Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon pystyisit säästämään?

Vierailija
11.08.2018 |

Nettotulot 1500-1550 euroa. Asumiseen 300. Vakuutuksiin 50, polttoaineisiin 50, puhelinlaskut 40 euroa. Ruoka miehen kanssa puoliksi, samoin lasten kulut. 2 teiniä. Itse säästän n. 2500 euroa vuodessa ja olen kiinnostunut kuulemaan miten muilla menisi 😊 Pakkaa tietenkin sekoittaa auton omistaminen, hamnaslääkärilaskut yms ylimääräinen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😊

Vierailija
2/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15.000-20.000. Netto 3000-3500 vaihtelee ylitöiden mukaan. Lainalyhennys 700€, puhelin ja netti 40€. Autoa ei ole ja vakuutusmaksut on jotain 60€/kk (lasku tulee 6kk välein) ruokaan menee mitä menee...sitä en ole seurannut, mutta ulkona syön harvoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon miehesi ansaitsee, ap? Polttoainekulut tosi vähäiset, liikutko julkisilla enimmäkseen? Ovatko teinit peruskoulussa vai lukiossa tai ammattikoulussa (vrt. kulut). Mahtavasti kyllä saat säästöön, arvostan. Ilmeisesti kuitenkin puolisosi maksaa loput laskut?

Vierailija
4/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon miehesi ansaitsee, ap? Polttoainekulut tosi vähäiset, liikutko julkisilla enimmäkseen? Ovatko teinit peruskoulussa vai lukiossa tai ammattikoulussa (vrt. kulut). Mahtavasti kyllä saat säästöön, arvostan. Ilmeisesti kuitenkin puolisosi maksaa loput laskut?

Mies ansaitsee 1900. Maksaa kaksi kolmasosaa vuokrasta ja auton vakuutuksen. Siis oman auton. Ja varmaan ruokakuluja vähän enemmän, mutta minä maksan kaikki muut laskut. Mies maksaa toki oman puhelinlaskun. Vielä peruskoulussa. Ammattikoulussa varmasti tulee vielä lisää kuluja. Kiitos! Oon ollut itsekin ihan tyytyväinen, mutta silti tuntuu että vielä vähän enemmän pitäisi säästää.

Vierailija
5/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun keskustan lähellä ja lyhyt työmatka, joten siksi pienet polttoainekulut.

Vierailija
6/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ApinaS kirjoitti:

Noin 15.000-20.000. Netto 3000-3500 vaihtelee ylitöiden mukaan. Lainalyhennys 700€, puhelin ja netti 40€. Autoa ei ole ja vakuutusmaksut on jotain 60€/kk (lasku tulee 6kk välein) ruokaan menee mitä menee...sitä en ole seurannut, mutta ulkona syön harvoin

Hyvin kyllä! 😊 Olet varmaan yksineläjä?

Vierailija
7/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulusi ovat siis noin tonnin kuussa, joten 500 kuussa voisi periaatteessa mennä säästöön. Toki siitä viilautuisi osia pois yllättävien kulujen takia, mutta 5 tonnia ei olisi mahdoton lisä säästötilille vuodessa. 

Minulla tulee käteen kaksi tonnia kuussa, normaalimenot noin tonnin ja noin 800- 1000 menee säästöön. Siitä on sitten ostettu läppäreitä teineille ja talvitakkeja jne, saldo on silti ihan ok. 

Vierailija
8/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen, mutta haku päällä. Y

Vierailija
9/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulusi ovat siis noin tonnin kuussa, joten 500 kuussa voisi periaatteessa mennä säästöön. Toki siitä viilautuisi osia pois yllättävien kulujen takia, mutta 5 tonnia ei olisi mahdoton lisä säästötilille vuodessa. 

Minulla tulee käteen kaksi tonnia kuussa, normaalimenot noin tonnin ja noin 800- 1000 menee säästöön. Siitä on sitten ostettu läppäreitä teineille ja talvitakkeja jne, saldo on silti ihan ok. 

Tuo on jo hyvin ja vaatii itsekuria, ettei tuhlaa 😊 Onko sulla joku toinen jakamassa kuluja?

Vierailija
10/10 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ansaitsee 1900. Maksaa kaksi kolmasosaa vuokrasta ja auton vakuutuksen. Siis oman auton. Ja varmaan ruokakuluja vähän enemmän, mutta minä maksan kaikki muut laskut. Mies maksaa toki oman puhelinlaskun. Vielä peruskoulussa. Ammattikoulussa varmasti tulee vielä lisää kuluja. Kiitos! Oon ollut itsekin ihan tyytyväinen, mutta silti tuntuu että vielä vähän enemmän pitäisi säästää.

Kiinnostaisi miksi alapeukut 😁 Vuokranmaksusta ilmeisesti?