Siniset silmät ovat rumia.
Minusta siniset silmät ovat niin tavallisia. Eikä niillä tuu mitään sanottavaa. Ja lisäksi sinisilmäiset ihmiset ovat ylimielisiä ja ilkeitä. Dissaavat ruskeita silmiä ja ruskeasilimisiä. Kaikki muut silmä värit ovat kauniimpia.
Kommentit (49)
Epäluotettavat ruskeat rikollisen silmät kirjoitti:
Suurimmalla osalla murhaajista ja rikollisista on ruskeat silmä ja mistähän syystä?
Sä olet aika huonoa mainosta perussuomalaisille.
Minulla on taivaan siniset silmät, jotka ovat harvinaiset. Lisäksi minulla on kauniin muotoiset ja sopivan isot silmät, joista olen saanut koko ikäni positiivista palautetta. Eli lyön mennen tullen ruskeat silmät milloin vain. Tiedän, että olen onnekas perimästäni, mutta kannan niitä vaatimattomana.
Onneksi mulla on vihreät silmät. Huh huh.
Suurimmalla osalla murhaajista ja rikollisista on ruskeat silmä ja mistähän syystä?
Ei ainakaan penttiskällä.
Vittu mikä ketju. Aikuiset ihmiset....?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on taivaan siniset silmät, jotka ovat harvinaiset. Lisäksi minulla on kauniin muotoiset ja sopivan isot silmät, joista olen saanut koko ikäni positiivista palautetta. Eli lyön mennen tullen ruskeat silmät milloin vain. Tiedän, että olen onnekas perimästäni, mutta kannan niitä vaatimattomana.
Ole toki avoimesti ylpeä silmistäsi. Aiheeton nöyryys rumentaa ja antaa tyhmän vaikutelman.
Ruskeat silmät on rumimmat, tulee vaan mieleen 💩 Siniset on ihan kivat
Itselläni on vihreät silmät
siniset silmäni ovat kaunein ulkonäköpiirre minussa
Vierailija kirjoitti:
Vittu mikä ketju. Aikuiset ihmiset....?
Tyypillistä akkamaista paskaan jauhantaa. Autoissakin tärkein on se väri.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vihreät silmät
Eli olet ihmisenä parempi kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
siniset silmäni ovat kaunein ulkonäköpiirre minussa
Siansilmä.
Minulla ei ole mitään tarvetta haukkua muiden silmien väriä. Haukkuminen kertoo katkeruudesta.
Minusta tumma iho on niin tavallisia. Eikä niillä tuu mitään sanottavaa. Ja lisäksi tummaihoiset ihmiset ovat ylimielisiä ja ilkeitä. Dissaavat valko ja keltaihoisia. Kaikki muut silmä värit ovat kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sininen on maailman harvinaisin silmien väri. Vain skandinaaveilla on sinisiä ja irlantilaisilla. Sininen on maailman kaunein väri.
Vihreä on maailman harvinaisin.
Punainen on harvinaisin. Albiinoilla.
Ja violetit vielä harvinaisemmat. Taisi olla jossain listattu maailman harvinaisimmaksi silmien väriksi.
Tällä palstalla on todella paljon myös teini-ikäisiä ja miespuolisia ollut jo vuosia. Yleensä tällaiset ketjut ovat nimenomaan jonnejen(?) aloittamia trollauksia, joihin he itse sitten myös vastailevat, pitääkseen ne näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sininen on maailman harvinaisin silmien väri. Vain skandinaaveilla on sinisiä ja irlantilaisilla. Sininen on maailman kaunein väri.
Vihreä on maailman harvinaisin.
Punainen on harvinaisin. Albiinoilla.
Ja violetit vielä harvinaisemmat. Taisi olla jossain listattu maailman harvinaisimmaksi silmien väriksi.
Violetteja silmiä ei ole kuin Targaryeneillä. Meidän maailmassamme violettisilmäisiksi sanotuilla ihmisillä kuten Elizabeth Taylor ei oikeasti ole violetit, vaan voimakkaan siniset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet aika huonoa mainosta perussuomalaisille.
Suvakkeja on suomalaisissa oikeasti tosi vähän. En tiedä millä oikeudella maahan lapataan.
Onko Suomessa yhdellä pääministerillä tosiaan oikeus kutsua kaikki rikolliset ja pummit maahan?
Näkemättä vielä kauniit ruskeat silmät. Vaikka silmien muoto olisi hyvä ja muu kehys eli naama, niin kyllä ne ruskeat silmät sen kokonaisuuden pilaa.
Kauheimmat on ruskeat silmät tekoblondilla. Tai vaalealla miehellä. Hyh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vihreät silmätEli olet ihmisenä parempi kuin muut.
En kirjoittanut niin, itse nyt päättelet mitä sattuu. Menikö tunteisiin?
Meinasin kirjoittaa hieman samoin, mutta en uskaltanut... 😉