Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta ei tullut koskaan mitään

Vierailija
11.08.2018 |

Tuli vain uutisten opinto-ohjaus asioista mieleen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä minusta. Tosin en ole koskaan mitään suuria tavoitellutkaan. Olen aina halunnut olla kirjastovirkailija ja se olen. Kutsumusammatti, jolla nippa nappa elättää itsensä. Onneksi osasin sentään valita miehen oikein niin ei tarvitse elää kädestä suuhun.

Ootko ihan tyhmä? Tulihan sinusta jotain, kirjastovirkailija. Se on paljon se. Ja lisäksi kävi melkosen hyvä tuurikin, rikas mies. Joten suu tukkoon.

Eihän se ole nykyään mitään. Pienipalkkainen naisvaltaisen alan ammatti ja työ, ei lääkäri, juristi tai pörssihai. Elämä arvotetaan rahassa ja ihmisen arvo mitataan sen mukaan. Humanistit on helvetistä.

Vierailija
22/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan. Ei työtä, ei perhettä, ei ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan ei tullut mitään. Pitkälti syytän asiasta vanhempia ja koululaitosta. Vanhemmat eivät kertaakaan keskustelleet kanssani tulevaisuudestani ja koulujen opinto-ohjaus oli pelkkä vitsi. Eipä sitä tule teininä pohdittua, että mitä sitä tekisi isona, jos ei sitä kukaan aikuinen edes vaivaudu kysymään. Tai kertomaan, että se mitä teininä teet tai jätät tekemättä koulussa tulee vaikuttamaan koko loppuelämän.

Vierailija
24/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan. Mutta olen saanut hyvää seksiä ja tulen saamaan sitä vielä lisää.

M42

Vierailija
25/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi tunnelma, että vanhemmat hoitivat velvollisuudentuntoisesti, mutta ilman rakkautta ja tunnetta. Siskolle tuli lahjakkuus, vanhemmat kyselee häneltä ja on kiinnostuneita. Mä jäin työkyvyttömyyseläkkeelle, mun isä ei koskaan kysynyt sanaakaan työstä eikä nyt henkisestä ja fyysisestä voinnista. Ei ole epäkohtelias, mutta olen vaan ilmaa, sama äidin kanssa. Usein vaikeaa jaksaa elää. Usein ihmetellyt, miksi edes hankkivat minut.

Vierailija
26/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tai miksi olisi pitänyt tulla?

Vierailija
27/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli jotain. Osaan vaikka mitä. Olen laaja-alainen ihminen. Osaan ajatella ja hakea tietoa monipuolisesti. Vaikka millä kielillä. Taitelija kaupan päälle. Noh, toiset saa toiset ei.

Vierailija
28/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli paras itseni versio ja tulee aina vaan parempi. I <3 myself. Me <3

Vierailija
29/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mustakaan ulkoisesti tullut. Työttömyyttä ja pätkäduuneja vain, ei koulutusta. Mutta väitän olevani keskivertoa iloisempi, onnellisempi ja enemmän läsnä lapsilleni. Toiset arvostaa ulkoista menestystä, toiset henkistä.

Vierailija
30/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minustakaan ☺

Mut mul on pitsaa ja karkkii ja on vapaapäivä ja otin just nokoset. Enkä oo kuolemansairas. Et sekin plussa.

Hyvää lauantaita kaikille mussukoille.

Samoin sulle, pupuliini. ;-)

Vierailija
31/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI minustakaan. Jos asioihin ois puututtu ajoissa, niin ois voinut jopa tulla jotain.

Vierailija
32/32 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kadehtia Madonnaa. Se on myynyt sielunsa belsebuubille ja roikkuu epätoivoisesti nuoruudessa leikkauttamalla naamaansa vähän väliä. Ei ole kauaa kun se instassa vaikeroi yksinäisyyttään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi