Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtosuhteilija kerrohan miksi sinulle ei kelpaa yksi ja sama kumppani?

Vierailija
11.08.2018 |

Miksi et harrastaisi seksitouhuja vasta hääyönä sen yhden ja ainoan kanssa? Miksi kaipaat kokoajan lisää valloituksia ja tauteja?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laske rimaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa, mikä provo, mutta vastaan kuitenkin. En kaipaa lisää valloituksia, eikä tautejakaan ole, mutta koska haluan harrastaa seksiä edes joskus, ei muuta vaihtoehtoa ole kuin irtosuhteet, muuhun en tunnu kelpaavan.

Eli yrität liian tasokkaita miehiä parisuhteeseen jos kelpaat vain panoksi.

Tuo ei pidä paikkaansa, mutta koska en voi sitä mitenkään todistaa laittamatta kyseisten miesten kuvia tänne, sä voit nyt pysytellä väärässä käsityksessäsi.

-10

Vierailija
22/24 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et harrastaisi seksitouhuja vasta hääyönä sen yhden ja ainoan kanssa? Miksi kaipaat kokoajan lisää valloituksia ja tauteja?

Olin nuorena hyvin siveä, hyvä ettei ollut sädekehää pään päällä. En ole erityisen uskovainen mutta olin silloin sitä mieltä että seksiä aikaisintaan kihloissa. No ei tullut vastaan aviomiesehdokkaita vaikka minulla oli parikin kandidaattia siihen. En vain kelvannut heille. Sitten olin pitkässä suhteessa miehen kanssa joka alkoholisoitui ja oli muutenkin ihan lapanen. Seksi oli huonoa ja sitä oli vähän. Erohan siitä tuli. Sen jälkeen suhteeni seksiin on muuttunut täysin. Vasta n 30v pääsin kunnon seksin makuun ja jos ei parisuhdetta ole niin seksiä harrastetaan silloin kun sopiva kumppani siihen ilmaantuu. Jos olisin jäänyt huonoon suhteeseen en tietäisi hyvästä seksistä mitään. Kaikki eivät koskaan löydä sitä ns oikeaa jonka kanssa ollaan 60v. Pitäisikö elää selibaatissa? Minulla ei ole ollut sukupuolitauteja eikä muutenkaan huonoja kokemuksia. Olen myös ollut muissakin parisuhteissa. Toiveena oli nuorena perustettu perhe mutta kun sitä en saanut niin elän kuten haluan. On helppo tuomita toisia kun itse on saanut kaiken haluamansa 20v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laske rimaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijakkaa, mikä provo, mutta vastaan kuitenkin. En kaipaa lisää valloituksia, eikä tautejakaan ole, mutta koska haluan harrastaa seksiä edes joskus, ei muuta vaihtoehtoa ole kuin irtosuhteet, muuhun en tunnu kelpaavan.

Eli yrität liian tasokkaita miehiä parisuhteeseen jos kelpaat vain panoksi.

Ja siinä taas yksi valopää, joka kuvittelee, että seksin perässä juokseva vakiintumishaluton sinkkumies haluaakin yhtäkkiä vakiintua aina heti, kun löytyy omantasoinen nainen. 

Älä valitse seksin perässä juoksevia vaan niitä kilttejä ja kunnollisia parisuhteen perässä juoksevia.

Niin. Kun sehän lukee kaikkien seksin perässä juoksevien otsassa. 

Ja neuvosi on turha, olen kyllä parisuhteessa. Haluan vain keskustella aiheesta, kun tämä logiikka on niin hulvatonta. 

Vierailija
24/24 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta. Olen utelias ja avoin, ja haluan tavata erilaisia ihmisiä myös seksin saralla. En hanki tauteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä