Mä varmaan matkustan suomalaisista eniten ulkomaille.
Käyn vuoden aikana noin 6-7 kertaa ulkomailla mm. Espanja, Italia. Varmaan matkustan suomalaisista eniten. Aika harvoin muut käy.
Kommentit (13)
No niin varmaan :D Monet kollegani käyvät ulkomailla työmatkoillakin useammin :D
Aika normaali tahti, lomien puolesta siis. Työreissuja nyt tietty mulla tulee päälle paljon enemmän.
No minä tiedän matkustavani suomalaisista eniten.
No ei tuo mitenkään erityisen paljon ole. Kun tuplaat reissujesi määrän ja matkoilla on pituutta sellaiset 6-12 yötä, pääset samaan kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn vuoden aikana noin 6-7 kertaa ulkomailla mm. Espanja, Italia. Varmaan matkustan suomalaisista eniten. Aika harvoin muut käy.
Et! Minä olen käynyt tämän vuoden aikana jo 8 kertaa Espanjassa, kerran Norjassa, Bornholmissa, San Franciscossa, ja pari-kolme muutakin matkaa.
No jaa, minä käyn vähintään kerran viikossa ulkomailla, vähäiselle nuo sinun reissut kuulostaa 😂😂
Olin viime vuonna työmatkoilla 220 päivää. Tuohon päälle 3vko loma Hawaijilla ja talvella oltiin toiset 3vko Japanissa
Viimevuonna 12 matkaa, miehellä 15. Ja tuosta puuttuu Tallinnan käynnit, en laske sitä "ulkomaaksi" enää. Osa työmatkoja, osa lomia
Kyllä se vain on nyt niin että minä matkustan suomalaisista eniten. Tuo 6-8 matkaa vuodessa on niin paljon.
Olen italialaisen kanssa naimissa ja käydään Italiassa kerran kuussa.
Aivan