Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menenkö iltaisin ja vkloppuisin hikoilemaan kuppaiseen varastoon (töihin) vai elänkö opintotuella?

Vierailija
11.08.2018 |

Löytyi työpaikka opintojen oheen. Varastotyöskentelyä. Tiedän työpaikan etukäteen, ja tiedän että se on hikinen pätsi, painostava tunnelma koko ajan. Menenkö silti sinne joka ilta ja viikonloppu, että saisin vapaa-ajalle (milloin se on?) vähän leveämmän elintason. Vai elänkö matalammalla profiililla turvautuen opintotukeen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet. Näyttää hyvältä ansioluettelossa.

Vierailija
2/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö kuppainen varasto? No joo, näyttää tyhjää paremmalta, mutta olisiko järkevää odottaa vähän aikaa jotain parempaa, joka näyttäisi vielä paremmalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei susta ole varastomiehen hommiin, ihme ruikuttaja olet.

Vierailija
4/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja kokemusta on fyysisestä työstä, en epäile selviytymistä siltä osin. Ainoastaan, että riittääkö aika?

Vierailija
5/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet joka ilta ja viikonloppu niin siinähän alkaa nopeasti tulorajat paukkumaan ja tuet loppuu. Pari iltaa viikossa on ihan sopiva määrä.

Vierailija
6/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja kokemusta on fyysisestä työstä, en epäile selviytymistä siltä osin. Ainoastaan, että riittääkö aika?

Niinpä olet äm mä joka ei pärjäisi varastomiehen hommissa piste

Vierailija
7/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaipaa sinne kuppaiseen varastoon tuollaista ruikuttajaa laskemaan fiilistä entisestään. Älä siis mene.

Vierailija
8/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en jaksaisi sekä kokopäiväistä opiskelua että käytännössä kokopäiväisiä töitä mutta voithan kokeilla.

Vierailija
9/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun luukulle vaan. Sieltä opit työnatajien arvostaman asenteen ja saat ansioluetteloon täytettä.

Vierailija
10/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sossun luukulle vaan. Sieltä opit työnatajien arvostaman asenteen ja saat ansioluetteloon täytettä.

Luitko aloitusta ollenkaan? En tarvitse rahaa enempää, pärjään opintotuellakin. Mutta jos haluan vähän leventää elintasoa, siihen olisi nyt tilaisuus. Mietin vain, milloin ehdin nauttimaan siitä leveämmästä tasosta, jos olen koko ajan opiskelemassa tai töissä? Tietysti rahaa voi myös säästää, mikä on myös ihan hyvä kohde.

Vierailija
11/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta ja viikonloppu? Huhhuh. Mä työskentelin opintojen ohessa joka toinen viikonloppu ja sekin oli joskus siinä rajoilla jaksamisen kannalta.

En tiedä mitä ja miten opiskelet, mutta mulla koulupäivä ei suinkaan loppunut luentoihin, vaan iltaisinkin piti työskennellä. Ja pitäähän sitä lepo-ja harrastusaikaakin olla.

Jos se varastoduuni liittyy sun opiskelualaan, niin varmaan kannattaa. Tulevalle lääkärille, sairaanhoitajalle tai esim. sovelluskehittäjälle tuskin väliä.

Opiskelu on se päätyö ja siihen liittyviä töitä kannattaa toki tehdä kun voi, ja opinnot siinä vaiheessa, että työelämään siirtyminen lähestyy. Alaan liittymättömät hanttihommat on ihan ok, jos kiinnostssaa ja kunhan eivät häiritse opintoja ja jaksamista.

Vierailija
12/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö kuppainen varasto? No joo, näyttää tyhjää paremmalta, mutta olisiko järkevää odottaa vähän aikaa jotain parempaa, joka näyttäisi vielä paremmalta?

No älä kirjoita siihen "kuppainen". Et taida tietää varastohommista mitään. Ne ei ole mitään kuppaisia luolia enää nykyään.

Vierailija
13/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa työ näyttää paremmalta kuin ei töitä lainkaan, kun haet muita työpaikkoja.

Mutta tuo työmäärä kuulostaa paljolta, onko mahdollista tehdä vähemmän vuoroja? Että jaksat myös opiskella.

Terv. Rekrytoija

Vierailija
14/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja hakisin samalla muutakin kivampaa duunia

Vierailija
15/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo laki määrää 2 vapaapäivää per vko

Vierailija
16/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen suhtautuminen lisäansioihin. Älä mene, anna jonkun toisen mennä. Sellaisen, jonka arvomaailma on elättää itsensä.

Vierailija
17/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloitusta ollenkaan? En tarvitse rahaa enempää, pärjään opintotuellakin. Mutta jos haluan vähän leventää elintasoa, siihen olisi nyt tilaisuus. Mietin vain, milloin ehdin nauttimaan siitä leveämmästä tasosta, jos olen koko ajan opiskelemassa tai töissä? Tietysti rahaa voi myös säästää, mikä on myös ihan hyvä kohde.

Voit säästää vaikka hulppeaan lomamatkaan tai Oman asunnon käsirahaan

Vierailija
18/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo laki määrää 2 vapaapäivää per vko

No ei se kyllä määrää.

Vierailija
19/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsi riittää lukemiseen töidenteon ohessa niin ehdottomasti töihin!

Vierailija
20/27 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö täysi ruokakaappi paremmalta kuin tyhjä?

Vai olisko järkevää odottaa vähän aikaa, jos nälkä menisi ohi itsestään?