Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus ja itsemurha

Vierailija
11.08.2018 |

Olen aivan poikki. En jaksa enää. En tiedä mitä tehdä. Makaan tänään vain sängyssä. En jaksa muuta. En jaksa syödä. Kämppä on likainen. Nousen vain ruokkimaan kissat.

Miksei tämä lopu jo

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksathan ainakin tänne palstalle nousta kirjoittamaan, jotain jaksat kyllä ainakin.

Vierailija
2/11 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaksathan ainakin tänne palstalle nousta kirjoittamaan, jotain jaksat kyllä ainakin.

Miks mun pitäis nousta kirjottelemaan kun palstailen välillä puhelimella sängyssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen lohduttanut itseäni ajatuksella, että tämä on viimeinen kesäni tässä paska maailmassa, itsemurha suunniteltu siis joko elokuun loppuun tai syyskuun alkuun. Nyt olen kuitenkin alkanut epäilemään onnistuuko yritykseni, lääkkeitä ja viinaa siis aion ottaa niin paljon kuin riittää...

Vierailija
4/11 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään lääkitystä tai oletko käynyt lääkärissä?

Vierailija
5/11 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen lohduttanut itseäni ajatuksella, että tämä on viimeinen kesäni tässä paska maailmassa, itsemurha suunniteltu siis joko elokuun loppuun tai syyskuun alkuun. Nyt olen kuitenkin alkanut epäilemään onnistuuko yritykseni, lääkkeitä ja viinaa siis aion ottaa niin paljon kuin riittää...

Tuskin noilla konstein. Sen sijaan löydät itsesi vihanneksena pyörittelemässä silmämuniasi. Mutta onko silläkään sitten merkitystä, jos kerran millään ei ole nytkään.

Vierailija
6/11 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja aikoja seuraa aina paremmat. Muista se vaikka ei nyt tunnukaan. Sinulla on paljon hyviä asioita vielä elämässäsi.

Itsemurha on niin raaka teko, ettei se välttämättä onnistu ja ainakin pilaa läheistesi elämän ja lisää heidän riskiään itsemurhaan.

Vierailija
7/11 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja aikoja seuraa aina paremmat. Muista se vaikka ei nyt tunnukaan. Sinulla on paljon hyviä asioita vielä elämässäsi.

Itsemurha on niin raaka teko, ettei se välttämättä onnistu ja ainakin pilaa läheistesi elämän ja lisää heidän riskiään itsemurhaan.

No ei todellakaan mitenkään välttämättä seuraa. Aika vastuutonta väittää noin.

Vierailija
8/11 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha paras ratkaisu minun kohdalla kaikille ei jää suremaan ketään kunhan teeskentelevät hetken ja sama peli jatkuu. Ei näy ystäviä eikä lääkärit välitä toivovat et pysyn pois silmistä pois mielestä .

Vierailija
9/11 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja myös niillä jotka ovat sairaita ja masentuneita.

Miksi luulet että on ok maata sängyssä itsesäälin kourissa paskaisessa kämpässä?

5 vaille kuollut syöpäsairas ei enää itse pysty mihinkään vaikka haluaisi. Mutta masentunut pystyy vaikka ei halua. Jotta älä kehtaa valittaa.

Vierailija
10/11 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan jaksa itseäsi tappaa. 

Ei sillä, ei se kannata muutenkaan. Älä tee sitä.

Vierailija
11/11 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa valinta kunhan ei sotke muita ihmisiä itsemurhaansa. Viimeinen itsekäs teko on heittäytyä vaikka junan alle tai ajaa rekan alle tai antaa omien lasten löytää raato. Tai niin että katoaa ja puoli Suomea etsii turhaan. Masennus ei oikeuta olemaan itsekäs tai kusipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi