Minusta ei tullut koskaan mitään
Tuli vain uutisten opinto-ohjaus asioista mieleen.
Kommentit (32)
Eikä minusta. Takana loistava tulevaisuus.
Pitää ajatella enemmänkin niin, että minusta tulee vielä joskus jotain, jos ei sitä vielä ole, ja jos on kuitenkin tarve olla.
Ei minustakaan eikä varmaan tulekaan. Edessä paska menneisyys.
Ei minustakaan ☺
Mut mul on pitsaa ja karkkii ja on vapaapäivä ja otin just nokoset. Enkä oo kuolemansairas. Et sekin plussa.
Hyvää lauantaita kaikille mussukoille.
Minusta tuli terve ja toimintakykyinen ihminen, jonka perhe voi hyvin.
Se riittää toistaiseksi.
Ei minustakaan. Mutta mulla on terve kroppa, kävin just lenkillä ja aurinko paistaa risukasaan. Kohta otan vähän viiniä ja etsin netistä jotain katsottavaa. Ehkä tässä ei tän kummempia tarvitsekaan olla.
Minusta tuli kaiken aikaa muuttuva minä, iloinen (aika usein) eläjä.
Tulihan.
Vauvapalstan ääliörölli.
917Katkeria aloituksia päivät pitkät-
Sut on niin helppo tunnistaa.
Kateellinen ihan jokaiselle rölli..
Ei tullut mustakaan mitään. Ei ole koulutusta, työtä, perhettä tai ystäviä.
Av on täynnä näitä. Musta tuli pitkäaikaissairas. Mut miettikää näitä ihmisiä jotka on oikeasti jotain: taiteilijoita, menestyneitä, rikkaita... siinä on paljon menetettävää, ja vastuuta, paljon kateellisia ja vähän vapaa-aikaa. Mun ei esim tarvitse miettiä mihin mun olisi eettistä laittaa rahani tai mitä multa voitaisiin viedä, kun mitään ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei minustakaan. Mutta mulla on terve kroppa, kävin just lenkillä ja aurinko paistaa risukasaan. Kohta otan vähän viiniä ja etsin netistä jotain katsottavaa. Ehkä tässä ei tän kummempia tarvitsekaan olla.
Kiva kun olet terve. Itselläni paljon sairauksia.
Eikä minusta. Tosin en ole koskaan mitään suuria tavoitellutkaan. Olen aina halunnut olla kirjastovirkailija ja se olen. Kutsumusammatti, jolla nippa nappa elättää itsensä. Onneksi osasin sentään valita miehen oikein niin ei tarvitse elää kädestä suuhun.
Miten niin ”mitään”? Tarkoittaako se, että ei ole työpaikkaa tai parisuhdetta?
Kyllä kaikki on jotain ja työtön sinkku voi ihan hyvin olla mielekästä elämää elävä ihminen.
Työpaikka on ja parisuhde, mutta tuntuu, ettei minustakaan tullut mitään, ainakaan mitään sellaista, josta haaveilin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä minusta. Tosin en ole koskaan mitään suuria tavoitellutkaan. Olen aina halunnut olla kirjastovirkailija ja se olen. Kutsumusammatti, jolla nippa nappa elättää itsensä. Onneksi osasin sentään valita miehen oikein niin ei tarvitse elää kädestä suuhun.
Ootko ihan tyhmä? Tulihan sinusta jotain, kirjastovirkailija. Se on paljon se. Ja lisäksi kävi melkosen hyvä tuurikin, rikas mies. Joten suu tukkoon.
Kyllä tässä joskus pientä katkeruutta pukkaa kun ajattelee mitä jotkut on saaneet aikaan elämässään. Niin kuin esim joku Madonna. En yllä lähellekään. Tosi arkista ja tavallista meikäläisen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan.
Vauvapalstan ääliörölli.
917Katkeria aloituksia päivät pitkät-
Sut on niin helppo tunnistaa.
Kateellinen ihan jokaiselle rölli..
Kuvittelet vain. Palstalla hengaa päivittäin varmaan vähintään kymmeniä masentuneita luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä joskus pientä katkeruutta pukkaa kun ajattelee mitä jotkut on saaneet aikaan elämässään. Niin kuin esim joku Madonna. En yllä lähellekään. Tosi arkista ja tavallista meikäläisen elämä.
Ei pitäisi verrata itseään tuollaisiin. Vaikka joskus siihen turhaan vertailuun kyllä sortuu itsekin.
Ei minustakaan.