Louis Vuitton
Miksi sinulla ei ole LV:tä? Kyseessä on erittäin hieno laukku, joka erottaa jyvät akanoista.
Kommentit (10)
Hieno laukku. Ulkomailla saa hienoja kopioita 10 eurolla. Tukholmassa roikkuu joka toisen käsivarrella LV.....ei ole nahkaa edes aito..
rumat tarvii niitä, kauniit ei tarvii. :) Rumille ostetaan niitä, koska ne tarvii jotain millä korostaa ulkonäköään. Kauniille ei osteta vaan kaunis vaatii sen "rahan" henkiseltä puolelta myös :)
Ne on niin pissislaukkuja. Tiiän varmaan satoja tuhansia saman näkösiä
Chanel tai Loewe on vaan ylellisempi, siksi.
Jatkakaa vaan tota selittelyä itsellenne. Itse olen luiskan onnellinen omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole LV:tä? Kyseessä on erittäin hieno laukku, joka erottaa jyvät akanoista.
Minulla onkin 50 kappaletta lvmh.ta. Ostele sinä vain lisää laukkuja. Kyllä minulle sinunkin rahasi kelpaavat.
On ostoslistallani, käyn varmaan ostamassa lähiaikoina. :D Mut en tiiä onks se mauton.
Minunkin mielestäni se erottaa jyvät akanoista, kulkeeko logot 50 m päähän loistaen vai ei, mutta ehkä eri mielessä, kuin sinä ajattelet.
https://www.bluefly.com/louis-vuitton-louis-vuitton-monogram-canvas-nev…
Tuo kuosi ja väri on minusta kauheinta ikinä. Teinithän kulki tuon kuosiset laukut kainalossa muutama vuosi sitten, enkä voi uskoa, että sen takia, kun on niin kauniin näköinen veska.