Toivottavasti Venäjä asettaa ylilentokiellon länsimaisille lentoyhtiöille, loppuu Finnairin turhat Aasian lennot, Thaimaan matkat jne.
Lentäminen on täysin turhaa ja saastuttaa.
Mitään ei maapallo menetä, jos näin kävisi.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko EU:n aika irrottautua USA:n ja Naton sotapolitiikasta ja pakotteista?
Miten EU-Tanska irrottautuisi Nato-Tanskasta?
78,5% EU-maista muodostaa 75,8% Nato-maista. Ne ovat itse myös olleet säätämässä sitä Naton sota- ja pakotepolitiikkaa. Nato kun ei ole yhden isännän talutusnuorassa niin kuin Venäjän alusmaat, vaan jokaisella jäsenmaalla on kokoon ja väkilukuun katsomatta yhtäläinen äänivalta.
Itse asiassa Thaimaan lennot on ne jotka ei loppu. Kiina, Japani ja Korea on good bye
Ihan ärsyttää, että juuri nyt, kun itselläni ensimmäistä kertaa elämässäni alkaisi olla aikaa ja rahaa matkusteluun, on jengi tullut ympäristötietoisemmaksi ja "turha" lentäminen nähdään pahana. Omat vanhemmat ja isovanhemmat saivat matkustella viime vuosituhannen puolella ihan surutta, mutta nyt kauhistellaan lähestulkoon jo sitä, jos joku kehtaa ylipäätään poistua omasta maasta.
Huomaatteko miten putintrollit ovat tänään aktivoituneet?
Riidankylvöä tms piisaa.
Voi voi kun teidät on sitten helppo havaita!
Vierailija kirjoitti:
Riidankylvöä tms piisaa.
Sinähän se tässä riitaa haastat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riidankylvöä tms piisaa.
Sinähän se tässä riitaa haastat
Ja itse asia yritetään sivuuttaa ja suunnata huomio muualle....
Asiahan oli siis se että Putintrollit ovat aktivoituneet, ilmeisesti uusien talouspakotteiden vuoksi.
Kyllä sinne Aasiaan lennettiin neuvosto-venäjänkin aikaan.
Matka pitenee, luonto kärsii ja hinnat nousevat.
Joidenkin pitää kuitenkin matkustaa - kuten meidän, kun puolet suvusta asuu Japanissa.
Ongelmana on vain se, että hyvin suuri osa Aeroflotin rahoista tulee noista ylilentomaksuista. Mikäli niitä ei olisi, Aeroflot olisi pulassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinne Aasiaan lennettiin neuvosto-venäjänkin aikaan.
Matka pitenee, luonto kärsii ja hinnat nousevat.
Joidenkin pitää kuitenkin matkustaa - kuten meidän, kun puolet suvusta asuu Japanissa.
Niin lennettiin, Pohjoisnavan kautta. Aikana, jolloin Euroopassa oli lähinnä valtiolliset lentoyhtiöt. Maailma ja kilpailutilanne on muuttunut hurjasti niistä ajoista. Nykyaikana tuollainen ei ole enää realismia.
Raha ratkaisee -ja sitä Venäjällä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU laittaa sitten vastaavasti ylilentokiellot kaikille venäläisille. Matkustakoot bussilla.
Voi saksalaisille tulla ensi talvena vilu, kun Venäjä vastaukseksi vääntää kaasuhanan kiinni.
Ei välttämättä koska ilmastonmuutos pitää huolen lämpimistä talvista.
Olen myös pettynyt, ettei valtion ensi vuoden budjettiehdotuksessa ollut mitään lentoverosta. Ruotsissa lentovero tuli voimaan huhtikuussa, ja Ruotsin lentoliikenne vuoden ensimmäisellä puoliskolla oli ollut lähes nollakasvussa. Samaan aikaan Helsinki-Vantaan matkustajamäärät olivat hälyttävästi yli +10% kasvussa (mutta siltikin onneksi miljoonia vähemmän kuin Arlanda).
Olen kuitenkin vakuuttunut, että ensi hallituksen pääministeripuolue SDP tuo lentoveron Suomeen hallitusohjelmassaan.
ap
Miä lensin Intiaan aina aeroflotilla.
No älä nyt tollasta toivo, herrantähen!!!!
Lentäminen on aina reititettyä joten joku nekin matkustajat sit kuljettaa.
Jostain he pääsee ja menee.
Tutustu nykyajan polttoaineisiin.
Ihastuttavan itsekeskeinen ajatusmaailma.