Ärsyttää tää kylmyys jo
Ikkunat jouduin sulkemaan kun palelee. Villasukat jalassa!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein teille hellelehmille :)))))
Olet nolo. Mä toivon ihan vaan sun takia että tulis joku -30
-30 on ihan jees, paljon mieluummin se kuin +30.
Voisko nää kylmästä vinkujat pukee vaikka päällensä enemmän. Auwink!
Eilen oli kuin tropiikissa, tänään 23 astetta. Ihan sama, koska loma alkoi, ja olen mökillä! Täällä ei kuumuus vaivaa samalla tavalla kuin betoniviidakossa. Kaupungissa ei pysty kunnon helteillä asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo. Mä toivon ihan vaan sun takia että tulis joku -30😂😅😅😅
Ei kai -30 tuota vaikeuksia muille kuin teille vilupilluille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo. Mä toivon ihan vaan sun takia että tulis joku -30😂😅😅😅
Ei kai -30 tuota vaikeuksia muille kuin teille vilupilluille
Niinpä, näillä kylmäpilluilla jäätyy pillu kiinni sohvaan jo 15 asteessa.
Hellehulluilla on matelijoiden vaihtolämpö ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta pätkääkään mikä sää ulkona on. Elämässäni on aika paljon muutakin sisältöä kuin sää.
Sama. Ihmettelen miten suuri asia sää on, siitä on ollut kokoajan uutisissakin... Ja palstalla puhuttu hirveästi. Itselleni aivan yhdentekevää.
Tämä. Hirmu vouhkaaminen aina säästä, iltapäivälehtien lööpitkin kirkuu isolla milloin superhelteitä, milloin vuosisadan vesisateita... Hohhoijaa. Ei ole tässä maassa kovin kummoisia uutisoinnin aiheita, eli mitään ihmeellistä ei tapahdu. Btw. odotan muuten syksyä malttamattomasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo. Mä toivon ihan vaan sun takia että tulis joku -30
-30 on ihan jees, paljon mieluummin se kuin +30.
Ei noista kumpikaan ole mielestäni mitenkään hyvä vaihtoehto, mutta kuitenkin mieluummin lämmintä kuin kylmää.
Wtf missä noin kylmä jo on? Eteläsuomessa mun kämpässä edelleen +28. Ikkunat illat ja yöt auki ja ei tunnu viilenevän.
Menkää ostaa lämpöpuhallin jos kärsitte kylmästä.
Kohta loppuu lämpöpuhaltimet kaupoista. :D
Hilaa selluperseesi Gambiaan. Suklaapojut taputtaa tahtia niin alkaa hellelehmän lämpötilat taas nousta.
Helteistä valittajat ovat lihavia ja huonokuntoisia. Normipainoinen ei suomen helteistä (+30) kärsi. Itse olen keski-ikäinen akka ja teen fyysistä työtä, hoidan lisäksi ison puutarhan yksin. Kunto nousee ja paino pysyy kurissa, kun liikkuu, kelillä kuin kelillä. Ylös sohvalta.
Vierailija kirjoitti:
Helteistä valittajat ovat lihavia ja huonokuntoisia. Normipainoinen ei suomen helteistä (+30) kärsi. Itse olen keski-ikäinen akka ja teen fyysistä työtä, hoidan lisäksi ison puutarhan yksin. Kunto nousee ja paino pysyy kurissa, kun liikkuu, kelillä kuin kelillä. Ylös sohvalta.
Päinvastoin. Syystä hellehulluja sanotaan hellelehmiks, koska ne on yleensä läskejä = aineenvaihdunta ja verenkierto ei toimi joten alle +25 tuntuu viileeltä. En tiiä yhtäkää alle 60-kilosta, joka pitäis helteistä. Ne on aina ne +60kg lehmät.
Kyllä mua ainakin jos se vaikuttaa kodin lämpötilaan rasittavasti.