Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heti ovulaation jälkeen järkyttävä akne OV

Vierailija
11.08.2018 |

Selässä, korvien alla, suun ympärillä😟

Johtuuko tämä keltarauhashormonista?

Voiko olla raskausoire vai onko akne oire nimenomaan siitä, että raskaus ei ole tärpännyt?

Alkoi KP 14 eli Dpo 3 eli 3 päivää ovulaation jälkeen. Kestänyt nyt muutaman päivän ja kauhean näköinen naama😒

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
22/26 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö kukaan tästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puhkesi jonkin verran yrittämisen aloittamisen jälkeen ihan kunnollinen akne, oletin sen johtuvan hormonimuutoksista kun lopetti pillerit. Nyt olen saanut sen lääkekuurilla joten kuten kuriin, mutta joitakin yksittäisiä finnejä ilmestyy juuri tuossa samassa vaiheessa kiertoa. Olettaisin siis että ei tarkoita mitään raskauden alkamisen suhteen, ja todellakin toivon ettei ihon kunto taas ole pahenemassa.

Vierailija
24/26 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla puhkesi jonkin verran yrittämisen aloittamisen jälkeen ihan kunnollinen akne, oletin sen johtuvan hormonimuutoksista kun lopetti pillerit. Nyt olen saanut sen lääkekuurilla joten kuten kuriin, mutta joitakin yksittäisiä finnejä ilmestyy juuri tuossa samassa vaiheessa kiertoa. Olettaisin siis että ei tarkoita mitään raskauden alkamisen suhteen, ja todellakin toivon ettei ihon kunto taas ole pahenemassa.

Kunpa johtuis pillereistä; mutta sehän se outoa onkin että kierron mukaan ärtyvä akne puhkesi kuin tyhjästä?! Pillereitä en ole syönyt 15 vuoteen! Pelottaa...

Ap

Vierailija
25/26 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/26 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä jos järkeviä esim hoitoalan ihmisiä on linjoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi