Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä teen syömisessä väärin? En laihdu.

Vierailija
10.08.2018 |

Minulla on jatkuvasti nälkä, mutta silti lihon. Mitä ihmettä!

En syö mitään sokeriherkkuja enää yhtään, hiilaritkin pistin äskettäin minimiin. Minulla on joka päivä kotiin tullessa nälkä, no tietysti syön kunnon lämpimän päivällisen. Joskus siihen saattaa päätyä jotain pastaa tai makaronilaatikkoa, vaikka ne ovatkin hiilareita. Mutta ei eksy edes viikottain, melko harvoin. Illan mittaan syön kasviksia, kananmunia, juustoja ja sen sellaisia. Illan mittaan siis todella tulisi nälkä, jos en söisi mitään. Aamulla ei paljon ole aikaa syödä, joku pikainen muna tms. Mutta mitä ihmettä teen väärin? Onko joku sokea piste, jota en huomaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vielä kaksi viikkoa sitten ihmettelin, miksi paino ei putoa kun yritän karistaa muutaman kilon. Laitoin sitten syömäni ruoat Fineliin ja kappas, kaloreita olikin 1640. Eipä niillä määrillä tosiaan laihdu. Mun ongelma oli se että tykkään mm. avokadosta salaatissa ja yhdessä avokadossa on melkein 300 kaloria. Ei tarvi syödä yhtään karkkia ja silti tulee energiaa enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
22/28 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin vielä kaksi viikkoa sitten ihmettelin, miksi paino ei putoa kun yritän karistaa muutaman kilon. Laitoin sitten syömäni ruoat Fineliin ja kappas, kaloreita olikin 1640. Eipä niillä määrillä tosiaan laihdu. Mun ongelma oli se että tykkään mm. avokadosta salaatissa ja yhdessä avokadossa on melkein 300 kaloria. Ei tarvi syödä yhtään karkkia ja silti tulee energiaa enemmän kuin tarpeeksi.

Kannattaa ehkä ihan hiukan myös nousta sieltä soffan pohjalta, jos peruskulutuksesi on alle tuon ja pitäisi vielä muutama kilo tiputtaakin. Ellet sitten ole ihan kääbik.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT Lihava nainen ihmetteli kun ei laihdu vaikka syö vähän. Kerrankin lämmitti 400g maksalaatikkoa ja heitti kaiken naamariin. Silloin ymmärsin  läskin ja vähäisen syömisen yhteyden.

Vierailija
24/28 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan pitänyt ruokakirjaa, jossa on ihan oikeasti punnitusti mitä syöt?

Se kuulostaa vaivalloiselta ja varmasti onkin, mutta jos oikeasti käytät sellaista niin näkyy kyllä mistä ylimääräinen energia tulee. Kaikki ylös vaan, ja jos haluat laihduttaa niin sitten on helpompi tarttua niihin tapoihin ja ruokatottumuksiin, joita et oikeasti tarvitse.

Vierailija
25/28 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä ihan hiukan myös nousta sieltä soffan pohjalta, jos peruskulutuksesi on alle tuon ja pitäisi vielä muutama kilo tiputtaakin. Ellet sitten ole ihan kääbik.

Muistelisin lukeneeni että keskiverroin ihminen kuluttaa n. 2000 kcal päivässä tekemättä mitään. Eli joko edellinen vastaaja on todella pienikokoinen, tai sitten on jäänyt kuittaamatta ne muutamat suklaapalat kahvilla yms. Yksi avokado ei kaada päivää, mutta laihduttajan täytyy tietenkin miettiä muu ruokavalio energiatasoiltaan sopivaksi.

Vierailija
26/28 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT Lihava nainen ihmetteli kun ei laihdu vaikka syö vähän. Kerrankin lämmitti 400g maksalaatikkoa ja heitti kaiken naamariin. Silloin ymmärsin  läskin ja vähäisen syömisen yhteyden.

Tuskin ymmärsit kuitenkaan. Tuossa maksalaatikossa ei ollut se määrä ratkaiseva, vaan sisältö.

Vierailija
27/28 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ymmärsit kuitenkaan. Tuossa maksalaatikossa ei ollut se määrä ratkaiseva, vaan sisältö.

Valista minua. Olen 180+/90+ mies, ja syön korkeintaan puoli purkkia (200g) maksalaatikkoa. Miten vähän syövä nainen saa alas koko annoksen?

Vierailija
28/28 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni kokoiseni naisen peruskulutus on juuri tuota 1600-1700 Kcal luokkaa. Olen 165 cm, 59 kg ja yritän siis karistaa muutaman kesäkilon, jotta vaatteet istuisivat paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi