Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilisillasta jatkuneet elohiiret oikeassa reidessä, inhottavaa

Vierailija
12.08.2018 |

Alkoi eilen illalla ja tuntui tuossa oikean reiden ulkosyrjällä ja edessä. Herättyäni alkoi nuo elohiiret taas. Helpottaa hetkeksi ja sitten taas tuntuu. Mistä voi johtua ja miten sen saa helpottumaan? Näkee ja tuntee ihan selkeästi kuinka nykii.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmän tienoilla on elohiiri, muualla lihaskramppi. Kramppi voi olla massiivinen tai sellaista nykimistä. Nesteen puute, kuulemma myös magnesiumin puute ja mitä näitä syitä nyt on.

Vierailija
2/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli muutama vuosi sitten elohiiri reidessä 8kk ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmän tienoilla on elohiiri, muualla lihaskramppi. Kramppi voi olla massiivinen tai sellaista nykimistä. Nesteen puute, kuulemma myös magnesiumin puute ja mitä näitä syitä nyt on.

Hyvä tietää oikea termi. Nykimistä tuo on. Täytyy kokeilla magnesiumia! -ap

Vierailija
4/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh :o miten jaksoit sen kanssa. -ap

Vierailija
5/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottui, mutta kyllä se toisinaan kiusasi kun esim housujen läpi näkyi kun se lihas nyki.

Tuohon aikaan liikuin todella paljon, ja ilmeisesti join liian vähän. Minulla ei Mg valmisteet auttaneet. Se kramppi sitten vain katosi, aina välillä palaten muutamaksi päiväksi.

Vierailija
6/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottui, mutta kyllä se toisinaan kiusasi kun esim housujen läpi näkyi kun se lihas nyki.

Tuohon aikaan liikuin todella paljon, ja ilmeisesti join liian vähän. Minulla ei Mg valmisteet auttaneet. Se kramppi sitten vain katosi, aina välillä palaten muutamaksi päiväksi.

Täytyykin muistaa juoda tarpeeksi. Onneksi helpottui sulla sitten vimeinkin. -ap

Vierailija
7/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elohiiri voi tulla mihin kohtaan tahansa. Mullakin oli varmaan puoli vuotta oikean jalan reidessä sisäpuolella elohiiri. Sitten se vain katosi.

Vierailija
8/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elohiiri voi tulla mihin kohtaan tahansa. Mullakin oli varmaan puoli vuotta oikean jalan reidessä sisäpuolella elohiiri. Sitten se vain katosi.

Eli senkus nykii vain :D -ap

Vierailija
9/9 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin tuohon myös kaliumin, koska mang, kalium ja natrium toimii yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme