Vaativatko miehet karvattomuutta?
Itse olen siinä onnellisessa asemassa että mieheni on tyytyväinen karvoihin, mutta toivooko suurin osa miehistä karvojen ajelua?
Linkki liittyy aiheeseen:
https://www.iltalehti.fi/hyvaolo/201808102201128618_ie.shtml
Karvoitushan on merkki sukukypsyyden saavuttamisesta, joten eikö ole aika outoa jos mies kokee karvattomuuden seksikkäämmäksi? Luonnollisesti karvaton voisi olla joku tyyliin 11-vuotias, ja silloin seksi aikuisen miehen kanssa ei todellakaan ole normaalia.
Kommentit (55)
Luonnollisesti karvaton on kyllä kaunein ihan rehellisesti sanottuna. Mutta vastauksena kysymykseesi; ei vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Eli vastaavasti jos nainen ei tykkää selkäkarvoista miehellä, on nainen pikkupoikiin päin?
Kannattaa tutustua naisten kaksinaismoralismiin. Nainen saa tehdä eri asioita, ajatella eri tavalla, käyttäytyä eri tavalla kuin mies. Vain mies saa tuomion.
Taasko tätä "karvaton näyttää lapselta". Tämän väitteen esittäjät eivät ole varmasti ikinä nähneet sekä aikuista että lasta alastomana. Onhan aikuisen ja lapsen sukuelimet ihan erinäköiset, oli sitten karvoja tai ei. Itselle ei ikinä aikuisen miehen penistä katsoessa tule mieleen pikkupojan pippeli, vaikka olisi karvatonkin. Onhan se nyt ihan erilainen sekä kokonsa, muotonsa ja värinsä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen siinä onnellisessa asemassa että mieheni on tyytyväinen karvoihin, mutta toivooko suurin osa miehistä karvojen ajelua?.
Siis ihan oikeasti. Mitä hiton väliä sinulle on sillä mitä "miehet" toivovat.
Ainoa asia jolla on merkitystä on se mitä sinun miehesi haluaa.
Nykyään puhdas, naisellisen sileä posliini on normi kaikille niille ikäryhmille joille seksillä on vielä merkitystä ja tuo koskaa ainakin suurissa kaupungeissa yhä useammin myös miehiä.
Eivät naisetkaan halua että housuista purkautuu munahieltä haiseva tukko tahmeaa karvaa jonka keskeltä sen suomalaisen miehen keskimääräinen katkarapu saa vain hiukan päätään näkyviin.
Kaikkein suurinta "mitä ne naapuritkin ajattelevat"-ahdistusta karvoista saavat enää nämä mummoikää lähestyvät 40+ naiset joiden karvoituksen määrällä ja hajulla ei ole enää juurikaan väliä. Aika harva ulkopuolinen haluaa enää sitä nähdä ja oma äijä lykkii nyt joka tapauksessa kerran kuussa peiton alla lähetyssaarnaajassa kuten ennenkin.
Eihän sitä lompsaa paljaaksi tarvi ajella, kunhan siistii. Nimimerkillä tänään oli aamulla herätessä vielä pari pimpankarvaa liimaantunut kitalakeen. Ei hyvä.
Aikuisella ihmisellä on karvoja. Piste. Niin naisilla kuin miehilläkin. Toki niitä on hyvä siistiä, kuten hiuksia ja partaa siistitään, ja suuseksi on mukavampaa, kun ei ole mahdoton puska.
Siihen tahmeuteen auttaa peseminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen siinä onnellisessa asemassa että mieheni on tyytyväinen karvoihin, mutta toivooko suurin osa miehistä karvojen ajelua?.
Siis ihan oikeasti. Mitä hiton väliä sinulle on sillä mitä "miehet" toivovat.
Ainoa asia jolla on merkitystä on se mitä sinun miehesi haluaa.
Nykyään puhdas, naisellisen sileä posliini on normi kaikille niille ikäryhmille joille seksillä on vielä merkitystä ja tuo koskaa ainakin suurissa kaupungeissa yhä useammin myös miehiä.
Eivät naisetkaan halua että housuista purkautuu munahieltä haiseva tukko tahmeaa karvaa jonka keskeltä sen suomalaisen miehen keskimääräinen katkarapu saa vain hiukan päätään näkyviin.
Kaikkein suurinta "mitä ne naapuritkin ajattelevat"-ahdistusta karvoista saavat enää nämä mummoikää lähestyvät 40+ naiset joiden karvoituksen määrällä ja hajulla ei ole enää juurikaan väliä. Aika harva ulkopuolinen haluaa enää sitä nähdä ja oma äijä lykkii nyt joka tapauksessa kerran kuussa peiton alla lähetyssaarnaajassa kuten ennenkin.
Ei todellakaan ole normi millekään tietylle ikäryhmälle tai niille joille seksillä on merkitystä. Omassa parisuhteessani monipuolinen seksi on hyvin tärkeää eikä täyttä karvattomuutta halua kumpikaan.
Minulla on kiitorata ja miehellä kaikki karvat tallella. En edes haluaisi miehen ajavan karvojaan. Hänellä ei ole mikään limainen tukko ja pilkistävä katkarapu vaan hänen karvoitus on kiihottavan seksikäs tiheä kihara levossa viitisentoista senttiä pitkän kauniin peniksen yläpuolella. Erittäin seksikkään näköinen "öljyvana" joka treenattua vatsaa pitkin navasta yhdistyy kiharapehkoon.
Meillä myös seksiä harrastetaan valot päällä. Mikäs sen kiihottavampaa kuin katsella kumppaninsa vartaloa, kuinka lihakset liikkuu eri asennoissa.
Minulla ikää 30v ja miehellä 20v.
Itse miehenä sanoisin että yllätyn aina erittäin positiivisesti jos/kun sormeni ajautuvat naisen vaginaan ja huomaan sen olevan silkkisen pehmeä ilman karvoja.
En hylkää naista jos hänellä on karvoja mutta on iso iso plussa jos pitää säännöllisesti posliinina.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä sanoisin että yllätyn aina erittäin positiivisesti jos/kun sormeni ajautuvat naisen vaginaan ja huomaan sen olevan silkkisen pehmeä ilman karvoja.
En hylkää naista jos hänellä on karvoja mutta on iso iso plussa jos pitää säännöllisesti posliinina.
Eikö nykyään melkein kaikki naiset pidä posliinia niin ennemmin voi yllättyä jos kaikki ei ole ajeltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nykyään melkein kaikki naiset pidä posliinia niin ennemmin voi yllättyä jos kaikki ei ole ajeltu?
Voin puhua vain omista kokemuksista.
Olen ollut vain 5 naisen kanssa ja heistä posliineja on ollut vain 1.
Yhdellä naisella oli täysin hoitamaton puska, se näytti todella epäviehättävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin puhua vain omista kokemuksista.
Olen ollut vain 5 naisen kanssa ja heistä posliineja on ollut vain 1.
Yhdellä naisella oli täysin hoitamaton puska, se näytti todella epäviehättävältä.
Aijaa. Niin sitä on ihmisillä erilaisia kokemuksia.
Itse eron jälkeen, kun aloitin deittailuja ja tuli seksikokemuksia uusien miesten kanssa niin kiitoratani oli yllätys, kuulemma kaikilla ollut posliini. Sain positiivista palautetta onneksi.
Nainen karvoilla kiitos tänne.
M32
Mun mielestä tämä on mahtavaa. Pesää kärkkyville miehille aion jatkossa sanoa, että mulla on karvat tallella, niin eiköhän jampat ala kaikkoamaan. Ymmärrän esteettiset seikat, mutta mä en hyväksy aikuista miestä, joka ei kestä naisen täysin luonnollista kehoa ja sen toimintaa. Vaikka sitten elän selibaatissa hautaan saakka ihan vaan periaatteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä on mahtavaa. Pesää kärkkyville miehille aion jatkossa sanoa, että mulla on karvat tallella, niin eiköhän jampat ala kaikkoamaan. Ymmärrän esteettiset seikat, mutta mä en hyväksy aikuista miestä, joka ei kestä naisen täysin luonnollista kehoa ja sen toimintaa. Vaikka sitten elän selibaatissa hautaan saakka ihan vaan periaatteen takia.
Ei ne karvat haittaa haluan ryskyttää sinua vain rajusti pyllyyn. Harvalla naisella se parempi reikä on niin karvainen että niistä haittaa olisi
No ainakin parta ja viikset täytyy olla ajeltu!
M
Mistä pirusta se K sinne tuli, M 31
Vierailija kirjoitti:
Itse olen siinä onnellisessa asemassa että mieheni on tyytyväinen karvoihin, mutta toivooko suurin osa miehistä karvojen ajelua?
Linkki liittyy aiheeseen:
https://www.iltalehti.fi/hyvaolo/201808102201128618_ie.shtmlKarvoitushan on merkki sukukypsyyden saavuttamisesta, joten eikö ole aika outoa jos mies kokee karvattomuuden seksikkäämmäksi? Luonnollisesti karvaton voisi olla joku tyyliin 11-vuotias, ja silloin seksi aikuisen miehen kanssa ei todellakaan ole normaalia.
Pillussa kuuluu olla karvat, hoidettu siisti ei mikään puska, jos on paljas niin sitten, ihan vouhotusta koko homma, aika monta on nähty ja pantu
Ei kai joku random mies voi VAATIA yhtään mitään. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa.
Eli vastaavasti jos nainen ei tykkää selkäkarvoista miehellä, on nainen pikkupoikiin päin?