laihdutuksesta. Sama kävisi varmaan aa-kuppisellekin, että iho höllyy.
Ei rinnoissa ole ongelma koko, vaan muoto. Jos rasvakudos on kiinni rintakehässä vain pienellä alueella, se roikkuu ja heiluu.
Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. Nuo Lidlin liivit on kyllä tukevan näköisiä. Netissä on monenlaisia mutta olis kyllä kiva päästä sovittamaan ennen ostopäätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voinut tehdä aloitusta, jossa kysytään vinkkejä hyviin urheiluliiveihin? Miksi tavallisen kokoisista piti tehdä aloituksessa isot? Ne hölskyvät, koska ovat löllöytyneet laihdutuksesta. Sama kävisi varmaan aa-kuppisellekin, että iho höllyy.
No kun varmaan KOEN ne isoiksi, liian isoiksi, ja hölskyviksi. Ja sanoo mun mieskin että ne ovat isot. Joskus nuorena mulla oli paljon pienemmät, mutta nyt on isot.
On se suhteellista, minkä kokoinen kroppa muuten on, tuntuuko jotkin rinnat isoilta vai ei.
No mutta se siitä, varmaan sieltä liiviliikkeestä löytyy myös hyviä urheiluliivejä kokoiselleni, en ole edes ajatellut käydä siellä. Luulin, että urheiluliikkeestä saa urheiluliivit. Tuolta liiviliikkeestä tosiaan varmaan saa asiantuntevampaa palvelua tässä asiassa.
Joo, minäkin KOEN olevani pikkuruinen ja tarvitsevan petite-malliston vaatteita. Mieheni on samaa mieltä. Olen siro ja pieni 187 cm ja 120 kg.
Schock absorber. Kannattaa mennä liiviliikkeeseen jotta saat varmasti oikean koon joka tukee.