Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies panee nopeasti heti yhdynnän alusta

Vierailija
12.08.2018 |

Ja tahti kiihtyy vielä loppua kohden.. mun päällä semmosta lyhyttä, nopeaa ja tosi syvällä. En ole ikinä saanut niin helposti orgasmia yhdynnässä ja niin rajua kuin hänen kanssa. Miten toi on edes mahdollista. Miten teillä muilla? Mulla ei ole ennen häntä mitään vastaavaa kokemusta...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin erästä entistä miestäni joka tuli päälle ja nai kunnes laukesin kovaan orkkuun, ei tarvittu kuin lähetyssaarnaaja ja en voinut muuta kuin tulla ja kovaa.. Sitäpaitsi pidän siitä että mies ei pysähdy kuin seinään kun tulen vaan jatkaa vielä.

Aapee vastailee itselleen. 

Vierailija
22/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naitu lähärissä aina tuolla tavalla. Osittain oli oma luontainen tapani, mutta vaimo vielä varmisti syvät lyhyet voimakkaat työnnöt kietomalla jalat ympärillenin, joten en päässyt enempää liikkumaan. Kullini teki pillun pohjalla vain lyhyttä liikettä ja häpyluut hieroi voimalla yhteen, varsinkin kun vaimolla korkea häpykumpu. Vaimo sai siten aina niin nopeasti orgasmit, että lauettiin samaan aikaan. Mutta samaa tekniikka toi vaimolle orgamit myös päällä tai sylissä ollessaan. Enemmän siinä vaimo otti itse orgasminsa kalullani, kun että olisin itse ohjannut naimista. Mutta en valittanut, nautin vain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kyllä innosta itseäni, muistan että nuorena ollessani nuoret poikaystäväni panivat noin. Kyllä se vaihtuva liikenopeus, välillä rajua, välillä hitaita työntöjä...ym on paras. Tikkaus on tylsää pidemmän päälle. En ole ollut koskaan pelkän sporttipanon ystävä.

Vierailija
24/29 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli.

Kun.

Kyllä se r a u - h o t - t u u ..siitä.

Siinä.

n."Kolmen Minuutin" (3min) jälkeen.. *klassikko*

Ja viimeistään:

noin 11 kuukauden 3 viikon ja 7 päivän jälkeen.

(= ei tarvitse harrastaa enää ikinä .. ;))

Vierailija
25/29 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetelen hitaalla tahdilla ja sitten kun alkaa orgasmi lähestyä kiihdytän tahtia ja panen niin nopeaan, kuin pystyn, kunnes laukean.

Näin minäkin kiihdytän tahtia, kun alkaa olla lähellä laukeaminen.

Vierailija
26/29 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempään pystyy pidättelemään loppuvaiheessa nopeassa tahdissa, sitä pidemmälle sperma lentää. Jos vie rauhallisesti loppuun asti, sperma vain valuu munasta ulos eikä oikein edes tunnu niin hyvältä.

Vierailija
27/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetelen hitaalla tahdilla ja sitten kun alkaa orgasmi lähestyä kiihdytän tahtia ja panen niin nopeaan, kuin pystyn, kunnes laukean.

Näin minäkin kiihdytän tahtia, kun alkaa olla lähellä laukeaminen.

Näin meilläkin, lopussa kiihdytän tahdin niin nopeakis, kuin pystyn.  Täytyy vaan varoa, ettei luiskahda ulos täydessä vauhdissa.

Vierailija
28/29 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille että panee hitaammin.

Vierailija
29/29 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea tikkaus(paitsi lopussa) on mulle sitä tylsintä yhdyntää. Vaihteleva rytmi, voimakkaat työnnöt on se juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän