Mitä mieltä Brangelinan
Tuo eukkohan on aivan hirviö. Brad on maksanut jo 9 miljoonaa donaa elatusmaksuja 6:lle lapselleen ja sekään ei tuolle kumihuulelle riitä!
Kumihuulella todennäköisesti on paljon enemmän fyffee, kuin bradilla, mutta ei, on tietysti päättänyt tuhota tyypin katkeruukissaan. Mikä lienee perimmäinen syy tuohon armottomaan vihaan ex-miestään kohtaan?
Kommentit (8)
Sepä se, kun me ei tiedetä totuutta mistään. Bradiahan väitettiin jossain yhteydessä lapsia hyväksikäyttäväksi jne. Outoa kyllä, kun ensin nainen lahjoittaa miljoonia johonkin kehitysapuun ja sitten jo vaatii Bradilta samat takaisin. Mulla on kyllä omat aatokseni tästä.
Vierailija kirjoitti:
Bradiahan väitettiin jossain yhteydessä lapsia hyväksikäyttäväksi jne.
Jos ei ole mitään todisteita tai edes väite joka tuli itse uhrin suusta niin tämmönen on kyllä ihan hirveän törkeetä, ne on Bradin lapsia. On todella vaikea uskoa hänen tekevän mitään tollasta/omaavan tuollaisia haluja.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, kun me ei tiedetä totuutta mistään. Bradiahan väitettiin jossain yhteydessä lapsia hyväksikäyttäväksi jne. Outoa kyllä, kun ensin nainen lahjoittaa miljoonia johonkin kehitysapuun ja sitten jo vaatii Bradilta samat takaisin. Mulla on kyllä omat aatokseni tästä.
En voisi uskoa Bradia miksikään hyväksikäyttäjäksi. Oikeesti nyt, eiks tuo vaikuta ihan ilmeiseltä mustamaalaamiselta tuolta eukolta saadakseen lasten huoltajuuden täysin itselleen ja pelkästeen rahat exältä? Likaista peliä, sääliksi käy Brad kaiken tuon paineen alla. Varmasti katunut katkerasti että lähti tuon matkaan silloin aikoinaan.
Eikö Jolie ollut joskus muinoin huumeiden käyttäjä, ihan nisti, pahasti riippuvainen?
En ole mikään Brad-fani, mutta jotenkaan en näe hänessä piiruakaan pahaa. Tiedä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Angelina itse on kuulemma tunnekylmä ja väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi uskoa Bradia miksikään hyväksikäyttäjäksi. Oikeesti nyt, eiks tuo vaikuta ihan ilmeiseltä mustamaalaamiselta tuolta eukolta saadakseen lasten huoltajuuden täysin itselleen ja pelkästeen rahat exältä? Likaista peliä, sääliksi käy Brad kaiken tuon paineen alla. Varmasti katunut katkerasti että lähti tuon matkaan silloin aikoinaan.
No nämä ne mun omat aatokseni tästä olivatkin. :/
up