Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kehtaa käydä kiinalaisessa buffetissa syömässä?

Vierailija
01.02.2024 |

täällä Kajaanissa ainakin on kinuski buffetti ihan surkee, välillä kitsastellaan jopa liharuoissa niin että vähän paistellaan lihaa ja odotutetaan että asiakkaat söisivät vain riisiä ja muuta kun eivät jaksa odottaa

sitten ruoka on sellaista rasvaista möllöä ja salaatti on ihan surkea, hinta 12,70e, siinä on numero 1 liikaa edessä!

muka sushiakin sitten extrana, se on niin noloa kun ei ole päällä YHTÄÄN KALAA, pelkkää kasvissushia eli jotain porkkanaa sisällä ja wasabia eikä edes INKIVÄÄRIsliceä

en kyllä koskaan mene tonne , kaverih houkutteli kun sen juntin mielestä ne UPPORASVASSA paistetut kananpalat ja muut hiirenruoat on niin hyviä!

pah, ruokajonosta saa paljon parempaa ruokaa ilmaiseksi jopa lohta usein

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suomalaiset juntit eivät tajua sitä, mikä on hyvää ja laadukasta ruokaa. heille se kebabpötkyläkin joka tulee tukusta ja on sellaista korventunutta pierua, on suurikin herkku ainakin kännissä. eivät tajua että oikea kebab tehdään itse lampaan ja kananlihasta ja paistetaan paloina eikä selaisena sotkupötkylänä jossa ei tiedä mitä paskaa on seassa ainakaan täysihaa se ei ole.

Vierailija
2/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosin savulohta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ite olen tykännyt käydä täällä kiinalaisessa syömässä. En tosin käy usein, mutta silloin kun käyn, niin buffetissa parin kaverin kanssa ja ruoat ovat olleet maittavia.

Kajaanilainen itsekin

Vierailija
4/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meidän kaupungissa on useita hyviä kiinalaisia buffetteja. Ei olla kitsasteltu ja raaka-aineet ovat hyviä. Alakerran kiinalaisessa käyn usein koska siellä on erinomainen salaattipöytä. 

Vierailija
5/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän junttilassa ei ole kunnon kiinalaista ravintolaa siis. Sushi on muuten japanilaista ruokaa.

Vierailija
6/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on hyvät ruokajonot jos sieltä saa usein lohta.

Vierailija
7/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska suomalaiset juntit eivät tajua sitä, mikä on hyvää ja laadukasta ruokaa. heille se kebabpötkyläkin joka tulee tukusta ja on sellaista korventunutta pierua, on suurikin herkku ainakin kännissä. eivät tajua että oikea kebab tehdään itse lampaan ja kananlihasta ja paistetaan paloina eikä selaisena sotkupötkylänä jossa ei tiedä mitä paskaa on seassa ainakaan täysihaa se ei ole.

Juntti juntti. Tää on taas tää jonka mielestä kaikki on junttia tai juntteja. Osaa se ainakin yhden sanan suomea

Vierailija
8/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, jos teillä on noin heikko tarjonta. 

Vierailija
9/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kinuskibuffetissä myös toffeeta?

Vierailija
10/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu aivan siitä mistä kebabista on kyse. Se vuoltava kebab on doner-kebabia, ne kokolihavartaat ovat shish-kebabeja ja ne jauhelihaiset ovat kofte-kebabeja. On myös kasviskebeja ja esim katkarapukebabeja.

Älä nimittele muita junteiksi jollet itsekään tiedä. 

Vierailija
11/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap:kin kehtaa käydä, kun noin tarkkaan tietää, mitä tarjonta on. 

Vierailija
12/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksiltä festareilta ostin kebabia ja oli täyttä paskaa, ei ikinä enää!

Vierailija
13/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ollu varaa käydä, näkijään hyvä niin.

Vierailija
14/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä moskaa te Kajaanissa syötte. 

Uudenmaan kiinalaisbuffat on tosi hyviä ja runsaita. Kaikki on tuoretta ja hyvää.

Vierailija
15/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän junttilassa ei ole kunnon kiinalaista ravintolaa siis. Sushi on muuten japanilaista ruokaa.

Kinkkibuffeteissa on eroja yhden kaupunginkin sisällä. Esimerkiksi Kuopiossa on torin alla eräs semmoinen, jossa olen käynyt tasan yhden kerran enkä enää koskaan toiste. Sitten ihan ok laatu on jossain toisessa.

Sushia on muuten liki aina kiinalaisissa ruokaloissa koska mikäpä ettei. Sama olisi kutsua noita kaukoaasialaisbuffeteiksi ja kaupan päälle sisältäen vielä jonkun kolmannenkin kansan ruokia.

Vierailija
16/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi sama kohtalo kerran Suonenjoen mansikkafestivaaleilla 10 vuotta sitten. Miten lie onnistuivatkin siinä. No, onneksi olen kyennyt ko. herkkuun myöhemmin.

Vierailija
17/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kulttuurista omimista käydä tuollaisessa?

Vierailija
18/18 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää olla kuori perunoita ja makkara kastiketta ja kaliaa

T. Persu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan