Millaista elämäsi olisi jos olisit naimisissa elämäsi huonoimman panon kanssa
Olisitte odottaneet hääyöhön asti ja uskonnon ja sosiaalisen paineen takia eri mahdoton.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Olisitte odottaneet hääyöhön asti ja uskonnon ja sosiaalisen paineen takia eri mahdoton.
Hääyöhän asti odottaneet ovat valmiita kehittymään, koska tietävät, etteivät ole valmiita seppiä...
- ja koska he odottavat, niin kyllä heillä on ollut aikaa aistia, että onko esim. pariskunnan välillä sitä kemiaa vai ei - ja myös aikaa puhua ajatuksistaan seksiin liittyen.
Ja puhua muutoinkin ajatuksistaan ja toiveistaan, kun seksi ei vie aikaa.
Osa ihmisistä on selvästi seksuaalisempia kuin toiset ja kyllä sen pilkkeen ihmisessä aistii seurustellessa. Onhan joillakin uskovilla myös poikki menneitä seurustelusuhteita, vaikka edes seksiin asti ei ole päästy, eivätkä sitten pääsekään eli ei jää ex-seksikumppaneita vertailukohdiksi ja mahdollisiksi mustasukkaisuuden aiheuttajiksi.
Monet uskovat myös uskovat, että Jumala on johdattunut heille juuri sen Oikean - tosin ei uskovakaan vaivaa näkemättä pärjää, vaan parisuhteessa on nähtävä vaivaa oman ja toisenkin onnen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti miljoona kertaa parempaa kuin mitä se on nyt.
t. koskaan saamaton mies
Mä kuule luulen että tuosta pääsis ihan suoralla puheella. On olemassa naisia joista on hauskaa viedä neitsyys. Kerro mikä tilanne on, joku auttaa. Haaveilet sitten parisuhteesta sen jälkeen kun olet hoitanut pois tuon ilmiselvästikkin raskaalta tuntuvan kokemattomuuden.
On myös naisia, jotka tykkäävät pilkata ja vähätellä kokemattomia. Ei tuollaiset kokemattomista tykkäävät ole mistään tunnistettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset jaksaa kysellä näin hölmöjä kysymyksiä. Nussimista pystyy oppimaan siinä missä mitä tahansa muuta fyysistä aktiviteettia. Maailman paras uimarikin on joskus ollut täysin uimataidoton.
Kuten ei kaikkia huvita opetella oikeaa tekniikkaa uimisessakaan, ei kaikki ole halukkaita kehittymään seksissäkään. Jotkut vaan haluaa uida äkkiä rantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti miljoona kertaa parempaa kuin mitä se on nyt.
t. koskaan saamaton mies
Mä kuule luulen että tuosta pääsis ihan suoralla puheella. On olemassa naisia joista on hauskaa viedä neitsyys. Kerro mikä tilanne on, joku auttaa. Haaveilet sitten parisuhteesta sen jälkeen kun olet hoitanut pois tuon ilmiselvästikkin raskaalta tuntuvan kokemattomuuden.
On myös naisia, jotka tykkäävät pilkata ja vähätellä kokemattomia. Ei tuollaiset kokemattomista tykkäävät ole mistään tunnistettavissa.
Ei sua kotia asti kukaan jaksa tulla pilkkaamaan. Pistät sen sinne treffi-ilmoituksen tietoihin ja siivoat ilkkumiset roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset jaksaa kysellä näin hölmöjä kysymyksiä. Nussimista pystyy oppimaan siinä missä mitä tahansa muuta fyysistä aktiviteettia. Maailman paras uimarikin on joskus ollut täysin uimataidoton.
Jostain syystä uimataidottomia aikuisia on paljon, mistähän syystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hääyöhän asti odottaneet ovat valmiita kehittymään, koska tietävät, etteivät ole valmiita seppiä...
- ja koska he odottavat, niin kyllä heillä on ollut aikaa aistia, että onko esim. pariskunnan välillä sitä kemiaa vai ei - ja myös aikaa puhua ajatuksistaan seksiin liittyen.
Osa ihmisistä on selvästi seksuaalisempia kuin toiset ja kyllä sen pilkkeen ihmisessä aistii seurustellessa. Onhan joillakin uskovilla myös poikki menneitä seurustelusuhteita, vaikka edes seksiin asti ei ole päästy, eivätkä sitten pääsekään eli ei jää ex-seksikumppaneita vertailukohdiksi ja mahdollisiksi mustasukkaisuuden aiheuttajiksi.
Monet uskovat myös uskovat, että Jumala on johdattunut heille juuri sen Oikean - tosin ei uskovakaan vaivaa näkemättä pärjää, vaan parisuhteessa on nähtävä vaivaa oman ja toisenkin onnen eteen.
Nuorilla himokkailla ihmisillä ei kyllä ole mitään aikaa. Säntäävät naimisiin saman tien kun täyttävät 18 v. sen kanssa joka siinä nyt sattuu olemaan ja toivovat parasta.
Vierailija kirjoitti:
Sori mut kemiaa ei pysty opettelemaan. Ihminen vaan vaistomaisesti tykkää joistain jutuista ja toisista ei.
Tietty voi opettaa toiselle joitain kikkoja, mut ei nekään silti takaa, et se kemia tulee siihen mukaan.
Se oikealta tuntuva pitää löytää. Ei voi opettaa väärää tyyppiä oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin, että jos seurustelee kauan, tietää täsmälleen, millaista se seksi tulee olemaan ja miten kemia siellä sängyssä sitten lopulta toimii? Itselläni vain kokemusta lyhyemmistä tutustumisista ja kyllä jotkut kerrat ovat kyllä menneet niin pahasti metsään kemioiden toimimisen kannalta. Siis tutustumisvaiheessa tuntuisi olevan ihan hulluna kemiaa, mutta kun päästään asiaan, niin se onkin yhtä tönkköä räpellystä. Se, miten toinen esimerkiksi koskettaa kättäsi tai silittää hiuksia ei juurikaan kerro siitä, mitä tapahtuu, kun kädet siirtyvät jalkoväliin (jos ylipäätään siirtyvät, on tällainenkin tullut koettua).
Sellaiset ihmiset (eli naiset) joilla on "vaikeuksia" seksissä ovat yleensä itse estyneitä.
Tää on vaan taas tätä naisille tyypillistä vastuun vierittämistä muille. En ihan oikeasti pysty käsittämään mikä siinä panemisessa on niin hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset ihmiset (eli naiset) joilla on "vaikeuksia" seksissä ovat yleensä itse estyneitä.
Tää on vaan taas tätä naisille tyypillistä vastuun vierittämistä muille. En ihan oikeasti pysty käsittämään mikä siinä panemisessa on niin hankalaa.
No monikin asia. Saattaa esimerkiksi olla niin nopea että ei ehdi kuin kerran tökätä. Mitähän kaikkea sä et käsitä jos tämäkin jää käsittämättä?
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä liittyi? Käsittääkseni tähän ketjuun sai vastata miehetkin. Ja eihän tässä edes puhuta välttämättä mistään vaikeuksista tai hankaluudesta, vaan huonoimmuudesta. Jos olet harrastanut kelvollista seksiä kahden henkilön kanssa, mutta toinen vain sattui tuntumaan paremmalta, eihän se tarkoita, että sen toisen kanssa olisi ollut mitään ihmeempiä vaikeuksia.
Olisin siis lesbosuhteessa erään ystävättäreni kanssa. Elämäni olisi haastavaa, koska olen todennut olevani pääosin miehistä kiinnostunut ja ystävälläni on kipakka ja vaativa luonne.
Olisin ho-mo orjana ho-mo lahkossa ja minua *ussitaisiin 24/7 *erseeseen. Olisin onnellinen ja tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Mehän asuttiin vuosia yhdessä, joten mulla on tietoa a posteriori:
Tapeltaisiin koko ajan, huudettaisi ja vihattaisi toisiamme. Nukuttaisiin eri huoneissa, seksiä ei olisi ollut ekan vuoden jälkeen. Minä hukkuisin arjen rutiineihin, töihin, opiskeluun ja siivoamiseen, mies vain makaisi sohvalla.
Luultavasti toinen olisi jo tappanut toisen.
Kun kerran ilmeisesti kirjoitat omasta kokemuksestasi niin tapoitko sen todellakin?
ei jessus, se ois ihan kauheeta. palaneen selän hilse lentäisi naamallesi ja kaikki olisi ohi muutamassa sekunnissa, et edes tuntisi mitään. hän oli neitsyt, mutta silti ihan kauheeta.
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta minun huonoin panoni oli paitsi nysämuuna, myös hyvin innoton. Sen pari kuuukautta kun olimme yhdessä en huoomannuut siinä muutosta. Olin ilmeisesti hänen makuunsa hieman liian innokas ja seksikeskeinen. Vaikka nuo olivat mm niitä piirteitä joihin hän minussa ihastui. Eli olimme seksuaalisesti liian erilaisia.
Molemmat tykkäsimme paljon luonnossa kulkemisesta ja olimme perhekeskeisiä. Eli voi olla että minulla olisi ihana perhe hänen kanssaan, jossa hassuteltaisiin paljon ja tekisimme vaellusretkiä yms. Mutta olisin seksuaalisesti hyvin turhautunut, ehkä se jopa pistäisi minut epäilemään rakastaisiko hän oikeasti minua. Pääsisinkö siitä yli...?
En tietäisi, harrastetaanko suhteessani seksiä vai ei. En tiedä oliko se pano vai ei, ja pidemmän päälle se olisi raskasta. Lisäksi asuisin sitten ulkomailla.
Mä olen.
Häntä ei voi hyväillä koska tulee sitten heti.
Tulee joka tapauksessa tosi nopeasti.
Siis silloin kun saa seisomaan (sen pienen) sen verran että pääsee sisään.
Miksi mä aattelin että kun on ns. Kunnollinen Mies niin ei se seksi niin tärkeää ole. Nyt on lapset ja lainat ja arki ja masennus.
Samanlaista kuin nytkin, olen ekani kanssa naimisissa :D
Hän on huonoin ja parhain, oma rakkaani <3