Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä, että nainen kiihottuu fyysisesti ainoastaan visuaalisesta ärsykkeestä?

Vierailija
11.08.2018 |

Olen kiihottunut fyysisesti useammankin kerran, kun olen nähnyt ihastukseni ja hän on tehnyt jotain hieman eroottissävyistä (kuten käännähtänyt siten, että hänen peppunsa korostui ja kerran hän näytti kieltään söpösti). Tunnen itseni jotenkin "likaiseksi" sen vuoksi, kun siis häpeän tuntemuksiani ja haluaisin läheisyyttä hänen kanssaan. Onko yleistä, että nainen voi kiihottua fyysisestikin jostain eroottisesta vain nähtyään kiinnostavia ärsykkeitä (vai olenko jotenkin yliseksuaalinen)?

T. Ihastunut nuorempi nainen

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis pääse suhteeseen hänen kanssaan mm. siksi, kun hän on varattu. Mutta olen ollut ihastunut jo pidemmän aikaa, enkä kykene tuntemaan samoin ketään muuta kohtaan. Tavallaan se, kun en voi saada häntä omaksi rakkaakseni, korostaa sitä unelmointi- ja fantasiointiaspektia entisestään. Ja se ihastuksen kohteeni on vieläpä nainen.

T. Ap

Vierailija
2/3 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo, olet täysi friikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo, olet täysi friikki.

En mä edes ole muuten, mutta ehkä tuon kysymäni asian osalta saatan olla outo. Olen vain rakastunut yksipuolisesti - siinä kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän