Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos harmaakettu alkaa rupeemaan iskemään matkalla 20-25 vuotiasta naista? Onko se soveliasta? Entä jos alkaa vasta perillä? Mistä se kertoo?
Mielestäni sopii matkan luonteeseen. Todennäköisesti en pysty pitämään näppejäni irti jos kuumia nuoria naisia matkassa.
SilverFox52
Voinko ottaa mukaan yhden sekarotuisen taistelijakorian-taiteilijakoiran? Koira-allergiset jääköön kotiin keksityn diagnoosinsa kanssa, allergia on vain asennekysymys.
Peskää per*eiset kätenne ennen reissua!
Mies on isyyslomalla ja on nyt tooosii innostunut tästä Porvoon reissusta. Rupesi pakkaamaan jo. Meinaa siis jättää mut ja lapsen yksin. Teenkö lasun?
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku jo meinasi jättää teinin yksin kotiin. Näistä kaikista tullaan tekemään lasu.[/quote
Tässä viitataan ilmeisesti minuun.
Kuten jo korostin, niin 18-vuotiaani on ikäisekseen hyvin fiksu ja omatoiminen. On käynyt esim. vaateostoksilla jo itsenäisesti muutaman kerran. Ja mennyt julkisilla, ei tosiaan ole kuskattu autolla.
Myös on ollut parikin tuntia kotona itsekseen. Toki kännykän päässä koko ajan, mikä on itsestäänselvyys.
Yöksi en tietenkään jättäisi eli jätä nuo lasupuheet ihan muihin tilanteisiin.
Naapurissa on 16-vuotias joka jopa on ollut yksin yön yli kotona. Hänestä tietysti tein lasun ja asia etenee.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös merkittävä osuus palstalaisista juuri sieltä Porvoosta käsin kirjoittele?
Voisivat sitten esitellä paikallisia nähtävyyksiä 😁
Porvoon vanha kaupunki on oikeasti kaunis 🙄
Mix homoja ja lesboja taas syrjitään tällä reissulla? Voinko ottaa banderollin mukaan? Entä #metöö? Katsooko joku kuskin perään? Ei kuskinkaan työtä saa häiritä ja katsella hänen peräänsä. #metoo.
Kuskin PERÄÄN ei tietenkään saa katsoa, se on häirintää se!
Sanoma sulkee palstan viikon päästä, joten nyt matkan varaavat saavat ilmaisen T-paidan jonka rintamuksessa on brodeerattuna ”vierailija”.
Saanko mä ottaa Jennetta-Alexinen mukaan, se on mun 12vee tyttö ja tulis tapaamaan Porvoolaista poika ystäväänsä Garl Miccoa? Voisin esitellä teille sit uuden tatskani were is mill there is way. Tosi hieno muuten on!
Olin Porvoossa deiteillä sikäläisen miehen kanssa ja jouduin maksamaan oman kahvin ja pullan!
Lähtisin kyllä mukaan reissulle, mutta valitettavasti Porvoossa ei ole Prismaa!
Mun mies on ihastunut mun äitiin. Ite nään unia yläkerran Repestä. Voisin kertoo mun unista matkalla. Millon lähetään? Teenkö kananmuna vai lihasäilykeleivät evääksi???
Sossu sanoi, että sieltä ei saa retkirahaa. Kuitenkin siskon veljen kummin tuttava kertoi ihan varmana tietona, että tietyt ryhmät saavat kyllä täydet retkirahat ja discorahat siihen päälle.
Hirvee ongelma nyt jos mennään Porvoossa sekasaunaan et tartteeks uimapuvun vai ollaanko me ihan alasti ?!?
Unohdin varata vaimolle paikan av-palstan lukijamatkalle Porvooseen. On linnoittautunut suutuksissaan vessaan nyt jo neljättä päivää putkeen.
Suhataanko taksilla? Oma auto on niin epäekologinen.
Olen jo täällä Porvoon keskustassa odottamassa teitä upeat palstalaiset, ihanaa asua täällä kaikkien ylistämässä Porvoossa!
Bussimatkan aikana Saara Aalto -hullu (totta kai menossa Porvooseen, yksisuuntaisella lipulla, koska siellä hän tuntee olonsa turvalliseksi, no fear) käy huutamassa bussikuskin mikrofoniin 47 kertaa eri valepukuihin pukeutuneena kuinka Saara Aalto ei kiinnosta ketään, minkä jälkeen kuski sulkee mikin.
Voiko tehdä lasun jo linjaauto matkalla?