Ahahhhahaa mikä helvatan sydänjenkkihullu mällännyt ja sisustanut tän lukaalin?
Nyt on tyyliä kerrakseen
Kommentit (99)
Oho, Suomessa tollasia lukaaleja en ees tienny :D En tosin oo koskaa asunu missää pääkaupunkiseudul päi
Silti ottaisin mielummin metän keskeltä jonkun ihan normaalin mökin ja järven rannan :) Musta nää talot edustaa kaikkea sitä huonoutta mitä mä vihaan tässä yhteiskunnassa
Vierailija kirjoitti:
Öööö
päätti rakentaa Sipooseen hulppean omakotitalon Las Vegasin tyyliin, kun hän kyllästyi asumiseen pienessä vuokrayksiössä Helsingin Konalassa.
Mistä tuli rahat miljoonataloon? Kysyy toinen jota kyllästyttää ankea vuokrayksiö.
Mä luulin, että täällä on kuvattu jotain Temppareita. Sisustus ei näytä kodilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksumuurin takana.
Otsikosta jo näkee, että reilu miljoona tullut hinnasta alas vajaassa kymmenessä vuodessa.
Ja tuskin menee tuolla 2,3 miljoonalla edes kaupaksi.
Tämä oli iltalehdessä jo kuun alussa.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/26bc5375-6a3c-4199-ba8f-9a6…
Aivan kamala! Ja 2,5 miljoonaa 😅 eikä edes rannalla!
Vierailija kirjoitti:
Oho, Suomessa tollasia lukaaleja en ees tienny :D En tosin oo koskaa asunu missää pääkaupunkiseudul päi
Tuo on skutsissa.
Arvo noussut kymmenessä vuodessa miinus miljoonan. Kyllä kannatti!
Huomasin tuon jo aiemmin ja ihmettelin sitä. Tavallaan ihan hauska, joskus 10v sitten tuo oli trendikästä luksusta.
Kuvittelin vaan, että talon takana olisi ollut nainen, ehkä joku vaatealan tms yrittäjä? Joku joka myy näitä Pola tms rytkyjä Tokmannille ja marketteihin bulkkina, siitä miljoonat. Mutta olin väärässä!
On tainnut love story loppua kun pytinki on mennyt myyntiin.
Olisin voinut veikata omistajaksi itänaapurin kansalaista, mut amerikka teksti mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tuon jo aiemmin ja ihmettelin sitä. Tavallaan ihan hauska, joskus 10v sitten tuo oli trendikästä luksusta.
Kuvittelin vaan, että talon takana olisi ollut nainen, ehkä joku vaatealan tms yrittäjä? Joku joka myy näitä Pola tms rytkyjä Tokmannille ja marketteihin bulkkina, siitä miljoonat. Mutta olin väärässä!
Onhan tuolla tyypillä vaimo. Joka ilmeisesti on siellä ahkerasti "sisustanut".
Minusta se oli kivasti sisustettu. Voi vedota joihinkin ostajiin enemmän kuin tylsä perus Ikea-tyyppinen skandinaavinen tyyli. Tutun välittäjän mukaan sellainen asunto, jossa on jotain persoonallista, menee paremmin kaupaksi kuin tylsä ja tavallinen.
Se vissiin fanitti Barbieta jo rakennusaikana.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan mautonta.
Ei ollut mautonta, vaan kiva.
T. Hki, akateeminen, vanhasta suvusta, ylin tulodesiili
https://www.hs.fi/koti/art-2000002713738.html