Vaativatko miehet karvattomuutta?
Itse olen siinä onnellisessa asemassa että mieheni on tyytyväinen karvoihin, mutta toivooko suurin osa miehistä karvojen ajelua?
Linkki liittyy aiheeseen:
https://www.iltalehti.fi/hyvaolo/201808102201128618_ie.shtml
Karvoitushan on merkki sukukypsyyden saavuttamisesta, joten eikö ole aika outoa jos mies kokee karvattomuuden seksikkäämmäksi? Luonnollisesti karvaton voisi olla joku tyyliin 11-vuotias, ja silloin seksi aikuisen miehen kanssa ei todellakaan ole normaalia.
Kommentit (55)
Karvat voi olla tiellä sormettaessa, suuseksissä ja jopa pannessa. Jos nainen ajaa kainalokarvojaa omaksi ilokseen, niin ajelkoon samalla pimpsastaankin kaverinsa iloksi. Ei ole yhtään kiihottavaa peuhata kusessa lioteltujen karvojen kanssa. Vähän saa olla, mutta ei ainuttakaan yli 10mm karvaa!
nih! kirjoitti:
Karvat voi olla tiellä sormettaessa, suuseksissä ja jopa pannessa. Jos nainen ajaa kainalokarvojaa omaksi ilokseen, niin ajelkoon samalla pimpsastaankin kaverinsa iloksi. Ei ole yhtään kiihottavaa peuhata kusessa lioteltujen karvojen kanssa. Vähän saa olla, mutta ei ainuttakaan yli 10mm karvaa!
Eli tykkäät näppyläisestä kalkkunaihosta pistelevillä karvantyngillä? Mulla ei ole ollut karvat tiellä missään seksuaaliseen kanssakäymiseen liittyvässä aktissa, että en nyt ihan tiedä mihin perustat väitteesi. Mutta kukin tyylillään tottakai.
Nainen kaikilla karvoilla kiitos 😍 ja kyllä se on kauniimpi ja mukavampi nuolla 🍑😛
Joillakin naisilla se karva kasvaa kauniisti ihoa myöten. Sellainen on jotenki kiihottavan näköinen. Pidän kyllä kihara karvaisistakin tussuista mutta jokaisen kohdallahan niitä pitää vähän välillä trimmailla. Itsekki miehenä pidän karvat siistinä. Mut ei tarvii missään nimessä olla karvaton jos ei tahdo.
vaihtelu virkistää. Molempi hyvä.
joskus kyllä posliini on erityisyyttä ja joskus luomukin tuntuu oikealta ja kiihottaa kyllä
M51
nih! kirjoitti:
Miten karvoja liotetaan kusessa?
Hei minä en sitten halua mitään kusessa liotettua k***ia!
Pitää olla karvat, mutta lyhyeksi leikattuna. Häpyhuulet mielellään karvattomina. On kivempi nuolla, koskettaa, hangata klitorista kalulla. Panessa tuntuu kaikki paikat paremmin. Kimppasaunoihin ja muihin paikkoihin missä muut miehet näkrvät vaimoni alastomana pyydän leikkaamaan mahdollisimman lyhyeksi, että tavara on hyvin esillä. Tykkään kun toiset miehet katsovat. Näkevät mitä minulle on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen siinä onnellisessa asemassa että mieheni on tyytyväinen karvoihin, mutta toivooko suurin osa miehistä karvojen ajelua?
Linkki liittyy aiheeseen:
https://www.iltalehti.fi/hyvaolo/201808102201128618_ie.shtmlKarvoitushan on merkki sukukypsyyden saavuttamisesta, joten eikö ole aika outoa jos mies kokee karvattomuuden seksikkäämmäksi? Luonnollisesti karvaton voisi olla joku tyyliin 11-vuotias, ja silloin seksi aikuisen miehen kanssa ei todellakaan ole normaalia.
Mites tämän nyt nätisti sanoisi... Tuota noin. Aikuisen naisen pimppi ei paljaanakaan ole mikään pikkutytön alapää. Jos tämä on aikuiselle naiselle vielä jotenkin uusi asia, niin kannattanee ottaa peili käteen ja käydä kurkkaamassa :)
Ja senpä vuoksi paljas, aikuisen naisen kokenut pimppi onkin niin seksikäs. Se on esteettinen, kaunis, ja sen näkeminen paljaana ja kiihottuneena on kyllä hurjan kuumaa. Tosin, minusta kyllä kaikki pimpit ovat kauniita, kiinnostavia ja seksikkäitä, mutta en näe kyllä mitään syytä pelätä tai syrjiä paljastakaan värkkiä...
Ei kukaan sivistynyt nainen enää kasvata puskaa pillun ympärille, sellaiset isot pusikot oli muotia joskus 60-luvulla. Tietty, jos haluaa pitää miehet kaukana ja kiinnostuksen minimissään niin onha tuo karvojen kasvatus yksi hyvä keino.
ErkkiErkki kirjoitti:
Ei kukaan sivistynyt nainen enää kasvata puskaa pillun ympärille, sellaiset isot pusikot oli muotia joskus 60-luvulla. Tietty, jos haluaa pitää miehet kaukana ja kiinnostuksen minimissään niin onha tuo karvojen kasvatus yksi hyvä keino.
Miehet tykkää luomunaisista, pikkupojat pikkulikoista.
Sitä parempi mitä tuuheampi karvoitus.
Karvat pitää ehdottomasti olla. Karvattomuus on keskenkasvuisten, tai muuten henkisesti epäkypsien liian pitkään jatkunutta muotia ja "mestareiden" syöttämää ideologiaa. Kasvakaa aikuisiksi ja ajatelkaa omilla aivoilla.
Heitän AP:lle vastakysymyksen: Vaativatko naiset miehiltä karvattomuutta?
Puolisollani kaikki karvat rehottaa, paitsi parran ajaa pari kertaa viikossa. En ole koskaan kommentoinut hänen karvojaan, mutta itse joskus salaisesti toivoisin, että mies ajelisi tai siistisi munakarvat pois. Suihinotto houkuttelisi silloin huomattavasti mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Heitän AP:lle vastakysymyksen: Vaativatko naiset miehiltä karvattomuutta?
Puolisollani kaikki karvat rehottaa, paitsi parran ajaa pari kertaa viikossa. En ole koskaan kommentoinut hänen karvojaan, mutta itse joskus salaisesti toivoisin, että mies ajelisi tai siistisi munakarvat pois. Suihinotto houkuttelisi silloin huomattavasti mieluummin.
Minä tässä taannoin ajattelin, että vaimolla saattaisi olla tuollainen salainen toive. Järjestin yllätyksen, pettymys oli.
Kunhan edes nyt sais sitä pillua naiselta. Ei siinä karvoilla ole mitään väliä kun pihdataan.
Ei ainakaan oma mies vaadi. Tykkää karvoilla tai ilman ja kaikesta siitä väliltä. Välillä ajelen ja välillä en - ei ole ollut mitään vaikutusta seksin määrään tai laatuun.
Ollaan 30+ molemmat.
Ei mitään väliä. Vitusta ei saa nättiä vaikka kuinka kitkis.
Uskallanpa väittää että useimmat miehet eivät vaadi sitä. Naisten keskuudessa vaan on joku kumma uskomus, että miehet siitä erityisesti tykkäävät. Onhan karvaisuus sukupuolipiirre: mies on karvaisempi kuin nainen joten karvattomuus on naisellista. Samalla siinä edelleen - vaikka onkin aika main stream - on pieni tuhmuusaspekti.
Nuollessa tiestyi jees.
Jos vaatii mies on piilopedofiili.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan oma mies vaadi. Tykkää karvoilla tai ilman ja kaikesta siitä väliltä. Välillä ajelen ja välillä en - ei ole ollut mitään vaikutusta seksin määrään tai laatuun.
Ollaan 30+ molemmat.
Mun mielestä on mukavaa, kun on vaihtelua.
Eri asia sillä harvalla miehellä on selkäkarvat. JOKAISELLA naisella on pillukarvoitusta, aikuisena.