Mitäs järkeä alkoholin juomisessa on?
Olen ns tissutellut iltapäivästä saakka. Ihan normaali olo on eikä mitenkään känninen ja euforinen. Miksi tämä olikaan suosittua?
Kommentit (15)
Huppelissa on kivan kevyt ja huoleton olo.
Vierailija kirjoitti:
Huppelissa on kivan kevyt ja huoleton olo.
Ja panettaa niin perkeleesti.
Ei ole kevyt olo eikä paneta :( ap
Sä olet joko juonut liikaa tai liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kevyt olo eikä paneta :( ap
On niitä MUITAKIN huumeita kun alkoholi.
Opiskeluaikoina kavereiden kanssa juhlittiin, alkoholia kului, hauskaa oli. Se oli sitä aikaa, en vaihtaisi sitä kokemusta mihinkään. Nyt lapsiperheen äitinä ollut kymmenen vuotta ja ei tulisi mieleenkään käyttää alkoholia. Joskus harvoin juodaan lasilliset viiniä mutta siinä kaikki.
Olen juhlissa ja koittanu tänään saavuttaa humalaa. Ei ole onnistunu. Rahaa palanu ja huono olo on. Luovutin ja laitan nyt nukkumaan. Ihan sama olis ollu juoda hanavettä.
Söin juuri annoksen sushia ja nautin lasillisen erittäin hyvää Riax Baixas-alueen valkoviiniä. Makunautinto olisi ollut vajaa vaikka maito-tai pelkän vesilasillisen kera.
En juo koskaan humaltuakseni.
Varmasti enemmän kuin sen syömisessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen juhlissa ja koittanu tänään saavuttaa humalaa. Ei ole onnistunu. Rahaa palanu ja huono olo on. Luovutin ja laitan nyt nukkumaan. Ihan sama olis ollu juoda hanavettä.
Just tätä tarkoitin -ap
Järjestä en tiedä, mutta minä ainakin juon alkoholia koska tykkään olla humalassa.
Saa aivoja hajalle alkoholi-pesuaineella ja tulee tyhmemmäksi känni kerrallaan. Dementiakoti kutsuu monia.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet joko juonut liikaa tai liian vähän.
Itsekin olin tulossa sanomaan, että AP on varmaan juonut liian vähän. Eihän tunti kaupalla "tissuttelussa" ole mitään mieltä – kunnolla kirkasta heti alkuun niin tietää ainakin juoneensa. PAITSI jos sitä kossua tulee päivittäin naukkailtua aamu-, ilta- ja välipalaksi ja välillä ihan vain huvinkin vuoksi.
Itse aikaisemmin join, koska pidin humalassaolon tunteesta. Puoli litraa suomiviinaa lantrattuna milloin mihinkin oli ne meikäläisen "perussetit".
Sitten jossain vaiheessa vain tuli raja vastaan, alkoholitoleranssi oli varmaan kasvanut, enkä enää samasta määrästä tullut yhtä kovaan humalaan.
En ole koskaan pitänyt alkoholin mausta – en edes siidereistä, lonkeroista, oluesta, viinistä, likööristä, mitä-näitä-nyt-on... Jos juomassa maistuu alkoholi, se on minun kirjoissani pahaa.
Join kirkasta nimenomaan siksi, ettei sitä tarvinnut juoda määrällisesti niin paljoa tullakseen humalaan. Mutta sitten kun kirkaskin lakkasi "toimimasta" tututtuun tapaan, lopetin juomisen kuin seinään.
Edellisen kerran olen ollut humalassa tammikuussa 2017, ja mitään alkoholia maistanut lokakuussa 2017. Ei vaan iske.
joisit vähemmän niin tietäisit :)