Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Muita, jotka eivät syty näistä Porvoo-läpistä?
Mitä mieltä olette ihmisestä, joka lähtee av-retkelle Porvooseen?
Vierailija kirjoitti:
Painan 49 kg ja olen 175 cm pitkä eli lihavuuteni vuoksi en tosiaan voi lähteä ihmisten ilmoille.
Voi ei :(
Ethän sä ole kuin vähän ylipainoinen.
Itse painan miltei 200 kg (en tiedä tarkalleen, koska teollisuusvaakoja ei ole joka nurkalla) ja en anna sen rajoittaa elämääni mitenkään.
Sähköpyörätuolille on oma paikkansa linja-autoissa ja kuljettaja auttaa. Suosittelen tutustumaan kehopositiivisuuden ideologiaan.
Myös lihava voi olla kaunis, sinäkin!
Se tunne, kun löytää itsensä Porvoon bussista av-mammojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Bussilastillinen 10 - 15 vuotta ikäistään nuorempia naisia joilla ampiaisvartalo
ja kärpäsen silmät
Onko wt-touhua osallistua av-palstan lukijamatkalle Porvooseen?
Me velat voidaan lähteä vapaasti, mutta lapsiperheiden pitää jäädä Prisma-reissuilleen kotinurkille. Hähhäh, mitäs lisäännyitte?!
Mieheni voitti lotossa ja lähti ilmoittamatta Porvooseen. Olen järkyttynyt.
Millaisia ovat tuntemanne av-palsta -lukijamatkalaiset?
SilverFox52 lähtee mukaan jos vaikka näkyisi nuoria ja kiinteitä naikkosia.
Olen lähdössä av-palstan lukijamatkalle Porvooseen. Kysy mitä vain, vastaan kaikkiin!
Täällä joku jo meinasi jättää teinin yksin kotiin. Näistä kaikista tullaan tekemään lasu.
onko norpat pakattu jo? ei sillä että kuuluisin siihen porukkaan :o
Hyväksyisittekö, jos 23-vuotias tyttö olisi lähdössä av-palstan lukijamatkalle 37-vuotiaan miehen kanssa?
Mitä jos harmaakettu alkaa rupeemaan iskemään matkalla 20-25 vuotiasta naista? Onko se soveliasta? Entä jos alkaa vasta perillä? Mistä se kertoo?
Eiku hopeakettu -äsköinen kirjoittelija
Miksi työttömät eivät ala järjestämään av-palstan lukijamatkoja?
Pyydetäänkö Kalastajan vaimon ex-kalamies vetämään miten av-mammallakin nappaa-retki Porvoonjoelle?
Monelta olisitte perillä, jos nyt lähtisitte?
Porvoossa ei voi tulla raskaaksi, jos nainen on ollut kuiva.