Mikä teidän sunnuntaiohejlma on?
Me lojutaan kakkosasunnolla, minä olen syönyt leivän ja juonut kahvia, mies köllii sängyssä. Jossain välissä syödään lounaaksi eilisen kesäkeiton loput ja lähdetään kotiin. Siellä pyykätään ja valmistaudutaan huomiseen, minä käynen pienellä kävelylenkillä, mies siivoilee kotona jos viitsii, muuten katsoo telkkaa.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mies on ykkösasunnolla, minä kakkosessa. Lapset varmaankin kolmosella.
Ollaan ykkösasunnolla. Minä av.llä, mies kakkosessa.
Siis miehesi makaa sängyssä, ei viitsi siivota ja katsoo telkkaria? Ero on ainoa vaihtoehto!
Mies innostui yöllä reippaana poikana laittamaan kakkoseen ja nyt on kakkonen hellänä. Ykkösellä mennään tämä päivä.
Aamupäivä sluibailtiin kotona, lapset rakenteli legoilla ja aikuisetkin vähän. Nyt ravintolaan lounaalle, sit etsitään koululaiselle gore-kengät, käydään ehkä pyöräilemässä jos on aikaa. Illalla ajoissa saunaan ja lapsille lupasin leffan illaksi. Huomenna perheen ekan koululaisen eka koulupäivä.
Mä olen käynyt jo vitos- ja kutoskämpillä. Sveitsin asunto joutuu nyt odottamaan ens viikkoon...
Tästä ketjusta näkee hyvin suomalaisten köyhyyden. Lyödään läskiksi koko ketju, kun joku manitsee kakkosasunnon. Ilmeisesti kateus varakkaampia kohtaan nostaa päätään.
Kadehtikaa nyt kunnolla: neljä asuntoa, joista kolme omassa käytössä, yksi lapsen käytössä.
Ykkösasunnolla ollaan. Olen tehnyt aamu varhaisella puolikkaan työpäivän. Nyt ollaan vaan ja katsellaan tv:tä. Kohta laitan ruokaa, syödään ja sitten ajattelin mennä puutarhaan ruokalevolle baden baden tuoliini. Illalla vielä puolikas työpäivä. Sitten alkaa kesäloma! Hiphei.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta näkee hyvin suomalaisten köyhyyden. Lyödään läskiksi koko ketju, kun joku manitsee kakkosasunnon. Ilmeisesti kateus varakkaampia kohtaan nostaa päätään.
Kadehtikaa nyt kunnolla: neljä asuntoa, joista kolme omassa käytössä, yksi lapsen käytössä.
Älä nyt viitsi. Ei kakkosasunto edes ole mitään kadehdittavaa luksusta. Ei tästä ketjusta mitään köyhyyttä näe, vaan suomalaisten pikkusieluisuuden ja heikon itsetunnon. Omaa omaisuutta on aivan pakko tuoda esille täysin irrelevanteissa yhteyksissä, ihan kuten sinäkin juuri teit. Ja siitä syystä tämä hauskanpitokin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä varaa muuhun kuin leipään.
Sohva haisi perseeltä, joten vietiin se kaatopaikalle.
Täytetään kaikki aktiivimallin ehdot, jos jaksetaan.
Mietitään mikä sopisi haudutetun peuranpaistin seuraksi.
Siivotaan norppien kanssa Munsalan kansallispuvussa.
Heräsin seitsemältä riikinkukkojen huutoon. Katsastin plantaashimme tilukset arabialaisorhilla ratsastaen ja nyt on nälkä, keittiöorjamme syöttää minulle leivän.
Nukuttiin myöhään, aamupala ja sitten järvellä käytiin soutelemasssa. Mies kävi myös uimassa. Nyt löhöilyä, lukemista ja EM-kisoja telkkarista. Kohta lounasta, sitten taas järvelle kalastamaan (jos ei äidy kunnolla satamaan vettä) ja saunan lämmitys. Illalla taas urheilua telkkarista ja jotain iltapalaa. Lukemista taas ennen unia. Oikein mukava päivä.
Ikävöin miesystävääni, jota en tapaa tänään. Mielellään ottaisin ykkösasunnollaan kakkoseen. No ykkönen parempaa tietty mutta vaihteeksi taas.
Noh. Tosissaan sanoen ikävä on kova. On minulla tälle päivälle tekemistä kyllä, mutta
Haen kaupasta jauhoja ja hiivaa. Leivon leivän.
Ykkösellä ollaan, kakkoselle ei olla ehditty neljään vuoteen. Kolmonen ja nelonen vuokralla. Kirjastossa käytiin just että vaikutetaan tavallisilta veronmaksajilta ja maksetaanhan me. Syötiin kasviksii ja hedelmii. Nyt lepäillään ja sitten ulos plantaasille seuraamaan ruohikon kasvua ja omenasatoa.
Vietettiin hidas aamu toisistamme nautiskellen, tehtiin aamupalaa ja nyt ite pötköttelen sohvalla, mies pelaa pleikkarilla ja lähtee tovin päästä harrastuksiinsa. Itse menen salille ja ajattelin hoitaa omia harrastuksia iltapäivän ihan rauhassa himmaillen ja hyvää musiikkia kuunnellen. Illalla ehkä käydään istuskelemassa kavereiden kanssa jossain.
Vitoskämpällä syödään ja välillä nus*itaan.
Huomenna täytyy mennä töihin. Ikävää.
Ap:lle tiedoksi, että tuo kakkosasunto ei nyt liittynyt tarinaan. Millään tavalla.
Hitot asunnoista... me vaan nushitaan kakkosreikään, koko päivän.