Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jari Sinkkonen aina oikeassa?

Vierailija
12.08.2018 |

Nyt huono omatunto, kun kasvattanut neljä lastani pitkälti Sinkkosen oppien vastaisesti..=(( Mitä teen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkonen on tyypillinen anmattikasvattaja, joka ei ollut itse koskaan kotona koska ura ja kun oli niin räyhäsi lapsilleen. Kotiäitivaimo kasvatti ne lapset. Silloin on helppo olla täydellinen muiden neuvoja.

Vierailija
2/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkosen sana on laki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkosen käsitykset onsiltä ajalta kun se itse opiskeli. Joka siis on ollut joskus 1960-luvulla j 1970-luvun alussa. Ny kun sit ottaa huomioon mitn paljon edistysaskeleita viidessä vuosikymmenessä on tehty jokseenkin kaikilla tieteenaloilla, niin miksi lastenpsykiatriassa viiden vuosikymmenen takainen olisi edelleen viimeinen sana?

Vierailija
4/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkonen on aika negatiivinen persoona jotenkin. Tuima.

Vierailija
5/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkosta ei saa kyseenalaistaa! Pois se meistä!

Vierailija
6/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkonen on suosittu asiantuntija evlutseurakuntien järjestämissä tilaisuuksissa.

Vierailija
7/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki lasten median käyttöön ja digitaalisiin peleihin liittyvät kannanotot voi jättää täysin huomiotta. Sinkkonen on jämähtänyt menneeseen aikaan ja antaa kannanottoja asioista, joista ei oikeasti tajua mitään. Muutenkin ihmettelen, että eikö olisi jo nuorempaa polvea haastateltaviksi kasvatusasioissa? Yhä vain Sinkkonen, Keltikangas-Järvinen ja Pulkkinen hallitsevat mediaa. Toimittajien laiskuutta? Vai tunkevatko nämä eläkeläiset itse itseään esille koko ajan?

Vierailija
8/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kaikki lasten median käyttöön ja digitaalisiin peleihin liittyvät kannanotot voi jättää täysin huomiotta. Sinkkonen on jämähtänyt menneeseen aikaan ja antaa kannanottoja asioista, joista ei oikeasti tajua mitään. Muutenkin ihmettelen, että eikö olisi jo nuorempaa polvea haastateltaviksi kasvatusasioissa? Yhä vain Sinkkonen, Keltikangas-Järvinen ja Pulkkinen hallitsevat mediaa. Toimittajien laiskuutta? Vai tunkevatko nämä eläkeläiset itse itseään esille koko ajan?

Kyllähän meillä on se käsittämätön MlL:n Cazziatore tai jotain sinnepäin... aivan käsittämätöntä syyllistämistä.

Vierailija
9/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä - monesta asiasta olen eri mieltä, mutta toisaalta joskus ihmettelen, tarvitaanko nykyään todellakin joku Sinkkosen kaltainen ihminen kertomaan vanhemmille ihan itsestäänselvyyksiä ja normaalilla järjellä pääteltäviä asioita. Kuten nyt tuo, että lapsella ei ole pakko olla mitään harrastuksia eikä hänen tarvitse aina olla reipas. Tai no, on varmaan ihmisiä, jotka eivät tuota keskenään käsitä, ja toivottavasti heihin tehoaa Sinkkosen sana sitten. 

Vierailija
10/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä - monesta asiasta olen eri mieltä, mutta toisaalta joskus ihmettelen, tarvitaanko nykyään todellakin joku Sinkkosen kaltainen ihminen kertomaan vanhemmille ihan itsestäänselvyyksiä ja normaalilla järjellä pääteltäviä asioita. Kuten nyt tuo, että lapsella ei ole pakko olla mitään harrastuksia eikä hänen tarvitse aina olla reipas. Tai no, on varmaan ihmisiä, jotka eivät tuota keskenään käsitä, ja toivottavasti heihin tehoaa Sinkkosen sana sitten. 

Sinkkonen ja ammattikasvattajat kuvittelee että tällaisia pitää paasata.

Sitäpaitsi en kyllä allekirjoita tuota että harrastukset olisi niin Saatanasta kuin Sinkkosen mielestä tuntuu olevan. Koululiikunnassa ei esim opi kunnolla luistelemaan, uimaan tai hiihtämään vaan kyllä niitä taitoja on ihan hyvä opetella myös harrastusten kautta. Samaten liikuntaa on aina hyvä harrastaa.

Vierailija
11/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Aika iso osa hänen neuvoistaan perustuu mutuun, ei tutkimukseen.

Viimeistään siinä vaiheessa meni maku kokonaan, kun Sinkkonen kehotti kaikkia vanhempia pysymään yhdessä pahoista riidoista huolimatta. Koska on kuulemma aina parempi lapselle että vanhemmat ovat yhdessä, vaikka he eivät tulisikaan toimeen keskenään. Huh, nousi taas niskakarvat pystyyn.

Vierailija
12/12 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkosen mielipiteissä kuultaa hänen ikänsä. Maailma muuttuu ja moni asia lapsenkasvatuksessa sen mukana. Sinkkonen unohtaa myös monissa lasten ongelmissa taustalla olevan neurologisen taustan. Ei kaikki johdu kiintymyssuhteen häiriöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi