Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämäsi olisi jos olisit naimisissa elämäsi huonoimman panon kanssa

Vierailija
11.08.2018 |

Olisitte odottaneet hääyöhön asti ja uskonnon ja sosiaalisen paineen takia eri mahdoton.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on neitsyt naimisiin mennessä niin silloinhan se on paras sekä paskin pano yhtäaikaisesti.

Vierailija
2/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan melko tavallista elämää olisi. Lapsia tuskin olisi siunaantunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muusta tiedä, niin ei se haittaisi. Mutta jos jäisi kokonaan ilman niinkuin minä olen joutunut ihan normisuhteessa ja ei-neitsyenä niin voisi olla vakavampi pettymys?

Vierailija
4/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin melkoisen rikas ja kun en seksistä itse niin välitä, niin aika hyvin olisi asiat.

Vierailija
5/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on neitsyt naimisiin mennessä niin silloinhan se on paras sekä paskin pano yhtäaikaisesti.

Entä sitten? Nythän ei kysytty, mihin asteikossa sijoittuisi, vaan millaista elämä olisi. 

Vierailija
6/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti miljoona kertaa parempaa kuin mitä se on nyt. 

t. koskaan saamaton mies

Vierailija
7/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Nythän ei kysytty, mihin asteikossa sijoittuisi, vaan millaista elämä olisi. 

Siinä se on vastauksessa jos osaa rivien väliä vähänkään tulkita.

Vierailija
8/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos et olekaan naimisissa elämäsi parhaan panon kanssa tai sinulle paras on hänelle huonoin... näin niitä pitkäikäisiä parisuhteita luodaan... eiku.

Vierailija
9/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olisi seksiä, koska miehen 5 cm kovana ja laukeaminen kahdessa sekunnissa ei tyydytä.

Vierailija
10/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän asuttiin vuosia yhdessä, joten mulla on tietoa a posteriori:

Tapeltaisiin koko ajan, huudettaisi ja vihattaisi toisiamme. Nukuttaisiin eri huoneissa, seksiä ei olisi ollut ekan vuoden jälkeen. Minä hukkuisin arjen rutiineihin, töihin, opiskeluun ja siivoamiseen, mies vain makaisi sohvalla.

Luultavasti toinen olisi jo tappanut toisen.

Vierailija
11/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelkkä seksihän määrää miten muu elämä menee... Elämä voi olla kuinka paskaa tahansa vaikka saisikin maailman parasta seksiä, ja toisinpäin.

Vierailija
12/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa, vehkeen pituus toimintakunnossa 5 cm. Tsiisus, oli vaikeuksia naurun pidättelyn kanssa. Niin, eihän koolla tietenkään ole väliä, vai kuinka se nyt meni...

Vierailija
13/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä se on vastauksessa jos osaa rivien väliä vähänkään tulkita.

Miten se, että on ainoa ja samalla sekä paras että paskin pano, kertoo ihmisen elämästä yhtään mitään? Olenkohan ainoa, joka ymmärsi tämän siten, että pitäisi arvioida, millaiseksi elämä olisi muotoutunut henkilön x, kanssa, jos se x olisi se, jonka kanssa oli huonoin pano. Siis ajatusleikki, jossa pohditaan elämäntilannetta muutenkin kuin seksielämän kannalta. 

Vierailija
14/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäisin varmaan mennen, tullen ja palatessa. Kotona nukkuisin sohvalla.

Vierailija
15/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset jaksaa kysellä näin hölmöjä kysymyksiä. Nussimista pystyy oppimaan siinä missä mitä tahansa muuta fyysistä aktiviteettia. Maailman paras uimarikin on joskus ollut täysin uimataidoton.

Vierailija
16/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Olen harrastanut seksiä 34 vuotta mieheni kanssa, joka oli se ensimmäiseni ja suurella todennäköisyydellä myös viimeiseni. Ei ole vertailukohtaa, mutta tyytyväinen olen ollut häneen tuoltakin osin.

Vierailija
17/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysäkyrvän kanssa olisin naimisissa ja varmasti onneton. Vajaa 4cm oli jäykkänä. Naureskellaan vieläkin kaverien kanssa sille "pikkurillille".

Vierailija
18/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huitelisi missä milloinkin, syksyt aina metsällä, eikä ottaisi minua mukaan, vaikka pyydän. Näin tapahtui oikeastikin. Olisin halunnut oppia metsästystä ja rakastin luontoa, mutta piti kattella toinen opettaja.

Vierailija
19/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin erittäin varakkaan toimitusjohtajan vaimo, rahaa ja sivistystä ja rakkautta olisi erittäin paljon. Todennäköisesti olisin hyvin onnellinen.

Vierailija
20/58 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tosi rikas. Mutta siinä varmaan ne hyvät puolet, mies oli loputtoman itsekäs ja omahyväinen. Myös sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi