Mitä tarkoittaa 748? Pelasin siis eilen spiritismiä, ja spirtismii en oo aikaisemmin pelannu, mut oon vaa kuullu et olis siis 666, mut mikä tää on?
Eli joo, pelasin eilen spirtismii ja tutustuin 4 vuotiaaseen tyttöön joka oli kuulema kuulunut sukuuni. Ja tutustuimme siinä, ja sanoi olevansa hyvä. Sit kysyin jotain kuolemaan liittyvää, joo ei kuolemaan liittyvää saa edes kysyy mut tein sen silti. Ja siis mun mutsin, mutsipuolesta siis. Ja sit tuli 748, ja oon kuullu vaa 666. Et en tiedä onko tää aika, vai kuukaudet, vai päivät, vai tunteja. En kehdannut siitä kysyä enää, enkä kysyy mitä tarkoittaa siis.
Et onks teil mitää tietoo? Onks toi tullu myös teillekkin siis?
Kommentit (12)
Se on vauvan keskustelupalstan tarkistusnumero.
Vierailija kirjoitti:
Se on vauvan keskustelupalstan tarkistusnumero.
Eikä! Siis et oo tosissas? Et voi olla?
Paholainen on vaihtanut puhelinlittymää, eikä ole halunnut säilyttää vanhaa numeroa. Ihan sama jeppe siellä hoitaa asioita.
En oo tienny tollasta, tai sit en oo huomannu! Siis mitä vitsii? Mitä ihmettä siis?
Vierailija kirjoitti:
Paholainen on vaihtanut puhelinlittymää, eikä ole halunnut säilyttää vanhaa numeroa. Ihan sama jeppe siellä hoitaa asioita.
No hei, sain yhteuden myös isääni.
Siis tarkistusnumero, siis tarkistusnumero! Ei jumalisten jumaliste!
No kertokaa sanokaa onänks teil tapahtunu samaa, ja sillei.
No haloo! Herätkää! Herätkää! No haloo! Lisää! Lisää!
Miksi menit raottamaan henkimaailman portteja? Voin sanoa että langan toisessa päässä vaikuttaa itse belsebuubi.
Minäpä selitän sinulle numeron merkitystä. 748-82 = 666 Luvun 82 merkityksen tulet saamaan elämäsi aikana hyvin karvaalla tavalla.
"Joilla ymmärrys on , se laskekoon pedon luvun, sillä se on ihmisen luku".
Muista hävittää lauta ja lasi pois kodistasi. Älä tee tällaisia kokeiluja jatkossa niin voit säilyttää mielenterveytesi. On mahdollista että tavarat liikkuvat lähipäivinä kodissasi, mutta sen pitäisi mennä ohi.
Siis mä en oikein ny tajunnu, uleensä tajuun asioita ja juttuja mut nyt ei oikein siis.