Amazon.de tilaus kokemuksia huonekaluista kaivataan
Onko kukaan tilannut Amazonilta huonekaluja? Millainen laatu? Kiinnostaisi tietää.
Olen etsinyt tämän tyylistä nojatuolia pitkään ja nyt löysin sen ja mietin uskaltaako tilata.
Amazon.de: Cavadore XXL Director's Chair.
https://www.amazon.de/CAVADORE-XXL-Sessel-Polstersessel-Kugelholzf%C3%B…
Kommentit (3)
En ole huonenkaluja tilannut mutta kaikkea muuta. Leluja, vaatteita, kaikennäköistä. Hyvälaatuista tavaraa aina ollut. Kannattaa lukea aina arvostelut tuotteista, ne kertoo paljon,vaikka googlekääntäjän avulla, jos saksankielen taitoa ei ole koska melkein kaikki arvostelut on saksaksi.
Olen tilannut tietokonepöydän ja pienen lipaston. Laatu oli niissä ainakin jonkin verran parempi kuin esim. Jyskissä. Pöytäkin hyvin tukeva ja kunnon metalliset jalat. Hinnat kuitenkin halpoja. UPS toimitti kotiovelle asti ilman toimituskuluja.
Jostain syystä lähimmästä liikkeestä se toimitus maksaisi 40-60 euroa ja laatukaan ei kuitenkaan ole parempi. Kyllä mä Amazonista tilaan mieluiten kaikki mitä vaan pystyvät tänne toimittamaan.
Äh, huomasinkn etteivät toimita Suomeen ja ko tuotetta ei enää olekaan. No, unohdetaan koko juttu. Etsintä jatkukoon.
Ap