Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko kaikki miehet tyttiksen tai vaimon äitiä ja miettii, ettei tyttärestä ihan noin kulahtanutta varmaan tule?

Vierailija
11.08.2018 |

On jonkinlainen lapsenomainen illuusio siitä, ettei se nyt varmaan ihan noin pahasti rupsahda. Tai sitten toivotaan, että tekniikka on kehittynyt niin paljon siihen mennessä, että se jotenkin tulee apuun tms.

Vai onko se sitten vaan sen ajan murhe ja aina löytää nuoremman vai miten miehet sen miettivät?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta tyttikset katsoo poikkiksen isää ja etenkin sitä vyötäröseutua, että onko sellainen kaljamahatyyppi.

Vierailija
2/7 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin miehen isää ja ajattelin, että ei kai miehestä tule keski-ikäisenä kaljua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttiksen ja vaimon äitiä katsotaan panomielessä.

Vierailija
4/7 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko sanoa että katson itse äitiäni ja mietin mielessäni että tuollaista minusta ei ainakaan tule. Eikä toistaiseksi ole tullutkaan. Äiti on sairaalloisen lihava eikä oikein huolehdi itsestään muutenkaan, itse muistutan enemmän äitini siskoa joka on hoikka ja huoliteltu kuten minäkin (ainakin vielä:D) olen nyt 37 ja täytyy toivoa ettei tule yllättävää alamäkeä.

Vierailija
5/7 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toimii vain jos ei erehdy vanhemmiksi. Lapset saavat ihmeitä aikaan. Tässä tapauksessa ei-positiivisia, mutta ihmeitä kuitenkin.

Lisäksi haasteena on uusioperheet. Onko tuo mies jota hän kutsuu isäkseen isä vai isäpuoli?

Vierailija
6/7 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on hyvin säilynyt ja odotan samaa vaimoltani. Kaikki merkit viittaavat siihen, että vaimoni ei rupsahda yhtä pahasti, kuin suomalaiset keskimäärin. Ikääntyminen näkyy kohtuullisessa määrin kasvoissa, mutta muuten tulee olemaan kuin nuori neito vielä yli 60 vuotiaana! Kuulin että anopin äiti olisi ollut timmi vileä 80-vuotiaanakin. Olemme vaimon kanssa saaneet jo liudan lapsia. Lasten saaminen taitaa jopa nuorentaa lisää, kun geenit ovat oikeat?

Vierailija
7/7 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta tyttikset katsoo poikkiksen isää ja etenkin sitä vyötäröseutua, että onko sellainen kaljamahatyyppi.

Dadbod on seksikästä ja nuorten naisten mieleen.