Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdekriisiä pukkaa :(

Vierailija
10.08.2018 |

Luvattiin lapsille kesän loppuhuipennukseksi reissu eläinpuistoon. Sain tietooni hyvän tarjouksen, joka sitoi reissun tiettyyn päivään. Mies sanoi viikkoa ennen matkaa ettei pääse mukaan ja vetosi työkiireisiin. Tämä ymmärrettävää, joten pyysin mukaan ystävän joka lähtikin mielellään ja miehensä myös. Matkaa edeltävänä iltana mieheni kertoi ottaneensa seuraavan päivän kesälomapäiväksi ja lähtevänsä kaverin mökille ryyppäämään. Sanotaanko, että suutahdin. Mies ei ymmärrä yhtään miksi. Kumpi meistä on nyt tollompi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi kyllä voinut keskustella asiasta sun kanssa. Itse päättelisin käytöksestä ettei alunperinkään halunnut lähteä teidän kanssa reissuun. Tämmöiset asiathan ei selviä kun puhumalla.

Vierailija
2/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies olisi kyllä voinut keskustella asiasta sun kanssa. Itse päättelisin käytöksestä ettei alunperinkään halunnut lähteä teidän kanssa reissuun. Tämmöiset asiathan ei selviä kun puhumalla.

No näin minäkin ajattelen ettei hänellä ollut aikomustakaan lähteä mukaan alun perinkään. Yritin puhua asiasta, mutta ei siitä mitään tullut kun oon kuulemma niin mahdoton. Lähinnä v i t u t t a a ettei voinut sanoa suoraan ettei tahdo lähteä mukaan ja toisaalta, että piti se ryyppyreissu ottaa just samaan aikaan. Jos oli tarkoitettu käytännön viestiksi, niin enpä jaksa arvostaa. Mies kuitenkin itse kertoo arvostavansa suorapuheisuutta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljakellunta voitti eläinpuiston.

Vierailija
4/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin tuosta kyllä ihan selkeesti sellaisen johtopäätöksen, että perhe ei voisi miestä vähempää kiinnostaa. Jos se päivä osui viime hetkellä vapaaksi, olisi kai mies silti voinut ilmoittaa tulevansa mukaan.

Vai onko nukkumapaikkoja jotenkin rajattu määrä ja mies osoitti mieltään, kun olit mennyt pyytämään muuta matkaseuraa...? Ja tällä tietenkään en sano, ettet olisi niin saanut tehdä - totta kai on järkevää hyödyntää maksettu majoitus.

Vierailija
5/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Kumpikin saa sen jälkeen tehdä mitä haluaa.

Vierailija
6/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan selvä valhe oli se työjuttu.

Kun olit kaikki järkännyt niin oli helppo kertoa että ai niin menenkin ryyppäämään. Sinne ryyppäämään mies oli alunperinkin menossa eikä töihin.

Mies on tollo kun ei arvosta perhettä ja sinä olet tollo kun et tajua koska sinua vedätetään.

Vierailija
7/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin en mä tätä ihmettele, varmasti oli mukavampi vaihtoehto noin itsekkäästi ajatellen. Ihmettelen sitä, miten 'neidillä' on otsaa tehdä noin selittämättä yhtään ja sitä ettei voinut sanoa asiaa suoraan. Olisin voinut vaikka ymmärtääkin asian, jos olisi tehnyt niin. Reissu joka tapauksessa onnistui hyvin että sikäli ei tullut tästä ongelmaa. Mutta ärsyttää per.keleesti.

Vierailija
8/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en mä tätä ihmettele, varmasti oli mukavampi vaihtoehto noin itsekkäästi ajatellen. Ihmettelen sitä, miten 'neidillä' on otsaa tehdä noin selittämättä yhtään ja sitä ettei voinut sanoa asiaa suoraan. Olisin voinut vaikka ymmärtääkin asian, jos olisi tehnyt niin. Reissu joka tapauksessa onnistui hyvin että sikäli ei tullut tästä ongelmaa. Mutta ärsyttää per.keleesti.

