Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs järkeä alkoholin juomisessa on?

Vierailija
11.08.2018 |

Olen ns tissutellut iltapäivästä saakka. Ihan normaali olo on eikä mitenkään känninen ja euforinen. Miksi tämä olikaan suosittua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joisit vähemmän niin tietäisit :)

Vierailija
2/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppelissa on kivan kevyt ja huoleton olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huppelissa on kivan kevyt ja huoleton olo.

Ja panettaa niin perkeleesti.

Vierailija
4/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kevyt olo eikä paneta :( ap

Vierailija
5/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet joko juonut liikaa tai liian vähän.

Vierailija
6/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kevyt olo eikä paneta :( ap

On niitä MUITAKIN huumeita kun alkoholi.

Vierailija
7/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina kavereiden kanssa juhlittiin, alkoholia kului, hauskaa oli. Se oli sitä aikaa, en vaihtaisi sitä kokemusta mihinkään. Nyt lapsiperheen äitinä ollut kymmenen vuotta ja ei tulisi mieleenkään käyttää alkoholia. Joskus harvoin juodaan lasilliset viiniä mutta siinä kaikki.

Vierailija
8/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juhlissa ja koittanu tänään saavuttaa humalaa. Ei ole onnistunu. Rahaa palanu ja huono olo on. Luovutin ja laitan nyt nukkumaan. Ihan sama olis ollu juoda hanavettä.

Vierailija
9/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri annoksen sushia ja nautin lasillisen erittäin hyvää Riax Baixas-alueen valkoviiniä. Makunautinto olisi ollut vajaa vaikka maito-tai pelkän vesilasillisen kera.

En juo koskaan humaltuakseni.

Vierailija
10/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti enemmän kuin sen syömisessä.

Vierailija
11/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juhlissa ja koittanu tänään saavuttaa humalaa. Ei ole onnistunu. Rahaa palanu ja huono olo on. Luovutin ja laitan nyt nukkumaan. Ihan sama olis ollu juoda hanavettä.

Just tätä tarkoitin -ap

Vierailija
12/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaaahan se on

Vierailija
13/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä en tiedä, mutta minä ainakin juon alkoholia koska tykkään olla humalassa.

Vierailija
14/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aivoja hajalle alkoholi-pesuaineella ja tulee tyhmemmäksi känni kerrallaan. Dementiakoti kutsuu monia.

Vierailija
15/15 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet joko juonut liikaa tai liian vähän.

Itsekin olin tulossa sanomaan, että AP on varmaan juonut liian vähän. Eihän tunti kaupalla "tissuttelussa" ole mitään mieltä – kunnolla kirkasta heti alkuun niin tietää ainakin juoneensa. PAITSI jos sitä kossua tulee päivittäin naukkailtua aamu-, ilta- ja välipalaksi ja välillä ihan vain huvinkin vuoksi.

Itse aikaisemmin join, koska pidin humalassaolon tunteesta. Puoli litraa suomiviinaa lantrattuna milloin mihinkin oli ne meikäläisen "perussetit".

Sitten jossain vaiheessa vain tuli raja vastaan, alkoholitoleranssi oli varmaan kasvanut, enkä enää samasta määrästä tullut yhtä kovaan humalaan.

En ole koskaan pitänyt alkoholin mausta – en edes siidereistä, lonkeroista, oluesta, viinistä, likööristä, mitä-näitä-nyt-on... Jos juomassa maistuu alkoholi, se on minun kirjoissani pahaa.

Join kirkasta nimenomaan siksi, ettei sitä tarvinnut juoda määrällisesti niin paljoa tullakseen humalaan. Mutta sitten kun kirkaskin lakkasi "toimimasta" tututtuun tapaan, lopetin juomisen kuin seinään.

Edellisen kerran olen ollut humalassa tammikuussa 2017, ja mitään alkoholia maistanut lokakuussa 2017. Ei vaan iske.