Eikö bilettäjille ole kärsimystä olla parisuhteessa?
Kun tahtovat tavata hiprakassa uusia ihmisiä ja välillä tulee kiinnostaviakin vastaan? Miten te ihmisistä kiinnostuneet jaksatte elämäänne? Eikö jokin muu harrastus toisi parempaa mielenrauhaa ja elämää? Eikö ikinä ala kyllästyttämään ihmisten hiprakkainen seura?
Kommentit (3)
Ei. Vaikka tykkäänkin kännissä tavata ihmisiä niin ei mulla ole koskaan parisuhteen aikana tullut mieleenkään mikään pettäminen. Ihmisten hiprakkainen seura ei kyllästytä kunhan on itsekin hiprakassa, selvinpäin en sitten tapaakaan ihmisiä ollenkaan.
Ei ole yhtään vaikeaa. Biletetään usein kumppanin kanssa yhdessä ja järjestetään myös meillä kaikenlaisia juhlia halloweenbileistä synttäreihin. Pari kertaa olen humalassa pussaillut naisia mutta se ei onneksi miestä haittaa, tykkää katsella. Ja muutaman kerran ollaan harrastettu kolmen kimppaa. Ikinä ei ole kuitenkaan kipinä toisiamme kohtaan hiipunut.
Mä olin just tuollainen bilettäjä parikymppisenä ja siksi ensimmäinen vakava parisuhteeni ei kestänytkään. Kyllä sitä silloin jaksoi eikä muiden humalaisten seura haitannut - olinhan itsekin humalassa. :D