Ap.

Vierailija
9/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tekisin tuosta kyllä ihan selkeesti sellaisen johtopäätöksen, että perhe ei voisi miestä vähempää kiinnostaa. Jos se päivä osui viime hetkellä vapaaksi, olisi kai mies silti voinut ilmoittaa tulevansa mukaan.

Vai onko nukkumapaikkoja jotenkin rajattu määrä ja mies osoitti mieltään, kun olit mennyt pyytämään muuta matkaseuraa...? Ja tällä tietenkään en sano, ettet olisi niin saanut tehdä - totta kai on järkevää hyödyntää maksettu majoitus.

Ihan hyvin olis mies voinut lähteä mukaan vielä vaikka olis ollutkin totta, että tämä lomapäiväkuvio selvisi niin yhtäkkisesti. Olisi mahtunut.

Uskon, että oli enempi helpottunut kun sain muita mukaan reissuun, kait ajatteli ettei hänen siinä tapauksessa tarvitse. Eikä siis ole kysymys meistä kahdesta, koska kovasti odottaa kahdenkeskistä mökkiviikonloppua jota on myös järjestelty tässä ja olisi koittava pian. Vaan saapa nähdä koittaako. Vähän huonosti kestän minä nyt sitä, ettei hän halua viettää lastensa kanssa aikaa.

Ap

Vierailija
10/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan selvä valhe oli se työjuttu.

Kun olit kaikki järkännyt niin oli helppo kertoa että ai niin menenkin ryyppäämään. Sinne ryyppäämään mies oli alunperinkin menossa eikä töihin.

Mies on tollo kun ei arvosta perhettä ja sinä olet tollo kun et tajua koska sinua vedätetään.

Aika lailla naulan kantaan. Luulisin.

Ap.

Vierailija
11/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit uskoa, että on käynyt mielessä tämä. Alkaa kyllästyttää tämä yksinhuoltajuus parisuhteessa.

Ap

Vierailija
12/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on hoidettavissa sivistyneesti ja keskustelemalla. Menköön mies ryyppäämään nyt. Mutta sopivaksi katsomanasi ajankohtana sinä ap vietät tyttöjen illan (tai ehkä jopa viikonlopun :) ) ja tällöin miehesi järjestää laatuaikaa lapsilleen. Reilua, eikö.

Vierailija
13/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit uskoa, että on käynyt mielessä tämä. Alkaa kyllästyttää tämä yksinhuoltajuus parisuhteessa.

Ap

No mitä odotat. Ovi on tuossa, osannet sitä käyttää. Tervemenoa ja kiitos.

t.Ukkosi tässä sohvalla

Vierailija
14/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mitä odotat. Ovi on tuossa, osannet sitä käyttää. Tervemenoa ja kiitos.

t.Ukkosi tässä sohvalla

Höpöhöpö, jos olisit mun mies niin levittäisit paraikaa per.settä sängyssä mukavasti elokuvaa katsoen ja herkkuja napostellen. Samalla ihmettelisit, että milloinkahan se akka joutaa tyhjentämään sun kassit kun on lasten nukutusta, pyykkiä, tiskiä ja kaikkea mitä muka pitää hoitaa ensin.

Mutta kiitos nyt kuitenkin vinkistä.

Ap.

Vierailija
15/15 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on hoidettavissa sivistyneesti ja keskustelemalla. Menköön mies ryyppäämään nyt. Mutta sopivaksi katsomanasi ajankohtana sinä ap vietät tyttöjen illan (tai ehkä jopa viikonlopun :) ) ja tällöin miehesi järjestää laatuaikaa lapsilleen. Reilua, eikö.

Olishan tuo reilua jos toimisi. Ehkä toimiikin.

Minusta nähden ryypätköön itsensä vaikka hengiltä, mutta vois ennen sitä edes joskus vähän ajatella mitä tekee.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme