Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olisit valmis maksamaan kahden hengen edestakaisista lentolipuista Etelä-Eurooppaan?

Vierailija
12.08.2018 |

Tässä lomamatkaa suunnittelen ja olen momondon kautta vertaillut lentojen hintoja eri kohteisiin ja tosiaan olisi ensimmäinen itse kustantamani ulkomaanmatka kyseessä niin mietin, että mikä olisi sellainen kohtuullinen hinta lipuille? Onko tyyliin joku 600-800e ihan ryöstöhinta vai aika normaali, kun noissa summissa suurin osa lennoista itselleni mieluisiin kohteisiin kustantaisi?
Ja tosiaan äkkilähtö ei ole mahdollinen, joten etukäteen pitäisi liput ostaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helsingistä pitäisi kai päästä 100-200e per henkilö, kun ajoissa liput ostaa.

Vierailija
22/27 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai nämä palstan elämäntapatyöttömät löytävät halpoja lippuja kun ajankohdan voi valita vapaasti ja matka saa kestää vaikka vuorokauden. Toista se on meillä työtä pelkäämättömillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai nämä palstan elämäntapatyöttömät löytävät halpoja lippuja kun ajankohdan voi valita vapaasti ja matka saa kestää vaikka vuorokauden. Toista se on meillä työtä pelkäämättömillä

Ihan töissä minäkin käyn ja lomalla/vuosivapailla ajattelin reissuun lähteä :) Ap

Vierailija
24/27 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipun hintaan kunnon hiilijalanjälkivero mukaan niin voisin harkita joskus lentäväni.

Vierailija
25/27 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan töissä minäkin käyn ja lomalla/vuosivapailla ajattelin reissuun lähteä :) Ap

Mutta onnekkaassa asemassa olen kyllä sen suhteen, että meillä on pieni työyhteisö ja sellainen työ, ettei muut joudu tekemäån minun hommiani omiensa lisäksi, kun olen poissa ja lomat sekä vuosivapaat saa aikalailla haluaminansa ajankohtina pitää, kun ajoissa ilmoittaa toiveensa esimiehelle. Ap

Vierailija
26/27 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIkeastaan riippuu minne, aika ehdoton maksimi on 600 ja sillä pitää mennä jo Portugaliin. AIkalailla muualle saa alta 500e. Ideaali on 400-450, johon on pääsääntöisesti päästy, jopa halvemmalla. Nämä siis loma-aikaan, ja muualle kuin Lontooseen, johon pääsee satkulla.

Vähän aikaa sitten sain lennot Lissaboniin 250 per nenä. Jossan vaiheessa ne omi aina lähes 400.

Edullisia lentoja saa moneen paikkaan. Silti 300 on ihan ok

Esim Lontooseen saa aina halpoja lippuja. Samoin Roomaan

Itse teen niin että tiedän ajankohdan ja katson eri kohteita ja päätän sen perusteella. Olen yleensä myöhään liikkeellä

Nyt suunnittelen helmikuulle pitkää matkaa karibialle tai floridaan ja ne lennot varaan piakkoin. Eli oikein hyvissä ajoin

Vierailija
27/27 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enintään 150 €/hlö, aivan hirveitä hintoja moni maksaa Euroopan lennosta, 300 eurolla saa jo menopaluulennon esimerkiksi Pohjois-Amerikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi