Kesäpöhön ja turvotuksen poisto!?
Miten kotikonstein mahdollisimman nopeasti pois turvotus? En ole käytännössä lihonnut kai yhtään, mutta helle ja viimepäivien herkuttelu (muutama päivä tuskin ketään lihottaa) näkyy kropassa. Alkoholia en ole juonut, mutta kroppa tuntuu pahalta kun sormetkin ovat "nakit".
Kaikki mahdolliset kikat ja systeemit tervetulleita. Uimaan en nyt pääse, mutta sen olen todennut olevan tehokasta.. Ananas joo, detox-tee.. mansikat. Vedenjuonti. Entäs kaaliruuat??
Kommentit (15)
Viljat pois, ei tarvii sen kummempia.
Aaa, vanha tuttu klassikko: en ole lihonnut, tämä on vain turvotusta.
Juujuu.
No, vaikka olis lihomistakin.. tiedän, että lähtee laihduttamalla.. mutta ihan parissa päivässä ei kumminkaan liho 3-4 kiloa. Eikä ees viikossa, joten nestepöhötys pois miten? Sauna, uinti, kylmägeeliä koko kroppaan? :D
Ananasmehu, sitruunavesi, aerobinen liikunta?
Minulla auttaa kaalin syöminen kypsentämättömänä. Kesäkaali on hyvää ja mehukasta, se saa nesteet liikkeelle. Viikolla yhdessä päivässä painosta putosi kaksi kiloa, puolen tunnin välein sai käydä pissalla. Ainakin minulla helle saa aikaan turvotuksen.
Suolaa (raffinoimatonta merisuolaa).
Kaikki suola pois, lisäksi tyhjennät itses perusteellisesti. Vaikka ottamalla tupla-annoksen magnesiumia tai sitten ihan peräruiskeella. Tuo tyhjennys ihan ekana. Sitten pelkkää nestepitoista (ananasvesineloni smoothieta ja kahvia pari päivää, niin varmasti lähtee. Käy vielä kumpanakin päivänä juuri ennen nukkumaan menoa saunassa, älä heitä lainkaan löylyä ja pyyhi pintaan noussut hiki heti pois jollain pyyhkeellä. Ole mielellään saunassa tunti putkeen, mä en jaksanut kun 30min mutta noiden yllämainittujen konstien kanssa mulla tippui viikonlopun aikana 3kg painosta. Älä juo saunan aikana mitään ja sen jälkeenkin ihan sen verran että kieli kostuu eikä janoon kuole.
Terveellinen tämä konsti ei ole mutta toimiva kylläkin.
Onkos vielä jollain vinkkivitosia?
Beauty queen kirjoitti:
Kaikki suola pois, lisäksi tyhjennät itses perusteellisesti. Vaikka ottamalla tupla-annoksen magnesiumia tai sitten ihan peräruiskeella. Tuo tyhjennys ihan ekana. Sitten pelkkää nestepitoista (ananasvesineloni smoothieta ja kahvia pari päivää, niin varmasti lähtee. Käy vielä kumpanakin päivänä juuri ennen nukkumaan menoa saunassa, älä heitä lainkaan löylyä ja pyyhi pintaan noussut hiki heti pois jollain pyyhkeellä. Ole mielellään saunassa tunti putkeen, mä en jaksanut kun 30min mutta noiden yllämainittujen konstien kanssa mulla tippui viikonlopun aikana 3kg painosta. Älä juo saunan aikana mitään ja sen jälkeenkin ihan sen verran että kieli kostuu eikä janoon kuole.
Mä pystyn kyllä hikoilemaan saunassa sen kilon ilman pyyhkimistä tai mitään ylläolevista.
Mitäs muita laihis/pöhövinkkejä ihmisillä olis kaiken tavallisen lisäksi? Juu, kevyt ruokailu ja liikuntaa, mutta ne on ilmiselviä.. Toki näistäkin voitais jutella?
Beauty queen kirjoitti:
Puoskari. Pitäisi ilmiantaa tämä viesti.
Eikö maanantaina ole innokkaita laihdutus/pöhövinkkejä kellää?
Eipä juuri ole vinkkejä kun ei moisia ongelmia ole.
Olen syönyt normaalia enemmän hedelmiä kun niitä on ollut (reissussa) saatavana kypsinä ja ihanina. Lisäksi avokadoa lähes päivittäin tomaatin tai tonnikalan kanssa. Normiruokaa, suolavettä hellepäivinä lasillinen, ei ainakaan mitään kuplivia juomia. Hiilarit tosiaan hedelmistä, rukiista ja kaurasta. Paljon kasviksia eri muodoissaan. Suodatinkahvin sijaan espressoa.
Itse huomaan turvotuksen heti jos olen syönyt hiilaripitoista ruokaa tai selkeästi sokerista.
Jaha, kaikki ilman pöhötyksiä?