Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Voisitteko seurustella miehen kanssa, joka on osallistunut av-palstan lukijamatkalle? Minkä tasoinen tällainen mies mielestänne on? Hänen leukansa on suunnilleen 1,1 cm.
Voisiko täältä Saunalahdesta pussinperältä järjestää jonkunnäkösen kimppakyydin Kamppiin?
Muistakaa ei taostelukoiria mukaan
Vierailija kirjoitti:
Voinko jättää 18-vuotiaan yksin kotiin Porvoon matkan ajaksi.
Kyseessä olisi n. kuusi tuntia. On kyllä järkevä ikäisekseen ja laittaisin ruuat valmiiksi, vain mikrossa lämmittäisi.
Mummi asuu aivan naapurissa, jos jokin hätä tulee.
Lasun paikka!!!
Vierailija kirjoitti:
Mies on isyyslomalla ja on nyt tooosii innostunut tästä Porvoon reissusta. Rupesi pakkaamaan jo. Meinaa siis jättää mut ja lapsen yksin. Teenkö lasun?
Et tee. Soitat lehteen.
Mites se bussimatka järjestyy kun iso liuta introvertteja av-laisia lähtee ja kaikki haluaa istua yksin ja joku viel laittaa laukunki viereensä?Ja saako siellä syödä omia eväitä huh huh?
Vierailija kirjoitti:
Käyn kampaajalla reissua varten. Jotain räväkkää aattelin.
Kouvolatukka olis hyvä, kulttuurien kohtaaminen.
Matkalla kentleman eli gilttimies sylkee naisia kasvoille ja huutaa perään "katsokaa mitä te oikein teette minulle!"
Löydänkö miehen Porvoosta? Olen nyt treenannut pakaroitani puoli vuotta parvekkeella. Naapuri valitti, että hiki lentää heille asti. Mutta tärkein, löytyykö mies? Kenelläkkään kokomusta?
Voisin ehdoittaa erästä porvoolaista gourmee-ravintolaa, mutta ettehän te mammat osaa arvostaa kuorrutettuja heinäsirkkoja, sinisimpukkapataa tai forsmackia. Sen kuin nautitte hikisistä eväsleivistänne!
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole tuollaiseen varaa. Vaikka tienataan miehen kanssa yhteensä 8000 euroa/kk, ei meille jää laskujen jälkeen kuin kolmekymppiä joka kuukausi.
Teillä menee hyvin! Mulle ei jää laskujen, ostosten ja säästöjen jälkeen Euroakaan. Ei paljo motivoi käydä töissä kun mitään ei jää.
Jos olet kärytellyt juuri ennen bussin starttia, viereeni et sitten istu, hajuvesien käyttäjille ei myös sijaa, on sentään lähes tunti kärsittävä teidän käryistänne!
Matkan jälkeen ketuttaa, kun somessa hehkutan matkaa ja moninaisia sattumuksia, eikä kukaan usko niitä todeksi.
Minä otan minun KOIRAT mukaan ja jos sattuu onnettomuus pelastan VAIN KOIRAT enkä mitään rääkyviä IPANOITA!!!!! Mulla EI OLE mitään ONGELMIA!!!!!!
Kunpa tapaisin Porvoossa ruotsinkielisen, komean ja varakkaan miehen. Mielellään voisi omistaa merenrantahuvilan i Borgå skärgård, eli ruotsin kielessäkin löytyy, ja ulkonäköäkin on siunattu Porvoon mitalla!
Voisin lähteä, mutta riski on suuri, että joku sivistymätön wt-äiti imettää bussissa.
Se haju, se lutkutuksen ääni ja jos oikein tarkkaan katsoo, niin nännikin voi näkyä.
Kuvottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tapaisin Porvoossa ruotsinkielisen, komean ja varakkaan miehen. Mielellään voisi omistaa merenrantahuvilan i Borgå skärgård, eli ruotsin kielessäkin löytyy, ja ulkonäköäkin on siunattu Porvoon mitalla!
Kävisikö sinulle se, jos mies haluaa kanssasi vain kihlaliiton?
Eihän kukaan pahastu, jos ehdotan parikymppisille naismatkustajille seksiä? t: myöhäiskeski-ikäinen bussikuski
Vierailija kirjoitti:
Voiko tehdä lasun jo linjaauto matkalla?
Voit. Lasu on ilmeisesti lasten suojelu ilmoitus?
Mulla on 8e ruokarahaa ottaa mukaan sinne Porvooseen, kertokaa helppoja ja halpoja arkiruokia halvalla.