Miksi päihteidenkäyttäjiä syrjitään?
Miksi päihteidenkäyttäjiä syrjitään? Päihteiden käyttö on yksitysasia niin kuin mikä tahansa muu harastus, jos se ei vaikuta työhön.
Kommentit (12)
Päihteidenkäyttäjä liikenteessä vaarantaa muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Päihteidenkäyttäjä liikenteessä vaarantaa muitakin.
Siitä saa mielestäni rangaista ankarasti.
Join 2 lasillista viiniä. Ex teki lasun. Vauvani vietiin keskellä yötä sängystään nukkumasta pois, heräsin rynnäkköön kun poliisi ja sos.työntekijät ovella. Puhalsin promillen, nyt minua vaaditaan olemaan absolutisti.
Tämmöstä Suomessa lastensuojelu...
Vierailija kirjoitti:
Join 2 lasillista viiniä. Ex teki lasun. Vauvani vietiin keskellä yötä sängystään nukkumasta pois, heräsin rynnäkköön kun poliisi ja sos.työntekijät ovella. Puhalsin promillen, nyt minua vaaditaan olemaan absolutisti.
Tämmöstä Suomessa lastensuojelu...
Älä valehtele! Vai 2 lasillista viiniä ja puhalsivat promillen??? Kunnon ämpäreitä siinä tapauksessa sun lasit. Ihan oikeen että tuollaiseen puututaan! Olit siis ajatellut että on ihan ok hoitaa vauvaa promillen humalassa (tai vahvemmassa jos olisit vaan ehtinyt enemmän juomaan). Kehtaat vielä ihmetellä ja vähätellä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi päihteidenkäyttäjiä syrjitään? Päihteiden käyttö on yksitysasia niin kuin mikä tahansa muu harastus, jos se ei vaikuta työhön.
Ei haittaa jos asuu jossain erakkona. Se päihteiden käyttö kun näkyy todellakin ja häiritsee kanssa ihmisiä, ei pelkkää työntekoa ja liikennettä. Juopot ja narkkarit on vastenmielisiä.
Itse olen poikkeus, mutta jos mietin päihteidenkäyttäjäkavereitani, kaikki esimerkiksi varastavat ja muuttuvat agressiivisiksi juodessaan tai käyttäessään lääkkeitä alkoholin kanssa tai ottaessaan huumeita. Onhan tietysti joitakin erakkoja, jotka juovat yksin yksiössään ja uskaltautuvat ulos vain pikaisesti Alkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa jos asuu jossain erakkona. Se päihteiden käyttö kun näkyy todellakin ja häiritsee kanssa ihmisiä, ei pelkkää työntekoa ja liikennettä. Juopot ja narkkarit on vastenmielisiä.
Puhun päihteidenkäytöstä, jossa ei häiritä lainkaan muita ihmisiä kuten naapureita. Liikenteessä nollatoleranssi on ok.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun päihteidenkäytöstä, jossa ei häiritä lainkaan muita ihmisiä kuten naapureita. Liikenteessä nollatoleranssi on ok.
-ap
No olisit heti tarkentanut.
Päihteidenkäyttäjän persoonallisuus muuttuu, arvot on päin persettä (minä ja päihteet)
Päihteidenkäyttöön liittyy usein, ei aina, ikävät sivuilmiöt kuten välinpitämättömyys, vastuuttomuus, huono hygienia, valehtelu ja varastaminen.
Itsellä ei ole oikein mitään positiivisia kokemuksia päihteitä paljon käyttävien suhteen, huonoja kokemuksia kyllä. Viikonloppukännit välillä ottavat tai toisinaan polttelijat ovat normaaleja ihmisiä.
No hyysätäkö niitä (heitä) pitäisi ? Ja ymmärtää ?
Jos kehtaisin/uskaltaisin, sylkisin päälle joka kerta kun näen narkin tai alkoholistin.
Ihan oikeasti. Pahempia muiden elämien pilaajia saa hakea.
Miten sitten ilmaiset tämän päihteidenkäytön?
Jos se näkyy jo päällepäin, niin ikävä kyllä vaikuttaa työhön.